• Als echte kotstudent wordt er natuurlijk regelmatig tussen mijn ouders en mij gebeld. Omdat ik in België zit en zij in Nederland, belden zij mij. Maar het bleek dat dat duurder was, dan dat ik hen zou bellen. (Ik heb een Belgische simkaart gekocht waarmee ik speciaal voor 9ct naar het buitenland, vaste lijn, kan bellen.) Dus, sinds kort (ik zit al anderhalf jaar op kot, maar dan nog. ^^ ) moet ik hen bellen en krijg ik het terug betaald. En raad eens hoe ik mijn excel-bestand heb genoemd waarin ik de kosten bijhoud? :Y) (Bonus: raad eens hoe ik de kolom met de datums heb genoemd? ^^ )


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Captain's log, stardate 22316.21. To boldly call where no woman has called before! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Captain's log, stardate 22316.21. To boldly call where no woman has called before! (nerd)


    Hahah, omg! :'D Maar ja, dat dus. :p

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 21:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hahah, omg! :'D Maar ja, dat dus. :p


    Geweldig, haha. Dat soort verwijzingen ergens in smokkelen maakt saaie dingen in het leven tien keer leuker. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Geweldig, haha. Dat soort verwijzingen ergens in smokkelen maakt saaie dingen in het leven tien keer leuker. :Y)


    Inderdaad, haha. En het grappige is ook nog dat ik dat excel-bestand naar mijn vader ga moeten doorsturen, en hij zal helemaal geen idee hebben waarom dat zo heet, of wat dat betekend. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad, haha. En het grappige is ook nog dat ik dat excel-bestand naar mijn vader ga moeten doorsturen, en hij zal helemaal geen idee hebben waarom dat zo heet, of wat dat betekend. ^^


    Nohhh, ik dacht dat dit soort Star Trek verwijzingen toch wel heel algemeen bekend waren, al helemaal onder de generatie van onze ouders. Je moet hem dringend introduceren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nohhh, ik dacht dat dit soort Star Trek verwijzingen toch wel heel algemeen bekend waren, al helemaal onder de generatie van onze ouders. Je moet hem dringend introduceren. :'D


    Hehe, met alle plezier. :D (Die van mij, ik denk niet die van mijn vader, hehe. Mijn moeder is overigens wel bekend met Star Trek, maar zij behandelt helaas deze zaken niet.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt