• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinds wanneer is 3,5 euro het einde van de wereld? Jezus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zwijgen zegt ook heel veel.

    Godver facebook is echt weer aan het kutten eh.


    26 - 02 - '16

    Jezus, overdrijven is ook een vak. Je maakt van een mug een olifant. Ik had het alleen over naar iemand kijken.

    Leuk ook weer dat je meteen gaat gamen als je wakker bent. Kan ik weer de hele tijd niks liggen doen op je bed. Ik durf te wedden dat we niet eens naar de bios gaan vanavond en ook niet gaan shoppen. Als dit ons leven moet worden hoeft het van mij niet meer.

    En daarnaast is de wietlucht in je kamer niet te missen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 11:42 ]

    Ze is Italiaans. Oh. Dat verklaart al veel. Maar dan nog, die gezichtsuitdrukkingen zijn echt vreselijk.

    He he. Pfff. Eindelijk gelukt!


    26 - 02 - '16

    je kan me niet iedere minuut in een facebook reactie noemen o mijn god


    i put the fun in funeral

    Lekker plantjes zitten roken terwijl ik weg was? Fuck you.

    Zo blij dat we weer praten.. Het was zo stil zonder je.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burnley schreef:
    Ja, we weten nou wel wat je allemaal hebt. Je kan over niks anders praten, en ik krijg hoofdpijn van je. Wees verstandig en hou je mond een keer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment waarop je vader vraagt of de elektriteit er eventjes af kan, jij voor school bezig bent en genoeg batterij hebt op je laptop en dus 'ja' zegt.

    En dan dat moment waarop het hem niet lukt, anderhalf uur later nog steeds niet, en je je batterij langzaam maar zeker leeg ziet lopen. Niemand wil dat ik voor school bezig ben, het us duidelijk.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben je kasplantje niet

    Jinxxx schreef:
    Meh.


    kindness is never a burden.

    Dit is niet de Bruckner waar ik me voor had opgegeven ew ew ew geef me de goeie shit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.