• Voor iedereen die zenuwachtig is, wordt, of dat totaal niet is, nee, natuurlijk niet, "hoe kom je erbij, ik ben niet zenuwachtig, wat je zegt beN JE ZELF JIJ PAASEI". Wat is jullie beste manier om jezelf af te leiden? ^^

    Huidige record paaseieren in je mond:
    1. Invincibility, 9
    2. ProngsPotter, 8
    3. Froyo, 7
    4. Small & Dameron, 6
    5. Boettgeri, 4
    6. Square, 1

    Huidige record druiven in je mond:
    1. Sandberg, 29


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ha, ik heb hier vannacht over gedroomd. Lang geleden dat ik me nog zoveel dromen van één nacht kon herinneren, haha. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigenlijk durf ik niet meer in het officiële topic te kijken, bang dat pb's al zijn verstuurd.

    Aan de andere kant, nooit grschoten is altijd mis en ik heb het toch geprobeerd. Ik had echt gebaald als ik mij niet had aan gemeld.


    Physics is awesome

    Straks lekker wielrennen kijken in het pittoreske Limburg! <3


    Slightly drunk.



    Wie helpt me?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Dit is gewoon te mooi. :'D Ik sluit me bij je aan!


    What would Emma do?

    Ik word lichtelijk bang voor de uitslag, kiddo's.


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    Ik word lichtelijk bang voor de uitslag, kiddo's.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Iedere dag wordt het steeds een beetje spannender, maar de laatste tijd heb ik ook gewoon het idee dat ik wat positiever aan het worden ben. Dus ik heb er vertrouwen in, maar dit begint wel zenuwslopend te worden.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Iedere dag wordt het steeds een beetje spannender, maar de laatste tijd heb ik ook gewoon het idee dat ik wat positiever aan het worden ben. Dus ik heb er vertrouwen in, maar dit begint wel zenuwslopend te worden.


    Dit ja :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Monesi schreef:



    Wie helpt me?


    Ik kan het niet zien :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik kan het niet zien :'D



    Zo beter? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben aan het brainstormen over een psychiatrisch patiënt, iemand ervaring daarmee?


    Slightly drunk.

    Wat voor een? Ik heb ervaring met enkele vormen van dementie en een paar mensen met anorexia.


    What would Emma do?

    Ik heb karamelblokjes.


    26 - 02 - '16

    DeadpooI schreef:
    Wat voor een? Ik heb ervaring met enkele vormen van dementie en een paar mensen met anorexia.

    Hmm, paranoïde persoonlijkheidsstoornis zocht ik eigenlijk, maar dat zal vast ook samenhang hebben met angst, depressie en sociaal afzonderen.


    Slightly drunk.