• Vandaag was ik met een vriendin aan het wandelen over de speelplaats. We vinden allebei onze leerkracht van esthetica knap.
    Ik zei toen tegen haar "Eh, weet je, straks heb ik esthetica" op zo'n toon van numoetjijjaloerszijn!
    En zij antwoordt zo heel droog "Ahja". Wat dus helemaal niet klopt, ze zou normaal gezien iets in de aard van "Oh, dan zit je met dat lekkere stuk in de klas." zeggen.
    Maar toen we even verder stapten zei ze "Joenge, -naam knappe leerkracht- stond wel één meter van u toen dat je dat zei en die keek keihard!"

    Dat is echt typisch iets voor mij. Ik schaam mij echt dood nu. En dan te bedenken dat ik daar op het einde van het jaar mondeling examen mee heb, wat dus betekent dat ik met hem alleen zit. Fack man. :'D

    Ohja, om het interessant te houden; wie zei ook weleens iets over een bepaalde persoon terwijl die één meter verder staat? (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 16:39 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, dat had ik willen zien xD
    Nog nooit overkomen. Meestal als ik over iemand praat dan komt hij net opeens langsgelopen


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik heb dat altijd op een negatieve manier.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat betekend toch niet dat hij gelijk gaat denken dat jullie hem knap vinden en alles :')


    -

    je hebt toch geen naam genoemd, hij heeft géén idee dat het over hem ging. :')
    o en ik heb dat altijd op een negatieve manier


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Vandaag nog, over dat ik de toets van GS gekregen had van een meisje en dus alle antwoorden op me hand had staan, terwijl me GS-leraar achter me liep bij de trap..


    Never wait for perfection, just make it.

    Diaphanous schreef:
    je hebt toch geen naam genoemd, hij heeft géén idee dat het over hem ging. :')
    o en ik heb dat altijd op een negatieve manier


    Ik krijg van hem esthetica, dus sowieso dat het over hem ging ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Genius schreef:
    Dat betekend toch niet dat hij gelijk gaat denken dat jullie hem knap vinden en alles :')


    Misschien niet, maar de intonatie van mijn zin liet dat wel hard uitschijnen. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Apocalyps schreef:
    (...)

    Ik krijg van hem esthetica, dus sowieso dat het over hem ging ;D


    geen idee wat esthentica is maargoed.
    misschien had je het over een jongen in de klas he?:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    geen idee wat esthentica is maargoed.
    misschien had je het over een jongen in de klas he?:Y)

    We volgen zo goed als alle lessen met dezelfde klasgroep, dus dat zou ook niet kunnen. Haha, was het dat maar. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, ja dat heb ik ook één keer gehad. Met een jongen die bij ons op school zat. Ik heb hem wekenlang niet aan durven kijken. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalyps schreef:
    (...)
    We volgen zo goed als alle lessen met dezelfde klasgroep, dus dat zou ook niet kunnen. Haha, was het dat maar. :'D


    das balen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik! Vandaag nog. (': Ik zei heel erg hard 'Ik háat die man van Aardrijkskunde!' Raad eens wie er achter me stond?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 17:06 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hij zal vast niet weten dat je het zo bedoelde dus maak je maar geen zorgen. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik en mijn oude crush zaten een keer te chillen en toen vroeg hij aan mij :‘‘wie vind je leuk ?’’ dus ik doodleuk zijn naam zeggen, en toen kwam ik erachter dat ik het tegen hem had gezegd, serieus, ik schaamde me dood, en durfde hem heel lang niet meer aan te kijken. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Hahaah x'DD

    Nee dat nooit gehad..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.