• Al een tijdje geleden ontdekte ik deze site en inmiddels ben ik wel regelmatig te vinden. Niet alleen vanwege de verhalen (allemaal fanfictie), maar ook omdat de meeste verhalen in het Engels zijn en mijn Engels wel wat beter kan. Daarnaast heb ik nog geen Nederlands verhaal kunnen ontdekken.

    Ze hebben echt van alles qua fanfictie, ik ben momenteel alleen in de Teen Wolf afdeling te vinden.

    Dus kent iemand deze site en kom je daar ook regelmatig?

    Ken jij Archiveofourown/AO3?

    80.6% (25 stemmen)
     
    Ja

    19.4% (6 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Oké. (Wat betekent dat?) Ik ook.

    Campaign is gewoon het verhaal spelen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Volgens mij hebben ze ook wel fanficties over de verhalen van J.R.Tolkien. Sorry, dat is het enige wat me te binnen schiet qua fanfictie die jij leuk vind. Ze hebben in ieder geval genoeg over The Hobbit.

    Ja, vast wel. Maar ik lees amper fanfics, ik schrijf ze alleen. 8D
    Maar Courage is nu helemaal vertaald op Wattpad dus eigenlijk ben ik wel op zoek naar een nieuw platform om het op te dumpen c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat lees jij dan en heb je ook een account?

    Sterek Halinski, Ziam, Draco/Ron (Ik hoorde iemand het Dron noemen, maar ik weet niet of dat de officiele naam is?), Zouis (soms). Soms nog andere verhalen ook, maar meestal iets van deze vier, als ik iets leuks vind dat me aanspreekt.
    Ja, is veel makkelijker om alles bij te houden en ik post daar af en toe ook wat, dus dan is het wel handig om een account te hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze hebben zelfs Gojira en Opeth-fic. I'm so totally in. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb er wel een account, maar het is een tijdje geleden dat ik er naar gekeken heb, haha. Toen ik nog actief was las ik Wolfstar en Thranduil-fanfictie.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    GrandR schreef:
    (...)
    Not a bad idea. Als je je accountnaam geeft kan ik via daar ook wel aanraders vinden. Scheelt misschien?


    Mijn account naam is Kelmeckis. En volgens mij heb ik ook een heel aantal private bookmarks.


    Physics is awesome

    Vikings schreef:
    (...)
    Ja, vast wel. Maar ik lees amper fanfics, ik schrijf ze alleen. 8D
    Maar Courage is nu helemaal vertaald op Wattpad dus eigenlijk ben ik wel op zoek naar een nieuw platform om het op te dumpen c;


    Maar waarom lees je ze dan amper? *confused face*

    Dan zit je bij Archiveofourown waarschijnlijk wel goed, hoewel ik ben niet veel verhalen tegen gekomen met een cover(wel een paar).


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Maar waarom lees je ze dan amper? *confused face*

    Dan zit je bij Archiveofourown waarschijnlijk wel goed, hoewel ik ben niet veel verhalen tegen gekomen met een cover(wel een paar).

    Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. ;p

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 13:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tragically schreef:
    (...)
    Sterek Halinski, Ziam, Draco/Ron (Ik hoorde iemand het Dron noemen, maar ik weet niet of dat de officiele naam is?), Zouis (soms). Soms nog andere verhalen ook, maar meestal iets van deze vier, als ik iets leuks vind dat me aanspreekt.
    Ja, is veel makkelijker om alles bij te houden en ik post daar af en toe ook wat, dus dan is het wel handig om een account te hebben.


    Sterek ken ik, maar Halinski als achternaam vind ik niet zo. Dan heb ik toch liever Hale-Stilinski. One Direction, hoewel Zayn zit tegenwoordig niet meer er in. Draco en Ron? Dat vind ik een bijzondere combinatie. Ik weet niet wat hun officiële shipname is. Ik heb ooit een fanfictie gelezen over twee Twilight personages, Bella en Emmett, dat was op zich ook best leuk.
    Hoezo dat dan? Nu maak jij mij wel nieuwsgierig.


    Physics is awesome

    Yata schreef:
    (...)
    Campaign is gewoon het verhaal spelen ^^


    Dan weet ik dat ook weer. Ik ben niet thuis met dat soort woorden, hoewel gameplays kijken wel leuk is.


    Physics is awesome

    DunkeIheit schreef:
    Ze hebben zelfs Gojira en Opeth-fic. I'm so totally in. :W


    Dat ken ik niet. Wat is dat? :$


    Physics is awesome

    Jyn schreef:
    Ik heb er wel een account, maar het is een tijdje geleden dat ik er naar gekeken heb, haha. Toen ik nog actief was las ik Wolfstar en Thranduil-fanfictie.


    Misschien weer eens leuk om te doen. Want ik zie dat er elke dag weer verhalen bij komen. Wolfstar is Sirius Black en Remus Lupos, toch? Is dat niet een personage van J.R.Tolkien, hij is een elf?


    Physics is awesome

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. ;p


    Ik was even vergeten dat je zo'n bezige bij bent. Maar wel leuk dat je Courage op nog meer sites wilt zetten.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik was even vergeten dat je zo'n bezige bij bent. Maar wel leuk dat je Courage op nog meer sites wilt zetten.

    Ghehe. Dat is een kwestie van kopiëren en plakken, dat scheelt. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat doet me ergens aan denken, trouwens. Gelukkig, want het is een lang verhaal. Stel je voor dat je alles moet overschrijven.


    Physics is awesome