• Heey,
    Ik ben er achter gekomen dat een font ook wel Gabriola genaamd het niet doet op de mobiel.
    Ik vroeg me af waarom die het daar bij niet doet. Nu hoop ik dat het topic bij de juiste onderwerp staat anders sorry,




    Edit
    Terwijl een andere font het wel doet op mijn laptop en mobiel.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 19:54 ]

    Naar mijn ervaring doet geen enkel font het op mobiel Quizlet, behalve het standaard font. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij doen alle of in ieder geval de meeste fonts het inderdaad niet op de mobiele versie. Ik heb geen idee waarom (het standaard font van de mobiele website overschrijft in de CSS wat jij instelt? mijn kennis van dit soort dingen is minimaal), maar het is al langer zo. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Necro schreef:
    Naar mijn ervaring doet geen enkel font het op mobiel Quizlet, behalve het standaard font. (cat)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Necro schreef:
    Naar mijn ervaring doet geen enkel font het op mobiel Quizlet, behalve het standaard font. (cat)


    Nou het rare is dat hij het eerst wel deed. Even vergeten te vertellen daar naast doet de cursive het wel op mijn mobiel

    Necro schreef:
    Naar mijn ervaring doet geen enkel font het op mobiel Quizlet, behalve het standaard font. (cat)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    anthise schreef:
    (...)

    Nou het rare is dat hij het eerst wel deed. Even vergeten te vertellen daar naast doet de cursive het wel op mijn mobiel


    Standaard en cursive doen het altijd op mobiel.


    Heaven is a place that we all have

    anthise schreef:
    (...)

    Nou het rare is dat hij het eerst wel deed. Even vergeten te vertellen daar naast doet de cursive het wel op mijn mobiel


    Cursief doet het inderdaad altijd. De meeste fonts (of misschien zelfs allemaal) doet het niet op de mobiele versie.

    Probleem opgelost -> slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.