• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [1/6]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Pans_Daughter
    -
    -
    -
    -
    Girls [3/6]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    -
    -
    -

    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & Guy
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    Ist nog nuttig dat ik m'n post afschrijf, of niet?


    Bowties were never Cooler

    Ik vind dit ergens wel lullig voor LanieH maar wanneer zoveel mensen zich uitschrijven zit er voor mij ook niks anders meer op helaas.
    Het was wel een leuk idee..


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Ik schrijf me ook uit, hopelijk verschijnt dit RPG over een tijd opnieuw met een goede organisatie..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mirin schreef:
    Ik vind dit ergens wel lullig voor LanieH maar wanneer zoveel mensen zich uitschrijven zit er voor mij ook niks anders meer op helaas.
    Het was wel een leuk idee..


    Aan de ene kant is het zeker lullig, maar aan de andere kant is t ook lullig voor ons zoals dit allemaal gegaan is in dit RPG.

    @Sempre, Dat hoop ik ook echt.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 22:07 ]


    Faith is everything.

    Muh, dan schrijf ik me ook uit :/ Als er meerdere mensen zich uitschrijven en de organisatie ook niet verloopt zoals gehoopt dan steek ik mijn tijd liever in een andere rpg...

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 22:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kunnen jullie allemaal en pb sturen naar mij of jullie nog meedoen of niet

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 7:29 ]

    Ik twijfel over mijn deelname.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik twijfel een beetje eerlijk gezegd. Ik vind het een leuke rpg, er zijn leuke rollen, maar dit wordt wel een beetje vervelend...

    Ik stop met Quizlet, sorry dit gaat niet door

    im very confused over whats happening :')))))


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    im very confused over whats happening :')))))


    I think dat het nu gewoon hopen is dat iemand deze rpg ooit met goede organisatie heropenend en we ongeveer dezelfde rollen mogen gebruiken...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    I think dat het nu gewoon hopen is dat iemand deze rpg ooit met goede organisatie heropenend en we ongeveer dezelfde rollen mogen gebruiken...


    Op zich wil ik me wel opofferen hem over te nemen hoor, ik ben alleen niet heel goed met RPG's etc maar ik denk dat er wel iemand is wie dat wilt toch? En misschien vindt @Lanieh het ook wel goed als we het met deze RPG gewoon doorgaan ofzo?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand heeft haar al meerdere malen gevraagd of zij hem over kon nemen omdat dit zo niet meer werkte, dus ik denk dat deze spoedig nog wel geopend gaat worden. LanieH wilde geen toestemming geven eerder, en blijkbaar is dat niet meer nodig nu. ^_^ Erg vervelend allemaal natuurlijk, maar dit komt goed. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Iemand heeft haar al meerdere malen gevraagd of zij hem over kon nemen omdat dit zo niet meer werkte, dus ik denk dat deze spoedig nog wel geopend gaat worden. LanieH wilde geen toestemming geven eerder, en blijkbaar is dat niet meer nodig nu. ^_^ Erg vervelend allemaal natuurlijk, maar dit komt goed. c:


    Ah oké gelukkig haha, ik vond het namelijk wel gewoon een leuk idee en zeker zonde voor alle tijd in de personages dus ik zie wel hoe het verder loopt :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Erg jammer dat het zo moet lopen...