• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Slechts een minibeetje jaloers, maar toch genoeg om me nu lusteloos te voelen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lijkt wel alsof ik koorts heb. Wilde vanavond eigenlijk verder gaan met kamer schoonmaken maar dat zit er niet in denk ik

    i just officially died


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:


    Ooooooooooohhhhhhh c:


    De persoon die dat heeft getekend is een held. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil klaar zijn, maar het is nog niet perfect genoeg en ik wil dit per se halen. Bluggggg.


    Happy Birthday my Potter!

    Wanneer je verliefd bent op een Assassin's Creed vest maar het, opnieuw, een zwarte is... Them struggles :c Had ik toen maar gewoon dat Red Hood vest gekocht; die was tenminste wit en dan had ik er nu geen problemen mee gehad..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Best wel jammerndat dit vestje me niet staat. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    die in a fireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pls


    Heaven is a place that we all have

    Mentys schreef:
    Wanneer je verliefd bent op een Assassin's Creed vest maar het, opnieuw, een zwarte is... Them struggles :c Had ik toen maar gewoon dat Red Hood vest gekocht; die was tenminste wit en dan had ik er nu geen problemen mee gehad..


    Welke? (fish)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:


    Ooooooooooohhhhhhh c:

    Jaaaa omg ja ja ja ja


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Ik was eerder thuis, dus ik mag eerst eten koken" Godverdomme, doe dat lekker meteen als je thuis bent en niet als ik uit stage kom en ik wil koken.

    i just wanna dance is een jam idk what im doing anymore.


    because i knew you, i have been changed for good

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Welke? (fish)

    Dezeeee
    Hij is gewoon zo kasndjksadbs
    ik zit nu ook een beetje over deze te denken maar deze is van Unity en mweh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Dezeeee
    Hij is gewoon zo kasndjksadbs
    ik zit nu ook een beetje over deze te denken maar deze is van Unity en mweh..


    Ik heb die hehehehe
    Ik vind die van Unity inderdaad ook wel een beetje tegenvallen. Die van Rogue vind ik wel weer mooi, maar ik ben geen Templar D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik heb die hehehehe
    Ik vind die van Unity inderdaad ook wel een beetje tegenvallen. Die van Rogue vind ik wel weer mooi, maar ik ben geen Templar D:

    Waaaaaaaacht.... You serious? nhhhhhh jalooooooeeersss
    Nee precies, en ik heb al een shirt van Unity.. Hmm struggless


    — Inner peace, it's hard to find. —