Kelmeckis schreef:
(...)
Volgens mij heb ik laatst ontdekt hoe je iemand kan "volgen", zij noemen het subscriben als ik het goed heb. Doet me denken aan Youtube. Ik ga zeker een kijkje nemen op je account.
Welke ships en fandoms, btw?
Haha, je kunt je inderdaad abonneren op personen of verhalen via subscribe. Dat is niet zo heel erg anders dan Q, eigenlijk. ^^
Uh, welke ships en fandoms ik graag lees? Oh wow, dat is nogal een lijst. Ik zit al jaren op AO3 en ben in die tijd regelmatig een beetje geschoven in voorkeuren, maar Steve/Bucky, zoals Mulford zei, is al tijden iets wat ik veel lees, net als verschillende Harry Potter ships, want dat is zo'n fandom waar ik altijd minstens half in zit. Recent heb ik veel gelezen over Magnus/Alec uit Shadowhunters, Bitty/Jack uit Check Please, wat Poe/Finn uit Star Wars en Alec/Parker/Elliot uit Leverage, een serie die ik op dit moment kijk. Dat zijn alle vier fandoms en ships waarvoor je hier (bijna) niets zult vinden, dus AO3 is echt prachtig, wat dat betreft. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan