Kelmeckis schreef:
(...)
Bij verhalen had ik het vrij snel door, het bookmarken. Nee, inderdaad.
Klinkt allemaal interessant. De Malec fanficties lijken mij ook wel wat door het verhaal waar ze van zijn en het zijn gewoon twee knappe mannen. Harry Potter was geen fijne ervaring, dat ene verhaal wat ik ervan heb gelezen. Maar ik kom haast niet meer buiten het fandom van Teen Wolf en dan een bepaald ship. Ik moet horizon wat verbreden, denk ik.
Dat is wel mooi, ja. Dan is er toch een plek voor de fans daarvan.
Bij mijn bookmarks staat inmiddels een redelijke hoeveelheid Malec, dus daar kun je eventueel kijken. (:
Welk Teen Wolf ship lees je? Mijn Teen Wolf dagen zijn onderhand een tijdje geleden, maar ik heb vroeger vrij veel Stiles/Derek gelezen. :'D
En tja, wat Harry Potter betreft moet je inderdaad soms een beetje uitkijken met wat je leest, haha. Er staan extreem goede fics op, extreem slechte, en alles wat daartussenin zit, want het HP fandom is gewoon gigantisch en heeft ongelofelijk veel verschillende kanten. Gewoon goed op de tags en beschrijving letten voordat je begint met lezen, en dan komt het wel goed. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan