• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Ohno ik ben in de fase beland waarin ik compleet verkouden begin te worden. Stompoepweer wat telkens heen en weer gaat van koud naar warm. Blijf gewoon één temperatuur oke.

Eenzaamheid...
    Als we afspreken om half acht, waarom ben je er nu dan nog niet? Ik wist dat dit zou gebeuren >.<

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Het is vroeg..

[ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 7:43 ]

Angewomon schreef:
    Het is vroeg..

No shit sherlock hahahah
    Sorry :')
    //
    Yes yes omg eindelijk mobiel terug!! ^^

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik ga steeds minder op Quizlet zitten. Misschien word het mij ook wel ontgroeid.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dank u inspiratie. Eindelijk eens ideeën voor het verbeteren van mijn paper in plaats van voor nog een verhaal *O*
    Mocht ook wel eens ondertussen, want vandaag is de deadline al.

Happy Birthday my Potter!

En nu mogen ze op school mijn melkflesbenen bewonderen. I don't care.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

ga geen mensen beschermen die mijn respect hebben verloren tegen mij a.u.b. Ik verlies mijn respect niet voor niets tegenover deze mensen.

Als klap op de vuurpijl ook nog les van de docent waar ik niet mee overweg kan. Ugh. Wordt leuk dit. Ik haat hem.

[ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:24 ]

Ich liebe dich 27.12.23

JamesPotter schreef:
    En nu mogen ze op school mijn melkflesbenen bewonderen. I don't care.

Melkflesbenen zijn echt mooi.

Crossbow schreef:
    ga geen mensen beschermen die mijn respect hebben verloren tegen mij a.u.b. Ik verlies mijn respect niet voor niets tegenover deze mensen.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Oké ik ga wel weer naar boven. Het is zeer ongemakkelijk als je vader constant mee kijkt op je laptop. Ik snap niet dat hij dat zelf niet begrijpt.

Happy Birthday my Potter!

Profiel bijwerken of niet? What to do, what to do.

Oh, ik ben zo zenuwachtig. Het is warm, maar no way dat ik iets anders draag dan een spijkerbroek. 4 uur naar presentaties luisteren is al ellendig genoeg.

Rest in Peace, Son of Gondor

Ugh, ik heb een hekel aan mensen die te laat komen....