• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:36 ]

    Wellicht omdat hij meer dan zes maanden inactief geweest is, dan komt er vanzelf een slotje op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Wellicht omdat hij meer dan zes maanden inactief geweest is, dan komt er vanzelf een slotje op.


    Zou ik dan een nieuw topic er van kunnen maken? Of mag dit niet meer?

    TheCount schreef:
    (...)

    Zou ik dan een nieuw topic er van kunnen maken? Of mag dit niet meer?


    Ik neem aan van wel, haha. Volgens mij kan je ook gewoon aan een mod vragen om het te openen, maar dat ben ik niet zeker. Je zou het echt eens aan een mod moeten vragen, want ik weet er het fijne niet van. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    Wellicht omdat hij meer dan zes maanden inactief geweest is, dan komt er vanzelf een slotje op.


    + Zo wordt er ook voorkomen dat hele oude topics opeens omhoog worden gebumpt, terwijl die helemaal niet relevant meer zijn. Mocht je je topic weer willen gebruiken, omdat er nieuwe informatie is of je een nuttige post in je hoofd had, kan je altijd aan de moderators vragen of hij weer open mag. Je mag natuurlijk ook een nieuw topic aanmaken. Deze is immers dicht, dus er is dan geen sprake van een dubbeltopic.


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan ook eens heel lief naar me kijken, me een link geven en dan gebruik ik m'n modpowers omdat topic te openen?(wbw)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Je kan ook eens heel lief naar me kijken, me een link geven en dan gebruik ik m'n modpowers omdat topic te openen?(wbw)


    *Kijkt heel lief* Ohh heillige moderator, kunt u alstublieft dit topic voor mij openen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=171067

    TheCount schreef:
    (...)

    *Kijkt heel lief* Ohh heillige moderator, kunt u alstublieft dit topic voor mij openen?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=171067


    Raad eens welk topic open is gegaan?(wbw)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Raad eens welk topic open is gegaan?(wbw)


    Ohh danku wel, oh zo heillige moderator!!

    Nounou, niet teveel eer.(joehoe)

    Handtekeningen en foto's om half vier!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Nounou, niet teveel eer.(joehoe)

    Handtekeningen en foto's om half vier!

    Hehehe, I lol'd about that one.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Nounou, niet teveel eer.(joehoe)

    Handtekeningen en foto's om half vier!


    Moderators zijn toch zo bescheiden. Waar halen users die kloof toch vandaan? (joehoe)

    Moet er een slotje op dit topic? (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2016 - 14:33 ]


    What would Emma do?

    Ja x). Slotje.


    I am an idiot, I move.