• Ik heb recent de film Divergent gezien en ik kan dat niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb vandaag pas ontdekt dat er drie boeken van zijn. :$ Ik zou die graag willen lezen, maar in de bibliotheken in mijn buurt hebben ze die niet. Ik woon in België in de buurt van Antwerpen.
    Kan iemand mij helpen?


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Online bestellen? Lenen van een vriendin? ^^
    Ik woon in Nederland dus heb geen idee hoe het bij jou is :p


    wat was dit ookalweer

    Heeft de bibliotheek geen site waar je kan kijken waar er nog exemplaren zijn? Anders kan je ze misschien van iemand lenen.


    Physics is awesome

    Kopen is helaas geen optie, zo veel geld heb ik niet :(
    en een vriendin gaat ook niet, die hebben die ook niet, dus daarom dat ik het hier post in de hoop dat een onbekend iemand mij kan en wil helpen


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Ik heb ze online gevonden, maar in het Engels. Is dat een probleem?

    nee, geen probleem, zou je mij de link willen sturen??


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Heel hard bedankt!!! (flower)


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    De film vond ik eerlijk gezegd echt tien keer niks. De boeken zijn zoveel beter. Gelukkig lees ik altijd eerst de boeken voordat ik de films kijk. Veel leesplezier! (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 21:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe, ik begrijp je frustraties, in de boeken staat meestal veel meer details, daarom dat ik ze ook wil lezen :)


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Scribe schreef:
    De film vond ik eerlijk gezegd echt tien keer niks. De boeken zijn zoveel beter. Gelukkig lees ik altijd eerst de boeken voordat ik de films kijk. Veel leesplezier! (:


    Ik vond de film 10x beter :Y) Vooral boek 2 en 3 vond ik slecht.




    -topic gesloten op verzoek-

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 juni 2014 - 22:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.