In het LJH topic hadden we het over gezond leven, voornamelijk sporten en minder snoepen en aangezien ik zelf al wat doelstelling heb voor de komende maand, leek het mij wel leuk om een topic aan te maken en zo alles met elkaar te delen en elkaar misschien te steunen. Dus, wie doet er mee met een maand meer sporten en veel fruit eten in plaats van snoepen (of misschien heb je wel een hele andere gezonde doelstelling voor de volgende maand)?!
Het hoeft niet per se om af te vallen te zijn. Ikzelf wil bijvoorbeeld daarnaast voornamelijk ook mijn conditie verbeteren en mijn spieren trainen. Daarnaast is het gewoon heel gezond goed te sporten, buiten te zijn en fruit en groente te eten. Houd ook altijd in de gaten dat je bmi niet te laag wordt. Mensen die juist meer willen leren eten of aan willen komen zijn hierom ook zeker welkom in dit topic, want ondergewicht is ook niet je van het natuurlijk en misschien hebben andere users daar ook nog wel leuke tips voor! Kortom, alles wat te maken heeft met jouw leven gezonder maken is hier welkom! Misschien wil je wel een hele maand geen alcohol nuttigen of stoppen met roken bijvoorbeeld. Alles mag ^^
Note: Plaats hier overigens geen gewichten. Dat is niet toegestaan op Q, omdat het mensen onzeker kan maken
Users die meedoen aan de April Health Month:
Username Dumbledory Gibbs Tabai Peccata Sable Wasikowska Spongekip Serenata Loebas Stingray Yata Anaklysmos Shazi Mignon Capybara |
Naam Anna Yolanda Laura Nikki Erieka Fren Jip Loïs Sofie Megan Xanthe Mieke Cheryl Lotte Qing |
Verbeteringen Zombies Run, MJ Experience, rekoefeningen, Planking challenge, fruit ipv snoep Wandelen (met hond), niet meer snoepen, normale eettijden, geen frisdrank 1x per week wandelen, gezonder eten, minder water drinken Afvallen (Sonja Bakkeren), 2x per week sporten Geen frisdrank en energiedrank Meer Yoga en minder vlees Anderhalve liter water per dag, na het avondeten geen eten meer Dieet verbeteren/aanpassen Zeker voelen in lichaam/bikini klaar, zoveel mogelijk fietsen naar werk Buiten wandelen, rugoefeningen en meer vitaminen binnen krijgen Meer badmintontrainingen, minder snoepen, meer gezondere dingen, meditatie oppikken, meer water 5km achter elkaar hardlopen, afvallen Door de weeks geen snoep en frisdrank 30 Days Shred Weer normaal kunnen lopen
|
[ bericht aangepast op 13 april 2016 - 9:14 ]
Happy Birthday my Potter!