• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Nooo, what have you done? Ik wilde topic 400 (huil) hahaha, ik de hele tijd 399 in de gaten houden en net vergat ik het 5 minuten :P

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 16:27 ]

    Salamon schreef:
    Nooo, what have you done? Ik wilde topic 400 (huil) hahaha, ik de hele tijd 399 in de gaten houden en net vergat ik het 5 minuten :P

    Ha, ik ben T. Urbofish. Aangenaam!


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ha, ik ben T. Urbofish. Aangenaam!

    Hahaha, en ik de tragische clownvis van sims 3 (:

    Dan claim ik ljh401 bij deze (A)

    // Wow, 2 politiebusjes plus een auto, en 2 ambulances reden voorbij. Er is vast iets ergs gebeurd.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 16:31 ]

    Salamon schreef:
    (...)
    Hahaha, en ik de tragische clownvis van sims 3 (:

    Dan claim ik ljh401 bij deze (A)

    Ik ga maar eens mijn avondeten kopen wat nog in de winkel ligt c: Kijken of ze nog wat lekkere kantenklaarmaaltijden voor me hebben.

    Nik, wat doe je nou? ö Lekker en kantenklaarmaaltijd kan niet in één zin c:


    Slightly drunk.

    omg volgende week vrijdag komt mijn cutie baby bij mij thuis ksjldaskjgd

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik ga maar eens mijn avondeten kopen wat nog in de winkel ligt c: Kijken of ze nog wat lekkere kantenklaarmaaltijden voor me hebben.

    Nik, wat doe je nou? ö Lekker en kantenklaarmaaltijd kan niet in één zin c:

    Huehue, opzich kan dat wel. Sommige zijn best lekker.

    Al die tijd al de ambitie gehad om bruggermoeder te worden en vandaag was de dag, ik ben nu die ouderejaars die bruggers door het eerste, zware jaar van de middelbare school sleurt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    topics claimen?
    nostalgie D:

    OTOFT: ik ben echt doodop :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fear the fallen is zo'n goede band I can't even


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze zon. Yes. Weekend. Yes. Ongezond eten. Dubbel yes.

    Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun fiets vastmaken aan het stuk rek waar de fiets IN moet. For god's sake, hoe dom bem je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dirtyd schreef:
    Fear the fallen is zo'n goede band I can't even

    RED, Take Me Over; o my fish I'm dying <3


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    RED, Take Me Over; o my fish I'm dying <3


    Yusssh (fish)

    //

    Als ik er zo over nadenk, wat zal de toekomstige generatie van Q'ers denken over deze 1 aprilgrap? Volgens mij zouden ze daar paling aan hebben. *Insert meer slechte vis woordgrappen*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    (...)

    Yusssh (fish)

    //

    Als ik er zo over nadenk, wat zal de toekomstige generatie van Q'ers denken over deze 1 aprilgrap? Volgens mij zouden ze daar paling aan hebben. *Insert meer slechte vis woordgrappen*

    I am standing on the edge, take me over, take me over, see how fast this life can change, take me further, lead me further...!(dance)

    WAAROM ZIJN JULLIE ALLEMAAL ZO GRAPPIG EN HEB IK DE HUMOR VAN EEN GOUDVIS OMFG


    Slightly drunk.

    Eindelijk thuis. Of naja, aan de ene kant ben ik blij dat ik uit ben, aan de andere kant ben ik niet blij dat ik met m'n chagrijnige ma thuis moet zitten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."