• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [1/6]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Pans_Daughter
    -
    -
    -
    -
    Girls [3/6]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    -
    -
    -

    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & Guy
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    BenjaminSolo schreef:
    Mensen al interesse in een flirt met Giovanni?


    Awe, Giovanni is echt ontzettend cute c:


    Faith is everything.

    MT


    someone out there feels better because you exist

    MT

    LanieH schreef:
    Is heel vriendelijk! Maar ik wacht eerst op antwoorden van anderen :)


    Welke anderen? Bij iedereen die heeft aangegeven zich misschien te willen uitschrijven (waaronder ik), komt dat doordat we twee rollen te weinig hebben. Ik zou me uitschrijven als het koppel waar mijn personage bij zit opgegeven moet worden en anderen hebben ook een reden die te maken hebben met het te kort van rollen, dat is gewoon terug te lezen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Welke anderen? Bij iedereen die heeft aangegeven zich misschien te willen uitschrijven (waaronder ik), komt dat doordat we twee rollen te weinig hebben. Ik zou me uitschrijven als het koppel waar mijn personage bij zit opgegeven moet worden en anderen hebben ook een reden die te maken hebben met het te kort van rollen, dat is gewoon terug te lezen.


    Ze wil van iedereen weten of ze de rollen nog willen houden. En dat antwoord wil ze vandaag nog, dacht ik. Ik zou mezelf ook sowieso uitschrijven als het koppel met mijn personage zou gaan sneuvelen.


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ze wil van iedereen weten of ze de rollen nog willen houden. En dat antwoord wil ze vandaag nog, dacht ik. Ik zou mezelf ook sowieso uitschrijven als het koppel met mijn personage zou gaan sneuvelen.


    Ja, precies.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als LanieH haar jongen heeft gemaakt zijn we goed toch? Dan hebben we ook gewoon vier om vier vrijgezellen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja alleen het speeltopic is dus al geopend terwijl TS niet eens haar eigen rol af heeft. . Voor iemand die later in springt vind ik dit over het algemeen geen probleem, maar gezien dit háár RPG is lijkt me het niet kunnen, of zeg ik nu iets verkeerds?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Magari schreef:
    Als LanieH haar jongen heeft gemaakt zijn we goed toch? Dan hebben we ook gewoon vier om vier vrijgezellen?


    Ja, maar we hebben vijf vrijgezellen nodig per geslacht, gezien er ook vijf koppels zijn.. Althans dat was wat ik begreep haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb al geopperd nog een jongen te maken, maar voor nu is dat nog niet aangenomen


    Bowties were never Cooler

    Kan je trouwens niet beter beginnen op het punt dat ze al aan elkaar worden voorgesteld? Just a question, aangezien je anders nog niet echt met iedereen kan rpg'en


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Kan je trouwens niet beter beginnen op het punt dat ze al aan elkaar worden voorgesteld? Just a question, aangezien je anders nog niet echt met iedereen kan rpg'en


    agree c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben zo klaar met deze onzin om eerlijk te zijn. Ik schrijf me uit.
    Voor iedereen die nog mee blijft doen: Sterkte, want dit rpg gaat toch nooit fatsoenlijk van de grond komen op deze manier. Jammer though.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb er eerlijk gezegd ook geen zin meer in dus bij deze schrijf ik me uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Asuka schreef:
    Ik ben zo klaar met deze onzin om eerlijk te zijn. Ik schrijf me uit.
    Voor iedereen die nog mee blijft doen: Sterkte, want dit rpg gaat toch nooit fatsoenlijk van de grond komen op deze manier. Jammer though.


    Dus dit.


    Faith is everything.