• Hoi Quizletarië ^.^
    Ik zoek zoals de titel al aangeeft een cover nodig. Nu loopt het verhaal al, maar de cover heeft op zich geen haast.

    Het is een Once Upon a Time fanfic, vooral over het Peter Pan gedeelte. Het gaat over een voorspelling dat Pan's plannen (voor de niet-kenners, in OUAT is Peter Pan slecht, vandaar) gestopt zouden kunnen worden door een meisje met honingkleurige ogen, omdat hij verliefd zou worden op haar.
    Dit gaat over het moment dat die voorspelling een soort van uitkomt, alleen dan op de verkeerde manier.
    Sorry voor de vaagheid

    Op de cover zou ik graag een meisje willen - liever niet heel veel ouder dan twaalf jaar, veertien tot vijftien kan ook nog wel denk ik (anders zou het best onlogisch zijn dat Pan haar leuk gaat vinden) met amber ogen. En anders gewoon zwart wit.
    Over de rest heb ik geen idee hoe ze eruit ziet, je mag desnoods ook alleen de ogen gebruiken. Wat het beste uitkomt.
    Dan Robbie Kay als Peter Pan erbij, misschien iets als een panfluit of Neverland om duidelijk te maken dat het een Peter Pan verhaal is?
    Ook is de kleur amber belangrijk in het verhaal.
    De cover hoeft niet al te vrolijk te zijn, of romantisch. Ik heb liever mysterieus en misschien zelfs wel duister.

    Als jullie meer informatie nodig hebben zeggen jullie het maar ^.^ De titel is trouwens Amber en moet erop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 7:43 ]


    obsessive rage

    Ik heb iets geprobeerd.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 16:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Die is mooi! Alleen is het meisje aan de oude kant - al denk ik niet dat dat zo'n heel groot probleem is, jonge meisjes zijn zo moeilijk te vinden...


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Die is mooi! Alleen is het meisje aan de oude kant - al denk ik niet dat dat zo'n heel groot probleem is, jonge meisjes zijn zo moeilijk te vinden...


    Vooral met de juiste ogen kon ik helaas geen bruikbaar plaatje vinden, dus het is helaas ook niet iets wat ik makkelijk aan kan passen. Maar misschien komt iemand anders misschien nog met iets ^^


    Happy Birthday my Potter!



    Wel ik heb ook eens iets geprobeerd (ik ben niet echte en pro in covers haha) maar misschien kan je wel Francesca Capaldi gebruiken voor het meisje. (ik heb haar oogkleur wel wat aangepast maar ze heeft donkerbruine ogen).


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Die is ook mooi! Thanks (:


    obsessive rage





    Tadaaa (A)


    they took achlys

    Ook mooi (:


    obsessive rage

    In mijn hoofd was Pan iets van 16 jaar in OUAT, haha. Dan vind ik het helemaal niet raar als hij verliefd op iemand wordt die iets van 14/15 (of zelfs 16) is.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    In mijn hoofd was Pan iets van 16 jaar in OUAT, haha. Dan vind ik het helemaal niet raar als hij verliefd op iemand wordt die iets van 14/15 (of zelfs 16) is.


    Veertien tot vijftien kan inderdaad nog wel, haha. Alleen bedoel ik dat er geen twintigers moeten worden gebruikt (A)


    obsessive rage

    Tenzij iemand nog wil ga ik denk ik zondag kiezen (: Mocht iemand nog willen proberen mag die dat even zeggen, dan wacht ik even ^.^


    obsessive rage



    tada


    De nacht van de vleermuis is het ergste, maar als je hem ziet ben je verdoemd door de bliksem.........

    Thanks, die is mooi! En ondanks dat ik het niet heb gezegd is het leuk dat je erbij hebt gezet dat het van OUAT is


    obsessive rage

    Misschien dat ik ook en poging voor je ga wagen.


    Credendo Vides

    Yay (: Dan zal ik nog even wachten.


    obsessive rage

    Ik heb nu voor deze cover gekozen:


    Oftewel de cover van DarkRosae, dat past het beste bij het verhaal. Iedereen heel erg bedankt voor de moeite!


    obsessive rage