• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Hoofddoekgame van meisje in vluchtelingenklas op school so strong dat mijn good hair day erdoor verwelkt damn

// oja en nog eventjes voordat het topic weer gesloten is: BLAZE IT zo nu kan ik weer rusten

// die piano op de tweede schoollocatie was de beste keuze oh mijn hemel geen tussenuur is compleet zonder live muziek in een creabeaschool

[ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 14:57 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Zo alles wat ik heb geschreven even overtypen op de computer. Ben bang dat het nogal wat werk gaat zijn, maar oké, eigen schuld haha. Ben wel benieuwd hoeveel ik nu heb geschreven.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Meh, ik vind het nog steeds weinig literatuur. Ik wil er eigenlijk nog minimaal 1 bij hebben. Misschien is er iets geschreven over flow bij YouTube? Of iets over serialiteit bij het gedeelte over narratief. Blug waarom heb ik zo'n lastige onderzoeksvraag gekozen?

Happy Birthday my Potter!

Wiarda schreef:

// oja en nog eventjes voordat het topic weer gesloten is: BLAZE IT zo nu kan ik weer rusten

Jij zegt het, ik denk het all along. :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Katatonia schreef:
    (...)

Jij zegt het, ik denk het all along. :W

Ik ben de vierde die het zegt of zo maar anders zou ik mijn kans missen vrees ik

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Waarom raak ik de hele tijd afgeleid van alles? Ik zat net nog zo geconcentreerd te gamen, maar nu leidt alles me ineens af..

[ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 15:20 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ben de vierde die het zegt of zo maar anders zou ik mijn kans missen vrees ik

Ah, zo ja. Soms gaat dit topic zo snel.

// Ik weet niet welke plugs ik moet bestellen halp

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

En dan blijkt de beste quote over serialiteit in een boek te staan dat je al gebruikte. Tuurlijk. Nou ja, wel een extra voetnoot/argument/concrete verwijzing. En het is Jenkins. Jenkins is echt een ware held. Zonder hem zou ik mijn studie echt niet overleven.

Happy Birthday my Potter!

Zucht. Als je een thuiskomt van werk zou ik het fijn vinden als je gewoon normaal reageert op mijn vraag van hoe het op je werk ging, in plaats van mij af te branden omdat mijn kamer wat rommelig is. Heb je niets anders te doen dan mij afzeiken? Soms vraag ik me echt af wat ik nog doe in dit huis.

26 - 02 - '16

Ooooooooooohhhhhhh c:

Large zomer catalogus ohoh..

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

bleh ik ga maar foto's maken voor dit fotoboek I mean 10/10 korean artists willen foto's van een molen I am convinced OYL

because i knew you, i have been changed for good

Kan je even stoppen met op alles schreeuwen en mij overal in betrekken als je boos bent? :c Als ik normaal vraag of het zachter kan ben ik aan het zeiken, maar gaat het voor jou te hard wordt er maar geschreeuwd en ben ik een asociale, kinderachtige zus die je niks gunt. Ik wil al weg hier, stop met schreeuwen ><

And I'm nothing. You've always said you want nothing.

Net gehoord dat de zus van mijn opa gestorven is...
    Ze waren ooit met 6 en nu leeft er nog maar eentje. Vrijdag is de begrafenis en ik voel me echt super rot.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Zonet een duif uit een winkel bevrijd, want niemand in die winkel durfde hem te pakken, lol. Een duif doet niets joh :')

Ich liebe dich 27.12.23