• een vriendin vn me,Kristel. die heeft ene poster vn sichself o_o vn 2,5 meter o_o en die gaat se ophangen op der eigenkamer

    hoezo ik hou van mezelf kindje ?


    We can only learn to love by loving.

    dus? ik vind dat geen probleem hoor. Waarom mag je niet van jezelf houden dan? Mag je jezelf alleen maar haten? Is het egoïstisch om van jezelf te houden? Ik vind dat maar onzin hoor.


    Life is hard and then we die

    Son poster moet ik ook hebben van mezelf ><
    Maar ik mag dat want ik hb ego ^^
    NEE O.o dat mens denkt dat se meer ego dan mij kan hebben .. Sla dat wijf x'D en wijs haar erop dat niemand ,, NIÈMAND meer ego dan mij kan hebben (A)

    Oh srry ,dit moest even xD


    Crack a bottle

    Kan je elke dag jezelf zoenen =|
    Dan word je wakker en dan is het: Ooh wat ben ik net zo mooi als gister =]

    Son poster moet ik ook hebben van mezelf ><
    Maar ik mag dat want ik hb ego ^^
    NEE O.o dat mens denkt dat se meer ego dan mij kan hebben .. Sla dat wijf x'D en wijs haar erop dat niemand ,, NIÈMAND meer ego dan mij kan hebben (A)

    Oh srry ,dit moest even xD

    *kucht* Ik ben niemand^^
    En back OT; Leuk voor der. Mot ze zelf weten, ik zou het iig niet in mijn kamer doen x'd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is erover. Je mag van jezelf houden doe ik ook but dat is er dus egt wel over.

    Kan je elke dag jezelf zoenen =|
    Dan word je wakker en dan is het: Ooh wat ben ik net zo mooi als gister =]


    *ligt plat*

    @Annick
    maar ik vind dat like sick.. o_o ik heb niet eens een foto vn mijself met vriendinnen fso op mijn kamer.. en dat mens heeft egt een heel groot ego.. niet normaal... se is nog erger dan Sidney en chantou bij elkaar xP

    @Sid
    whaha xP


    We can only learn to love by loving.

    dus? ik vind dat geen probleem hoor. Waarom mag je niet van jezelf houden dan? Mag je jezelf alleen maar haten? Is het egoïstisch om van jezelf te houden? Ik vind dat maar onzin hoor.


    Vind ik ook, maar een poster O.O Gaat me toch wel een beeeetje ver hoor...


    Your make-up is terrible

    (...)
    *kucht* Ik ben niemand^^
    En back OT; Leuk voor der. Mot ze zelf weten, ik zou het iig niet in mijn kamer doen x'd


    Tss ,, maar jij bent een andere niemand ,, >< duss jij telt niet (A)


    Crack a bottle

    oke misschien is het een beetje teveel, maar ik vind dat je best van jezelf mag houden. jezelf haten dat heeft ook niet veel zin.


    Life is hard and then we die

    oke misschien is het een beetje teveel, maar ik vind dat je best van jezelf mag houden. jezelf haten dat heeft ook niet veel zin.

    kee das waar
    maar sij segt bijv. als iemand segt ''ik weet sie er nie uit vndaag'' fzo dan reageert sij met ''ik zie er altijd mooi uit..hahaha\'' ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Tss ,, maar jij bent een andere niemand ,, >< duss jij telt niet (A)

    IK TEL WEL :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Son poster moet ik ook hebben van mezelf ><
    Maar ik mag dat want ik hb ego ^^
    NEE O.o dat mens denkt dat se meer ego dan mij kan hebben .. Sla dat wijf x'D en wijs haar erop dat niemand ,, NIÈMAND meer ego dan mij kan hebben (A)

    Oh srry ,dit moest even xD

    NIetus!!!
    Want je hebt evenVeel als mij!!:D
    Wij moeten Poster van ons Samen Hebben, en dan gaan we die verkopen!!!
    Dan Mag dat wijf, die poster opgaan hangen!! wnat wij zijn Veel better dan Haar!!!!! :D


    Dunno ><

    (...)

    maar ik vind dat like sick.. o_o ik heb niet eens een foto vn mijself met vriendinnen fso op mijn kamer.. en dat mens heeft egt een heel groot ego.. niet normaal... se is nog erger dan Sidney en chantou bij elkaar xP

    O.O
    Ö
    O.O
    Ö
    O.O
    Ö
    O.O
    Ö
    O.O


    DAT IS TEVEEL OM AAN TE KUNNEN

    Als het een goeie foto is zou ik d'r best een poster van willen. Als ik een oud appeltje ben kan ik dan terugkijken en dromend zeggen: 'Ja, dat waren nog eens tijden.'
    x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het een goeie foto is zou ik d'r best een poster van willen. Als ik een oud appeltje ben kan ik dan terugkijken en dromend zeggen: 'Ja, dat waren nog eens tijden.'
    x']

    dag, jong appeltje *zwaait* :Y) *gaat trg On-Topic*