• Zoals sommige op Quizlet en in real-life weten, ben ik Trans. Ik zit nu nog steeds op de middelbare en ben nog niet uit de kast. Toen ik in de eerste zat had ik nog lang blond haar, droeg ik skinny jeans en strakke t-shirts. Ik voelde mij altijd jongen maar wist niet dat dit een bestaand iets was en dacht dat ik anders raar was. Nu ben ik al bij een aantal mensen uit de kast. Nu heb ik halflang zwart haar, draag ik baggy jeans en een hoodie. Ik krijg bijna elke dag comments over hoe mooi en knap ik vroeger wel niet was met mijn lange blonde haren. Eehh? Hallo? Je kan wel zeggen dat je niet weet dat ik transgender ben, maar zoiets zeg je niet zomaar tegen iemand. Dat kan mensen kwetsen. Dus nu willen ze zeggen dat ik vroeger knap was en nu juist niet meer? Ikzelf vind dat eigenlijk best onbeschoft. Ik heb dit ook aangegeven maar toch krijg ik die comments elke dag op facebook, van vrienden, famillie en zelfs oude vrienden waar ik nooit meer mee praat.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 17:07 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ten eerste, je bent absoluut niet raar! en ten tweede, probeer het jezelf niet aan te trekken! Je bent mooi zoals je bent en als mensen jou niet accepteren voor wie je bent, dan heb je ze niet nodig in je leven. Ik begrijp dat het je kan kwetsen, het zijn inderdaad geen fijne opmerkingen. Maar blijf toch jezelf, want mijn mening is dat je dan het mooist bent!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie