• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    Ugh deze zanger met zijn zoontje just breaks my poor fangirl heart

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2016 - 17:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    KyloRen schreef:
    (...)
    Heb ik nog steeds niet gedaan hahaha


    Ik ben dr mee bezig, want ik erger me dood aan dat ik geen HP op de laptop spelen kan en wil nu uittesten of het nog wel wil op een oude computer van me, maar daarvoor heb ik eerst een nieuw bureau nodig, want mijn oude is gammel. Maar voor een nieuw bureau moet plaats zijn, dus een opgeruimde rommelkamer. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahbdezvfbejhvejhbf. Hoe kan het dat die oefening nooit uitkomt? En aan die oplossing van de prof scheelt ook van alles. UGH. Ik ga niet slapen voor ik ze gevonden heb.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom duurt dit zo lang om te tekenen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noorderlicht gemist vannacht. Wist ook niet dat er kans op was. Helaas.

    Wauw, en weer iemand heeft een gebroken hartje gebruikt en is de hele pagina weer van slag. Kap daar eens mee.

    En een mod heeft het al aangepast (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 17:43 ]

    Ik heb er twee uur over gedaan om de leerstof zo grondig te leren dat ik letterlijk ieder detail kon uitleggen. Ik heb de dingen die ik niet begreep in de cursus zelfs opgezocht, maar nu heeft de lerares letterlijk geen enkele 'leg uit' vraag gegeven en ik voel me best wel rot nu, want ik heb er letterlijk een uur over gedaan om die stomme lichtreactie te begrijpen en het enige wat ze vroeg, waren een paar rottige termen -.- Ugh, ik haat het als ik leerstof verkeerd inschat.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ara schreef:
    Wauw, en weer iemand heeft een gebroken hartje gebruikt en is de hele pagina weer van slag. Kap daar eens mee.


    Wat is een gebroken hartje?


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    Wat is een gebroken hartje?

    <3 maar dan met een / er tussen. Daar kan Q niet tegen.

    hou je bek.

    Ara schreef:
    Wauw, en weer iemand heeft een gebroken hartje gebruikt en is de hele pagina weer van slag. Kap daar eens mee.


    Goed opgemerkt (ik zie het zelf echt nooit :'D).

    Mensen, gelieve geen gebroken hartjes te gebruiken! Dit staat ook in de regels. De pagina wordt er helemaal door ontregeld. (:

    - Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje is niet toegestaan in titels van topics en creaties, noch in de forumsignature. Ook dit ontregelt de site.


    What would Emma do?

    Ara schreef:
    (...)
    <3 maar dan met een / er tussen. Daar kan Q niet tegen.


    OH kay.


    Heaven is a place that we all have

    The world is ART.
    We are so used to see it that we became blind.

    Ohja.. Verpest het allemaal maar weer: Ik voelde me eindelijk weer goed, kom jij weer aan... Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dorchadais schreef:
    Waarom duurt dit zo lang om te tekenen D:



    Jaaaackssoooon


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.