Urgh stress stress en nog meer stress, ik had toetsweek dus moest leren en mijn laptop is natuurlijk zodra ik vakantie heb stuk, we gaan straks naar zo'n persoontje die m hopelijk kan maken. Dit is op mn mobiel getypt
Fay Jazzlynn Nightwood
Zodra Kiano merkt dat het om een vampier gaat -of bloedzuiger- merk je de verandering in zijn houding op. Ik houd de nieuwe leerling in de gaten Door hem met mijn ogen te volgen,terwijl ik uit mijn ooghoeken Kiano in de gaten houd. Niet dat ik hem ervoor aanzie dat hij de nieuwe ter plekke aanvalt, maar het is Kiano dus je weet maar nooit. 'Misschien moeten we maar naar de les gaan, aangezien het bijna tijd is' Doorbreekt de stem van Alicia de stilte. 'We willen niet te laat komen op onze eerste dag' vervolgt Alicia. 'Zeker jij niet Fay' voegt ze eraan toe. 'Ach, hou je mond' grijns ik, en steek mijn tong uit. 'Ik ben er bij dat wijf vorig jaar maar 8 keer uitgestuurd hoor' zeg ik, terwijl ik onschuldig met mijn ogen knipper. Ik kijk naar Kiano die geërgerd naar het kleine gesprekje tussen mij en Alicia kijkt. "Kiano heeft er ook weer zin in dames en heren" zeg ik, terwijl ik een overdreven arm gebaar maak. Hij gromt wat en ik schud lachend mijn hoofd. Ik duw plagerig tegen zijn schouder. 'Ik maak maar een grapje, schat" zeg ik, terwijl ik hem een knipoog geef. Soms is het gewoon leuk om Kiano te pesten, vooral als hij in een "opperbest" humeur is. "Welk lokaal moeten we Alicia?" Vraag ik. "3.14" antwoord ze. Ik knik. " lekker al die trappen op, yay" antwoord ik, terwijl ik een soort dansje doe. Ik loop richting een van de trappen, terwijl ik maar hoop dat Alicia en Kiano ook hierheen lopen. Ik zie een groepje vijfde jaars bloedzuigers die denken dat het grappig is om een groepje eerste jaars de weg voor de trap te versperren. 'Vies stelletje bloedzuigers" grom ik. Ik hoop ergens dat ze het niet gehoord hebben, aangezien ik geen ruzie wil met 6 vijfdejaars, die ook nog eens zulk volk zijn. Maar als ze het wel gehoord hebben weten ze tenminste dat ze niet door iedereen zo geweldig gevonden worden. Ik wil mij een weg banen Door de eerste jaars en langs de vijfde jaars. Dan pakt iemand mijn arm vast en houd mij tegen. " laat me los" zeg ik, terwijl ik mijn arm los trek. "Vraag het netjes, boshond " zegt de jongen. "Niet voor jou" antwoord ik boos.
(is goed, dat van Ayden en jouw personage, en Oops, wist ik wel dat Fay 16 was
)
[ bericht aangepast op 22 april 2016 - 16:41 ]
I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.