• Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen ja/nee-vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt. Indien de persoon niet binnen de 24 uur reageert, is de eerstvolgende die 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet' zegt, aan de beurt.

    WINNAARS & VOORWERPEN
    Wasikowska - paashaas
    Gandhi - Jane Eyre
    Wolstenholme - Forest Gump

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 23:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het een tekenfilm?


    <3

    Ja, een klassieker (maar nog niet echt oud, het is gewoon één van die films die iedereen kent), ja, romantisch, op z'n eigen speciale manier, geen meerdere delen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SmaII schreef:
    The perks of being a wallflower.


    Nee! En ook geen tekenfilm.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oscarnominaties/awards?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Paper Towns?


    <3

    Is het een film voor alle leeftijden?


    Heaven is a place that we all have

    Wasikowska schreef:
    Oscarnominaties/awards?


    Ja. (: En neen, niet Paper Towns, en ik vind de leeftijdsrating niet, maar alle leeftijden kunnen ernaar kijken, ja. Of ze de diepgang van het verhaal snappen is wat anders.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Disney?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Divergent?


    You are my piece of paradise.

    Is het een film met één hoofdpersonage?


    <3

    Neen & neen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gemaakt voor 2010?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    @Amica: jap.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Inclination schreef:
    Gemaakt voor 2010?


    Zekers!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omdat alles zo snel gaat:
    Niet Disney
    Niet Divergent
    1 hoofdpersonage
    Voor 2010


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried