Ruby
Triomfantelijk zegt Graham "Ik weet niet hoe ik het geflikt hebt, ik heb het raadsel opgelost, nou ja gedeeltelijk." Hij wijst naar de documenten die voor mij liggen. Ik kijk er voorzichtig naar. "Het blijkt dat het inderdaad een bijtwond is en dat Ellie gebeten is door een wolf. De wolf heeft nog een keer toegeslagen, twee keer zelfs. Allebei de keren bij Regina, wist je dat ze opeens spoorloos verdwenen is? Help je mee om opsporingsberichten te maken voor de wolf, Regina en een verdachte man/vrouw met een wolf dus?" Verschrikt kijk ik hem in de ogen. 'Een wolf?' stamel ik. Ik schiet in paniek, hoe moet ik mij hier uit redden? Nog een aanval bij Regina? 'Er zijn hier geen wolven in Storybrooke,' zeg ik terwijl ik mijn ogen neersla. Het is niet fijn om mijn ware aard te onderdrukken, maar soms is dat het beste. Ik twijfel wat ik moet doen, moet ik hem helpen? Een groot deel van de inwoners van Storybrooke kent mijn ware aard. Als ze de opsporingsberichten zien richt iedereen zich vast tegen mij. Graham kijkt mij glimlachend aan. 'Waarom moeten we een opsporingsbericht voor een wolf maken? Het is maar een dier, het gebeurt vast niet vaker.' voorzichtig glimlach ik naar Graham.
When you believe your dreams come true