• HAPPY EASTER!



    Hallo allemaal en welkom in dit topic! Wij stellen ons even voor. Mijn naam is JamesPotter, ook wel Femke en naast mij staat ProngsPotter, ook wel Froukje genaamd. Eind december kwamen we op het idee om een Secret Easter Bunny te organiseren. Het werkt bijna hetzelfde als de Secret Santa en de Sinterklaassuprise, maar een groot verschil is dat het niet in december is.

    Regels:
    -Je vertelt niet wie je hebt
    -Als je je opgeeft, dan maak je ook wat. Het is niet leuk om wel iets te maken, maar niets terug te krijgen
    -Uitschrijven kan tot 10 maart
    -Pasen valt op 27 en 28 maart. Op deze dagen kan je dus je Egg opsturen naar de persoon die je van ons hebt doorgekregen.
    -Inschrijven kan tot 10 maart. Uiterlijk 15 maart sturen wij de namen op!


    Invullijstje:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    De Paashazen:
    KyloRen
    OakenshieId
    Kalisto
    GrandR
    DirtyD
    Vane
    Gandhi
    Troje
    Hazy
    SonOfGondor
    DrFluke
    Boettgeri



    Je hebt de Easter Egg ontdekt! Goedzo! Nu krijg je een verrassing! Stuur een privebericht naar JamesPotter voor je cadeau. Maar sst, niemand mag het weten!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 22:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is Pasen niet 27 en 28 maart in plaats van april?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam
    Laura

    Favoriete bezigheden
    Lezen, schrijven, steden (liefst rijk aan geschiedenis) bezoeken, naar de bioscoop gaan (ik woon er praktisch bijna), series/films/youtube video's kijken, fantaseren over niet-bestaande werelden, cheesecake en chocolade vreten en simpelweg genieten van de meest kleine dingen (wie het kleine niet eert is het grote niet weerd, ayyy).

    Favo series
    Series: Game of Thrones, Sherlock, Doctor Who, Lucifer, Once Upon a Time, American Horror Story, Penny Dreadful, Sleepy Hollow.
    Films: Lord of the Rings, James Bond, (bijna alle) Marvel & DC films, Schindler's List (cry every time), Pirates of the Caribbean, HP.

    Interesses
    Geschiedenis, mythes (/vampiers), horror, gedachtegangen, gezelligheid, architectuur en ook heel belangrijk; eten!

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen
    Hmm, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik ben snel tevreden (als het om cadeau's gaat haha). Vind gedichten vaak wat minder, dus daar zou ik vanaf zien.

    Stiekem gewoon mijn SecrestSanta inzending gekopieerd haha

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 12:41 ]

    Coliver schreef:
    Is Pasen niet 27 en 28 maart in plaats van april?

    Ja inderdaad haha

    Coliver schreef:
    Is Pasen niet 27 en 28 maart in plaats van april?


    Hahaha oops;') Dat heb ik even fout gezien! Ik ga het aanpassen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Even een MT. Ik ga dit vanavond of morgen invullen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuk! I'm in! (:

    Naam:
    Natas

    Favoriete bezigheden:
    Schrijven, series kijken, archeologie, Minecraft, lezen, reizen, redigeren, lekker eten

    Favo series:
    Vikings, The 100, Agents of S.H.I.E.L.D., Game of Thrones, Terra Nova

    Interesses:
    Naast bovenstaande ben ik een groot fan van the Lord of the Rings, the Hobbit, Jurassic Park, Loki en ook wel van Harry Potter.

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Ik vind alles leuk. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 15:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! (:

    Naam:
    Sylvie
    Favoriete bezigheden:
    Schrijven, gamen, dansen, films en series kijken
    Favo series:
    Teen Wolf, Pretty Little Liars, The 100, The Walking Dead, Young and Hungry, Desperate Housewives, Bates Motel
    Interesses:
    Kijk bij favo bezigheden en series. Verder nog The Maze Runner, Harry Potter, The Hobbit, WWE, Ghost Adventures, horrorfilms, Disney
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Ik vind alles wel leuk, vooral One Shots (:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 17:27 ]


    16 - 09 - '17

    Stuur je dan een geschilderd ei op ofzo? Ik snap het niet helemaal hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Stuur je dan een geschilderd ei op ofzo? Ik snap het niet helemaal hahaha


    Hahaha nee. Je krijgt door ons (door een randomizer) iemand toegestuurd. Het lijstje van de likes en dislikes van de persoon in kwestie. De bedoeling is dat jij een cadeautje maakt voor die persoon. dat kan een quiz, verhaal of gedicht zijn, maar je kan ook écht iets sturen, door het adres tevragen aan Femke of aan mij. Wij vragen het dan voor jou aan je lootje, waarna jij het adres krijgt.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil graag, maar ben heel paasweekend op weekend. Ik kom pas die maandagavond terug. Zou dat een probleem zijn?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit lijkt me interessant.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scandal schreef:
    Ik wil graag, maar ben heel paasweekend op weekend. Ik kom pas die maandagavond terug. Zou dat een probleem zijn?


    Als je het ervoor al af hebt, denk ik niet. Dan kan je het activeren op het moment dat je vertrekt, dan heeft jouw lootje hem wat eerder- of je kan een van ons co-auteur maken, zodat wij hem activeren.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ach waarom niet? (:

    Naam: Anne
    Favoriete bezigheden: scooter rijden, mijn katten (goede bezigheid xD), schrijven, zingen, fandoms.
    Favo series: SAMCRO, sense8, glee, degrassi (vooral seisoen 9/10 tot 12/13 geloof ik), walking dead, downton abbey, inkmaster, game of thrones, enzovoort
    Interesses: tattoos, vlinders, andere dieren, scooters, hardrock, sommige pop, musical, soundtrack, andere muziek, ships, hp, fallen, land of stories, frozen, Disney, villains, king boo, httyd, inside out, mortal instruments, enzovoort aka http://www.quizlet.nl/log.php?id=27150
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: iets met een van mijn fandoms, een parodie (in enig welke vorm) of iets anders leuks. Doesn't really matter. (It is okay. I am alright)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 21:54 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wil wel, maar ik steek hier altijd veel te veel tijd in. :')


    What would Emma do?

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Als je het ervoor al af hebt, denk ik niet. Dan kan je het activeren op het moment dat je vertrekt, dan heeft jouw lootje hem wat eerder- of je kan een van ons co-auteur maken, zodat wij hem activeren.

    Ik ga er nog even over nadenken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury