• HAPPY EASTER!



    Hallo allemaal en welkom in dit topic! Wij stellen ons even voor. Mijn naam is JamesPotter, ook wel Femke en naast mij staat ProngsPotter, ook wel Froukje genaamd. Eind december kwamen we op het idee om een Secret Easter Bunny te organiseren. Het werkt bijna hetzelfde als de Secret Santa en de Sinterklaassuprise, maar een groot verschil is dat het niet in december is.

    Regels:
    -Je vertelt niet wie je hebt
    -Als je je opgeeft, dan maak je ook wat. Het is niet leuk om wel iets te maken, maar niets terug te krijgen
    -Uitschrijven kan tot 10 maart
    -Pasen valt op 27 en 28 maart. Op deze dagen kan je dus je Egg opsturen naar de persoon die je van ons hebt doorgekregen.
    -Inschrijven kan tot 10 maart. Uiterlijk 15 maart sturen wij de namen op!


    Invullijstje:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    De Paashazen:
    KyloRen
    OakenshieId
    Kalisto
    GrandR
    DirtyD
    Vane
    Gandhi
    Troje
    Hazy
    SonOfGondor
    DrFluke
    Boettgeri



    Je hebt de Easter Egg ontdekt! Goedzo! Nu krijg je een verrassing! Stuur een privebericht naar JamesPotter voor je cadeau. Maar sst, niemand mag het weten!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 22:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zeur misschien, maar ik vind het eerlijk gezegd echt wel jammer dat ik nog steeds niks gekregen heb. Ik zit er dan ook niet meer op te wachten, omdat ik denk dat het toch niet meer komt. Maar echt jammer dat er weer zoiets gebeurd, een ander doet moeite, maar krijgt zelf niks... en het moet dan ook vaker lukken dat het bij mij voorvalt. Ik denk dat ik op dit moment wel klaar ben met liefjes mee te doen aan dit soort dingen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 22:54 ]


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    Ik zeur misschien, maar ik vind het eerlijk gezegd echt wel jammer dat ik nog steeds niks gekregen heb. Ik zit er dan ook niet meer op te wachten, omdat ik denk dat het toch niet meer komt. Maar echt jammer dat er weer zoiets gebeurd, een ander doet moeite, maar krijgt zelf niks... en het moet dan ook vaker lukken dat het bij mij voorvalt. Ik denk dat ik op dit moment wel klaar ben met liefjes mee te doen aan dit soort dingen.

    Ik ben dit helemaal met je eens. Ik vind het vreemd dat je lootje niet reageert, en ook stom. Zijn er, naast mij, nog anderen die ook iets voor Syl willen maken? (Omdat dit toch best wel heel balen is, is nóg een egg wel zo leuk (; Bovendien: ik ben niet zo heel goed in eggs :'D0


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik wil best ook iets maken, al is dat waarschijnlijk dan pas zondag af.
    Inderdaad jammer en stom dat e niets hebt ontvangen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Awh, jullie zijn echt lieverds <3


    16 - 09 - '17

    Freddi_Fish schreef:
    Ik heb enkele minuten geleden mijn cadeautje naar Natas verzonden. :3 Nu kan ik gaan eten.

    Jaaa hij was zo leuk! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wist niet voor wie ik iets moest maken, want ik had Bianca's bericht nog niet gelezen. Als ik deze week tijd vind, maak ik zeker iets voor je. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uso schreef:
    Ik zeur misschien, maar ik vind het eerlijk gezegd echt wel jammer dat ik nog steeds niks gekregen heb. Ik zit er dan ook niet meer op te wachten, omdat ik denk dat het toch niet meer komt. Maar echt jammer dat er weer zoiets gebeurd, een ander doet moeite, maar krijgt zelf niks... en het moet dan ook vaker lukken dat het bij mij voorvalt. Ik denk dat ik op dit moment wel klaar ben met liefjes mee te doen aan dit soort dingen.

    Echt heel jammer! D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even voor de duidelijkheid, alleen Sylvie heeft nu niets gekregen, toch?
    Ghandi en GrandR, zouden jullie samen bunny willen spelen voor Sylvie?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat vind ik altijd zo gemeen als je je opgeeft en vervolgens niets maakt. Geef je dan niet op, want dat is echt niet leuk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zeker! Ik kan niet beloven dat het deze week lukt, want ik moet werken, maar zeker 's weekends of de week erna!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Easter schreef:
    Dat vind ik altijd zo gemeen als je je opgeeft en vervolgens niets maakt. Geef je dan niet op, want dat is echt niet leuk.

    Nee inderdaad. Plus dat ik wel een behoorlijke tijd voor haar ben bezig geweest en daar heb ik ook geen enkele reactie op gehad. Dan had ik liever wat voor Sylvie gemaakt. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het gewoon zo vreemd dat ze wel online is geweest. Ik bedoel als ze al 3 weken niet online was, dan was het toch iets logischer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mij vergeten? ;(


    16 - 09 - '17

    Ik ben er mee bezig, maar vind het nog niet af genoeg. Hte komt er echter wel aan! (zie het maar als koningsdaggift of iets xD)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ik ben er mee bezig, maar vind het nog niet af genoeg. Hte komt er echter wel aan! (zie het maar als koningsdaggift of iets xD)


    Awh, lief. (Ik vier als Belg geen koningsdag)


    16 - 09 - '17