Fay Jazzlynn Nightwood
Ik maakte mijn blik los van de jongen toen ik merkte dat Alicia naast mij kwam staan. Ze gebruikte mij als steuntje, aangezien ze duizelig werd. Ze zakte door haar knieën, En ik ondersteunde haar tot ze op de grond zat. Zodra ze niet meer duizelig was, stond ze weer voorzichtig op. Ze wreef over haar hoofd. 'Zou ik niet doen, je krijgt dan rood haar in plaats van blond' grinnik ik. De vampier die Alicia vast had stapt op ons af. Ik laat een grom horen. Alicia stapt naar voren, en stompt de vampier in zijn maag, waardoor hij dubbel klapt. Ik kijk haar bewonderend aan. 'NetjesNetjes' grinnik ik. 'Fuck' mompelt ze. Ik vang haar op. 'Ga maar zitten, ik Kiano en Meneer van wie ik de naam niet weet, regelen het wel' zeg ik tegen Alicia, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken naar de jongen kijk. Ze knikt, waarop ze een pijnlijk gezicht trekt. Als ik mij omdraai, zie ik nog net hoe Kiano zijn concentratie te veel verliest. Een van de vampiers pakt zijn arm, en breekt hem. Het geluid dat daarbij te pas komt, bezorgd kippenvel op mijn gehele lijf. Ik wil wat doen, ik wil naar voren bewegen, hem helpen. Maar alsof ik versteend ben blijf ik staan en toekijken. Kiano slaat een vampier, en die wankelt naar achter. Dan krijgt Kiano een trap tegen zijn knieholte, en valt. Dat schud mij wakker. Ik duw mensen aan de kant, en ren dan op een vampier af. met volle vaart beuk ik hem tegen de grond aan. 'Als je dat maar laat' snauw ik, als hij mij in mijn gezicht wil slaan. Ik zit bovenop hem, en heb zo een voordeel. Ik zet mijn ene voet op zijn linkerhand, en mijn andere op zijn rechter. Hij probeert onder mij uit te rollen. Doordat hij ineens een keiharde stoot in mijn rug geeft met zijn been, knal ik naar voren, van hem af. Voordat ik om kan rollen, en op kan staan, zit hij nu bovenop mij, en zijn de rollen omgedraaid. 'Ach, wou het arme wolvenmeisje haar eenzame Omega helpen?' grijnst hij. Hij slaat met zijn vlakke hand tegen mijn wang. Ik probeer hem van mij af te krijgen, maar ik heb niet de juiste kracht voor dit soort dingen. Als hij dichterbij komt, geef ik hem een kopstoot. Zacht vloek ik, aangezien het ook bij mij wel iets pijn deed. doordat hij met beide handen naar zijn gezicht grijpt, zie ik mijn kans schoon door onder hem uit te komen. Ik sla hem ook in het gezicht. Ik sta op, en trek de jongen overeind. Dan geef ik hem zo'n harde zet,dat hij tegen de muur aankomt, en daar blijft liggen. Ik wil mij omdraaien om Kiano te helpen, maar voordat ik dat doe, krijg ik een keiharde dreun van achter, en kom op de grond terecht.
I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.