Ruby
Ik word verblind door een flits en voordat ik het weet ben ik verlamd. Ik grom, bijna had ik haar te pakken. Ik schrik van haar woorden. "Goed werk Sidney." terwijl Sidney met zijn camera tevoorschijn kwam. "Ik zal gelijk een stukje schrijven voor de krant." Dit was al die tijd haar plan geweest, ze pushte mij net zolang tot ik mijn controle zou verliezen. Woedend ben ik als ze door mijn vacht streelt en ik niets kan doen. Er volgt een gruwelijke pijn, waarna ik mijn hart in haar handen zie. Dit is het dan, mijn laatste seconden gaan in, denk ik wanhopig. "Dit is de waarheid lieverd. Graham kon nooit van jou houden, sorry kan nooit van je houden. Dat klopt lieverd. Ik beschik over zijn hart en zijn gevoelens." zegt ze voldaan. Ik schrik op, wacht als zij het hart heeft van Graham, dan leeft hij nog. Het geeft mij een sprankje hoop, dat al snel weer de grond wordt ingeboord als Regina in mijn hart knijpt. Een stekende pijn gaat door mijn lichaam. "Ik zou zo graag dit mooie hartje verpulveren, maar ik denk dat ik je nog liever even je mooie leventje laat lijden." zegt ze terwijl ze mijn hart terugplaatst. Ik snak naar adem. Als Regina binnen is heft ze de verlamming op. Even kijk ik verbaast om mij heen, vervolgens pak ik mijn mantel in mijn bek en stuif met mijn staart tussen mijn poten weg. Het kan mij niets schelen dat iedereen op straat mij zo kan zien, het enige dat ik wil is weg van deze plek. Ik vlucht direct het bos in en stop pas wanneer ik in het diepste gedeelte ben. Daar kruip ik onder mijn mantel en val neer onder mijn knieën. Tranen stromen over mijn wangen. Alles wat ik had heeft Regina mij afgepakt. Graham, mijn onschuldige bestaan als weerwolf. Ik kan nu niemand meer onder ogen komen. Ik weet hoe het zal gaan, net als vroeger. Ze zullen mij opjagen met hooivorken en fakkels, totdat ze mij vinden en nu eindelijk de kans krijgen mij te doden. Ik sla mijn handen om mijn knieën en laat me op mijn zij vallen. Ik ben verdoofd van de pijn die binnen in mij brand.
When you believe your dreams come true