• Ik wil mijn hart even luchten.

    Een goede vriendin van me (18) is vandaag bij de oncoloog geconstateerd met keelkanker. Ze zit al in Stadium 3, wat wil zeggen dat de kanker sterk is uitgezaaid binnen de keelholte/borstholte en in het algemeen naar de grote lymfevaten. Vanaf donderdag zal ze intensieve chemo gaan volgen.

    Ik voel me ontzettend down en ik ben heel erg bang dat ze het niet gaat redden. Over het algemeen ben ik al veel mensen kwijt geraakt. Nog geen 6 maanden geleden ben ik mijn nichtje Nena (17) verloren en ik wil niet weer iemand begraven. Ik weet even niet meer wat ik moet doen.

    Is er iemand die me op kan beuren? Bedankt voor het lezen.


    Update: Ze is inmiddels ongeneeslijk ziek verklaard en krijgt nu alleen nog maar behandeling m.b.t levensverlenging. Bedankt voor alle lieve reacties <3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 9:48 ]


    I love you Tim

    Ik kan je niet opbeuren, helaas. Dit soort dingen horen jammer genoeg bij het leven, maar dat maakt het niet minder moeilijk. Sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    That really sucks... (no_chears) Als ik jou was zou ik gewoon positief blijven, die vriendin van je heeft daar meer aan dan dat iedereen negatief gaat zitten doen. Bedenk dat ze wel een kans heeft, anders zouden ze geen chemo geven. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 10:44 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    That really sucks... (no_chears) Als ik jou was zou ik gewoon positief blijven, die vriendin van je heeft daar meer aan dan dat iedereen negatief gaat zitten doen. Bedenk dat ze wel een kans heeft, anders zouden ze geen chemo geven. Sterkte!

    Klopt, daar heb je gelijk in. Thanks (:


    I love you Tim

    Oooh.. Dat is echt klote. Ik raad je aan positief te blijven, ze geven haar een chemo. Dat betekent dat er nog steeds hoop is. Zij heeft er ook meer aan als je positief blijft, want zij zal ongelofelijk veel steun nodig hebben.
    Veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, dat is wel erg heftig. Heel veel sterkte! (flower)


    They were never in fact homeless

    Lieffie, heel veel sterkte, en natuurlijk ook voor Demi.
    We are gonna pray for Demi <3


    Beyond yourself lies the truth.

    Desirex schreef:
    Lieffie, heel veel sterkte, en natuurlijk ook voor Demi.
    We are gonna pray for Demi <3

    <3


    I love you Tim

    Weten ze ook al of ze chemo geven en uitgaan van genezing of dat het levensverlenging is?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Weten ze ook al of ze chemo geven en uitgaan van genezing of dat het levensverlenging is?

    Dat zal afhangen van het feit of de chemo aan zal slaan of niet. Dat is nog even afwachten.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Dat zal afhangen van het feit of de chemo aan zal slaan of niet. Dat is nog even afwachten.

    Oh okee.
    Het is natuurlijk heel erg spannend nu voor jou, en ook voor haar. Maar je moet positief blijven en de moed niet verliezen. Hoe moeilijk het ook is.
    Sterkte!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een goeie vriendin van mij (18) heeft lymfklierkanker, is bezig met haar 6e chemo en zit in stadium 2.
    Ik kan je niet opbeuren, maar in deze tijden zal die vriendin je hard nodig hebben.
    Sta voor haar klaar en ga leuke dingen doen.
    Ik ga om de zoveel tijd met haar samen een film kijken.

    Heel veel sterkte ermee!


    "Don't look back, you're not going that way."

    wow, dat is heftig
    ik kan je niet echt opbeuren, maar probeer positief te blijven
    dat is het enige wat ik nu kan zeggen

    heel veel sterkte

    Oh jemig, wat erg. Zo jong ook. Voor jou en voor haar, heel veel sterkte <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Keelkanker is in principe in elk stadium goed te bestrijden.
    Mijn oma heeft ook kanker gehad (Strottenhoofd, is dus je keel).
    Hoop dat dit je wat heeft opgevrolijkt.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 12:33 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is echt afschuwelijk nieuws! :O
    Probeer met haar de leukste tijd te hebben, je hebt haar nu nog! Probeer positief te blijven, das zeker neit makkelijk!
    Heel veel Sterkte!