Graham
'Graham, gaat het wel?' vaag hoor ik dat Ruby tegen mij praat. Ruby, haar naam flitst door mijn hoofd. Ze pakt me bij mijn schouder vast. Ik voel dat ze me aankijkt. Ik kijk met mijn hoofd haar kant op. Mijn ogen staan wijd open, smekend kijk ik haar aan. De pijn het moet ophouden. 'Rustig ademhalen,' hoor ik, maar het enige wat ik kan doen is naar adem snakken. Wat is dit toch steeds? 'Graham, hoor je mij?' Opnieuw kijk ik richting Ruby, maar door het snakken maar adem kan ik niks logisch uit mijn mond krijgen.
"Zal ik een stapje verder gaan Sheriff of begrijpen we elkaar weer? Vergeet niet dat jij maar een zielige pop bent en ik de touwtjes in handen heb." Opnieuw de stem van Regina. Angstig kijk ik om me heen. Hoe doet ze dit?
"wat is er met Regina en jou en ik denk dat je wordt beheerst door haar."
"een hart, Regina kan mensen beheersen met als ze hun hart heeft."
Had Lis dan toch gelijk? "R-ru-ruby" is het enige wat ik kan uitspreken.
Regina
Ik knijp nog eens flink in het hart van Graham. "Vindt u dit niet een beetje te ver gaan majesteit?" Woest kijk ik om naar naar Sidney. Ik kan je zo uit die spiegel halen en in die cel stoppen. Verdwijn uit mijn ogen, ik wil zicht hebben op mijn pop." Sydneys gezicht maakte plaats voor Graham en Ruby. Ik liet het hart ietsjes losser. "Ow Graham, straks kan je alleen nog maar aan mij denken. Mwahahahaha"
If no one else will defend the world then I must