• Deze tekst word later uitgebreid, voor nu plaatsen wij hier alleen de poll voor ons kleinschalig onderzoekje (;
    Als je erop wil reageren; leef je uit!!




    Klik hier voor de Poll , uitgebreidere reacties of discussiepunten graag delen op dit topic (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik word later een zeemeermin, klaar. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geloof er dus totaal niet in, maar vind het wel leuke wezens. (:

    Ik acht de kans heel klein, maar het zou zeker mogelijk kunnen zijn dat een vorm van zeemeerminnen (hebben) bestaan. Er is genoeg oceaan wat nog niet is onderzocht en het had ook best gekund dat er vroeger mensen in zee leefden. We weten niet alles uit de geschiedenis. Er zijn alleen nog geen goede bewijzen voor gevonden (1 ding is erg weinig en bewijst niet veel, vaak is er meer dan 1 ding nodig om iets te bewijzen) waardoor ik de kans wel onwijs klein acht.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Ik acht de kans heel klein, maar het zou zeker mogelijk kunnen zijn dat een vorm van zeemeerminnen (hebben) bestaan. Er is genoeg oceaan wat nog niet is onderzocht en het had ook best gekund dat er vroeger mensen in zee leefden. We weten niet alles uit de geschiedenis. Er zijn alleen nog geen goede bewijzen voor gevonden (1 ding is erg weinig en bewijst niet veel, vaak is er meer dan 1 ding nodig om iets te bewijzen) waardoor ik de kans wel onwijs klein acht.


    Yep, dit.
    Er is onvoldoende bewijs om het bestaan zeemeerminnen aan te nemen.

    Ik geloof er totaal niet in. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Madrugada schreef:
    Ik acht de kans heel klein, maar het zou zeker mogelijk kunnen zijn dat een vorm van zeemeerminnen (hebben) bestaan. Er is genoeg oceaan wat nog niet is onderzocht en het had ook best gekund dat er vroeger mensen in zee leefden. We weten niet alles uit de geschiedenis. Er zijn alleen nog geen goede bewijzen voor gevonden (1 ding is erg weinig en bewijst niet veel, vaak is er meer dan 1 ding nodig om iets te bewijzen) waardoor ik de kans wel onwijs klein acht.


    + Er zijn er zeemeerminnen in een aquarium ergens in Amerika, maar dat zijn mensen die zich dit hebben aangeleerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, maar niet hoe meeste mensen ze zien. Niet als mooie prachtige wezens maar als demonen van de zee die je naar beneden sleuren :Y)

    Ik geloof er niet echt in, al is ze nog zo weinig van de zee ondekt dat je de theorie niet kunt uitsluiten. Maar dit vond ik wel leuk toen ik het las.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik geloof er niet in, voor mij zijn zeemeerminnen puur fictie.


    Seasons will change, but I shall remain

    Elvenking schreef:
    Ik geloof er dus totaal niet in, maar vind het wel leuke wezens. (:


    26 - 02 - '16

    Madrugada schreef:
    Ik acht de kans heel klein, maar het zou zeker mogelijk kunnen zijn dat een vorm van zeemeerminnen (hebben) bestaan. Er is genoeg oceaan wat nog niet is onderzocht en het had ook best gekund dat er vroeger mensen in zee leefden. We weten niet alles uit de geschiedenis. Er zijn alleen nog geen goede bewijzen voor gevonden (1 ding is erg weinig en bewijst niet veel, vaak is er meer dan 1 ding nodig om iets te bewijzen) waardoor ik de kans wel onwijs klein acht.


    Helemaal mee eens! Maar toch, het zou leuk zijn, niet? Daarbij ben ik (Max, de eigenaar van het account zeg maar) wel van mening dat het bijzonder is dat er ooit een sprookje is ontstaan over een mens met een vin; hier kom je niet zomaar op. Dit bewijst als nog geen (als ik het maar plat mag zeggen) donder, maar het is gewoon iets om bij stil te staan... Toch, zou vet zijn als ze bestonden ;')


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Avenir schreef:
    Ik geloof er niet echt in, al is ze nog zo weinig van de zee ondekt dat je de theorie niet kunt uitsluiten. Maar dit vond ik wel leuk toen ik het las.


    Tja, of dat nou realistisch is... We willen het graag geloven maar toch, als er bewijs is geloof ik het zelf niet zo erg. Desondanks zie ik de mogelijkheid ook vanwege het nog zo weinig ontdekte zee. Als ze daadwerkelijk zo slim zijn als ons en niet ontdekt willen worden, vinden ze wel een weg, neem ik aan. Dus als ze bestaan denk ik dat de kans klein is dat we uberhaupt een vinmensje in het echt zien.


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    ^ Ze bestaan ook. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.