• Zoals sommige op Quizlet en in real-life weten, ben ik Trans. Ik zit nu nog steeds op de middelbare en ben nog niet uit de kast. Toen ik in de eerste zat had ik nog lang blond haar, droeg ik skinny jeans en strakke t-shirts. Ik voelde mij altijd jongen maar wist niet dat dit een bestaand iets was en dacht dat ik anders raar was. Nu ben ik al bij een aantal mensen uit de kast. Nu heb ik halflang zwart haar, draag ik baggy jeans en een hoodie. Ik krijg bijna elke dag comments over hoe mooi en knap ik vroeger wel niet was met mijn lange blonde haren. Eehh? Hallo? Je kan wel zeggen dat je niet weet dat ik transgender ben, maar zoiets zeg je niet zomaar tegen iemand. Dat kan mensen kwetsen. Dus nu willen ze zeggen dat ik vroeger knap was en nu juist niet meer? Ikzelf vind dat eigenlijk best onbeschoft. Ik heb dit ook aangegeven maar toch krijg ik die comments elke dag op facebook, van vrienden, famillie en zelfs oude vrienden waar ik nooit meer mee praat.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 17:07 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dat is wel klote ja. Wat je zou kunnen doen is die mensen die dit soort dingen zeggen blokkeren en in real life negeren. Als ze dan vragen waarom je zo iets doet, stel jij simpel diezelfde vraag aan hun. Als zij dan niet begrijpen wat je bedoelt, fuck them then.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    Dat is wel klote ja. Wat je zou kunnen doen is die mensen die dit soort dingen zeggen blokkeren en in real life negeren. Als ze dan vragen waarom je zo iets doet, stel jij simpel diezelfde vraag aan hun. Als zij dan niet begrijpen wat je bedoelt, fuck them then.


    Dan zou ik iedereen op mijn facebook moeten blokkeren en zou ik nooit meer met iemand praten op school.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Gewoon zeggen: is het zo belangrijk voor jou hoe ik er uit zie? Is het niet belangrijker dat ik mezelf mooi vind?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het zo raar als mensen dat zeggen. Ik snap dat nooit helemaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tss, Negeren, blokkeren, verder gaan met leuk en aardig zijn ^^


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Dan zou ik iedereen op mijn facebook moeten blokkeren en zou ik nooit meer met iemand praten op school.


    Wat moet dat moet :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hebt die negativiteit niet nodig, als je zelf maar happy bent. Misschien is dat nu lastig en je zaln er even doorheen moeten maar als jij je hart volgt zal je dat ook uitstralen. Heb je mensen die je begrijpen en weten hoe het zit??


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Je hebt die negativiteit niet nodig, als je zelf maar happy bent. Misschien is dat nu lastig en je zaln er even doorheen moeten maar als jij je hart volgt zal je dat ook uitstralen. Heb je mensen die je begrijpen en weten hoe het zit??


    Ja, ik heb mensen die mij steunen en mij gewoon accepteren. Sommige mensen sturen mij zelfs sexueel-getinte berichten.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Rare mensen... Ik heb een foto op je profiel gevonden en je ziet er geweldig uit!! Gewoon negeren die handel, die mensen hebben geen smaak!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Rare mensen... Ik heb een foto op je profiel gevonden en je ziet er geweldig uit!! Gewoon negeren die handel, die mensen hebben geen smaak!!


    :$


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Je moet er uit zien zoals jij wilt: als mensen daar niet mee kunnen leven heb je meteen door wie je uit je leven moet verwijderen. Ik snap dat het heel lastig is, maar als ze je niet kunnen accepteren ligt dat bij hen: echt niet bij jou! Als jij trots bent op hoe je eruit ziet moet je voor niemand veranderen. Be you!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, wat raar. Niks van aantrekken. Ik vind het echt geweldig dat je gewoon jezelf durft te zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Ja, ik heb mensen die mij steunen en mij gewoon accepteren. Sommige mensen sturen mij zelfs sexueel-getinte berichten.


    Dan maken al die andere mensen toch niks meer uit? Omring jezelf met postieviteit! Mensen die je niet accepteren zoals je bent zijn je energie niet waard.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    LoveIy schreef:
    Je moet er uit zien zoals jij wilt: als mensen daar niet mee kunnen leven heb je meteen door wie je uit je leven moet verwijderen. Ik snap dat het heel lastig is, maar als ze je niet kunnen accepteren ligt dat bij hen: echt niet bij jou! Als jij trots bent op hoe je eruit ziet moet je voor niemand veranderen. Be you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Probeer er niet naar te luisteren, wat moeilijk is, maar probeer het. Het belangrijkste is dat jij je goed voelt met wat je doet en dat kan je alleen maar zelfzeker maken. Zelfzeker als persoon zijn helpt je beter om standvastig in je schoenen te staan dan iemand die zich aanpast om "mooi" gevonden te worden door de anderen. Het is zeer onbeschoft om tegen iemand te zeggen dat hij/zij vroeger mooi was.


    Take me to wonderland