• Ik ben opzoek naar een cover voor mijn story; Traces Of The Past.

    Ik hoop dat iemand iets voor mij wilt proberen. ^^

    * Titel Traces Of The Past
    * Korte Samenvatting

    Het zonnige stadje Arizona is altijd rustig geweest. De boeren deden hun werk en de staat bestond grotendeels uit woestijn.
    Hier en daar zijn wel wat steden, waar iedereen vandaag de dag, druk is met werken, school of hun gezin. Ze hebben geen tijd om te denken aan het verleden.
    Wat je ze niet kwalijk kunt nemen, ze hebben namelijk geen weet van wat er zich vroeger heeft afgespeeld. In hun o zo geliefde Arizona. Een verleden die zijn sporen heeft na gelaten en zich nu verenigen en zinden op wraak.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou er graag iets met indianen in willen. Als achtergrond iets met een stad en de prairie. De hoofd personage is een jonge vrouw (20) en moet blond haar en blauw/groene ogen hebben. Ik zou er ook graag een jongen in willen. De jongen (28) moet donker bruin haar hebben en blauwe ogen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Het is een misdaad/Thriller story, dus graag iets met duister en geest achtige dingen
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je geheel vrij in
    * Eventuele Exta's Ik zou graag het meisje op de voorgrond willen en de jongen (als dit kan) half daar achter

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Wil je dan ook op mij wachten? Ik heb hem waarschijnlijk morgen ergens al klaar


    obsessive rage

    Jep ^^ Ik wacht ook op de jouwe (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella



    Ik weet niet of dit is wat je zocht maar tadaaa


    obsessive rage

    Hij is heel mooi echt! Maar ik weet niet of dit bij mijn story past, omdat het modern is maar met dingen van snap je?
    Wel is deze heel mooi :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oke, ik ben klaar. Hopelijk heb je er wat aan, want ik heb er best wel lang aan gewerkt..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 23:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw!!! Daar heb ik zeker wat aan!!!!!! ^^ Super mooi en super bedankt!!!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Oh wauw!!! Daar heb ik zeker wat aan!!!!!! ^^ Super mooi en super bedankt!!!

    Dus je vind het wel iets? c: Haha, daar ben ik echt opgelucht over hehe. Veel plezier ermee! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja! ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Ja! ^^

    Ik wilde eigenlijk ook die man erin toevoegen, maar het was al zo druk en ik zou een andere proberen te maken als je deze niks vond. Its worth the wait haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die man maakt nu niet zoveel uit denk ik, de cover is wel wat ik vroeg op de man na.

    Het is nu goed te zien waarover de story kan gaan, het heeft een moderne kant en een kant uit het verleden ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    En die man, kan ik zelf misschien iets op bedenken.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Haha, klopt. Als je die man er ook op wilt hebben, kan ik misschien wel een soort banner voor je maken? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als dat zou kunnen? Graag ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Als dat zou kunnen? Graag ^^

    Natuurlijk. c: Heb je die snel nodig of niet? Want ik was eigenlijk net van plan om een boel posts (RPG's) terug te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee ik heb hem niet snel nodig, ben nog wel even bezig met deze story ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella