• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • S T A R T
    We beginnen waarbij de meeste aan zullen komen, al kan het natuurlijk ook zijn dat anderen hier al vroeger aangekomen waren of dat er natuurlijk enkelingen waren die er de dag ervoor al aangekomen waren. Het avondeten wordt ondertussen opgediend, waar ze al welkom bij zijn om aan te schuiven. Het is ongeveer zes uur, wat betekend dat over zo'n twee uur het feest zal zijn dat er ieder jaar op het strand te vinden is — vanuit het personeel zelf. Er staat dan drank in koelboxen, er zijn wat lekkere snacks te vinden en er is een groots kampvuur. Voor nu; je kunt doen dat je personage er aankomt, of al door het hotel dwaalt. Zoals gewoonlijk is het warm en is het heerlijk weer en het water heeft een fijne temperatuur.
          Ieder personeelslid heeft zijn eigen kamer, wat niets bijzonders is. Er staat een tweepersoonsbed (al kun je het beter een twijfelaar noemen) en het heeft één gemakkelijke stoel staan. Daarbuiten staan er twee kleine nachtkastjes en één kast die de gehele muur vult. Ze mogen er ontbijten, lunchen en dineren — al dragen ze geen bandjes, wat kan betekenen dat sommige personeelsleden de nieuwelingen niet zullen herkennen als zij iets willen eten. Misschien dat hier een mogelijke interactie in zit voor sommigen nieuwelingen. Verder mogen alle faciliteiten gebruikt worden in het resort, zo is er één groot zwembad, één sauna en meerdere standaard dingen. Bedenk het maar en het zit er. Iedereen is welkom om hier gebruik van te maken.



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:47 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ELLA MORGANA ASHBY
    • I think my biggest flaw is my insecurity •



    Zoals ieder jaar had Ella weer gemixte gevoelens bij deze dag, want hoewel ze echt van haar baan hield, werd ze ieder jaar wel weer geconfronteerd met haar onzekerheden. Ze gokte dat Caden er over een paar minuten zou zijn en hoewel ze eigenlijk haar koffers nog voor een laatste keer wilde controleren, wist ze zichzelf tegen te houden. Het is niet erg om een iets te vergeten, bedacht ze bij zichzelf, proberend haar obsessie met controle los te laten.
          Dat was immers haar doel voor deze zomer, dingen los laten en meer genieten. De afgelopen zomers had Ella zich alleen maar bezig gehouden met haar werk en daarnaast nooit iets gedaan wat buiten haar comfort zone lag. Maar dit jaar had ze besloten dat ze dat niet meer wilde doen, hoewel dit waarschijnlijk een waardeloos voornemen zou worden.
          Caden verscheen niet veel later inderdaad om haar op te halen en niet veel later zat ze naast hem in zijn auto. Ze was nogsteeds verbaasd dat ze contact hadden gekregen, want ze had niet het idee dat zij het type was waar hij normaal gesproken mee omging. Toen hij haar vroeg of er nog iets gebeurd was in de afgelopen maanden schudde ze haar hoofd. "Nee, niet echt iets bijzonders. Bij jou?"
          Op een of andere manier wist ze zichzelf nooit echt een houding te geven en daar zat ze gedurende de autorit ook over na te denken. Het leek haar geweldig om meer op Nova of op Jaime te lijken, die allebei nergens om leken te geven.

    De rest van de autorit voorliep rustig, hoewel Ella vooral aan het nadenken was. Ze schrok dan ook op toen Caden iets zei tegen een vrouw die langs hem bij het stoplicht stond. Een glimlach vormde zich op haar lippen terwijl ze de man naast haar bestudeerde, soms was ze zo jaloers op de manier waarop hij met iedereen om leek te kunnen gaan. En ook nu kreeg hij geen hatelijke blik, maar juist een lach toegeworpen. Hoofdschuddend glimlachte ze en realiseerde zich toen dat ze al bij het hotel waren.
          "Eindelijk," zei ze met een glimlach toen Caden de auto parkeerde. Enthousiast stapte ze uit en haalde haar spullen uit zijn auto terwijl ze hem twijfelend aankeek. "Bedankt weer he?" Het kwam er aarzelend uit, want ze had geen idee of hij nog een gesprek wilde voeren of direct naar zijn kamer wilde gaan. Een zucht rolde over haar lippen, zichzelf afvragend hoe haar sociale vaardigheden zo verschrikkelijk waren geworden.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:40 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Carter Russell
    Lifeguard • Vier jaar

    Met een zucht liet ik me achterover op mijn bed vallen. God, wat had ik dit toch gemist. De leukste periode stond eindelijk weer voor de deur. Het was weer zomer en ik had het echt gemist. De sfeer, de warmte, het geluid en zelfs de geur; het voelde als thuis komen na een hele lange vakantie. Mijn collega's die ik de afgelopen jaren had leren kennen waren goede vrienden geworden en voelde zo nu en dan als familie. En eerlijk is eerlijk ik had ieder van hen stuk voor stuk gemist. Ik had al maanden lang naar dit moment uitgekeken en hees mezelf overeind. Met een schuin oog keek ik naar mijn koffer die nog onaangeroerd en ingepakt in de hoek van mijn kamer stond. Eigelijk moest ik die eerst uitpakken maar ik besloot om eerst maar even een drankje te doen en waar kon dat nou beter dan op mijn favoriete plekje van het resort; aan de bar. Zoekend keek ik om me heen op zoek naar mijn sleutel. Fijn, dit jaar begon alweer goed. Ik werd soms zo moe van mezelf. Toen ik eindelijk mijn sleutel gevonden had ging ik vol goede moed richting de bar. Bij de bar aangekomen keek ik even rustig en genietend om me heen en grijnsde breed toen ik een wel heel bekend gezicht bij de bar zag staan. "Isaiah Prince" lachte ik mijn beste vriend toe. "Wat goed om jou weer te zien, hoelang ben jij hier al?" ging ik enthousiast verder terwijl ik hem vriendschappelijk omhelsde. De jongen was niet alleen op de werkvloer een van mijn betere vrienden, ook zag ik hem regelmatig buiten de zomers om. "Hoe gaat het met je?"

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:27 ]


    someone out there feels better because you exist

    Dylan Garcia • entertainment team • op het strand



    Californië, ik kon niet anders dan met een brede glimlach het resort binnenlopen, ik was eigenlijk wel toe aan een drankje maar ik moest eerst van al die loodzware spullen afkomen. Ik had zoals elk jaar weer veel te veel meegenomen want elk kledingstuk kon van pas komen. Ik sjouwde de koffer mee naar binnen en zuchtte opgelucht toen ik dat ding op mijn bed had gedumpt. Ik had dan ook gelijk besloten om mezelf eens een grondige make-over te geven na vijf uur in die stikhete taxi gezeten te hebben. Ik zweette nog eens dood hier in dit resort.
    Ik bevrijdde mezelf uit mijn shirt en kleedde me om in een tanktop en een zwembroek, wat een heerlijk zomergevoel. ''Wat zie je er toch weer goed uit,'' mompelde ik terwijl ik mijzelf goed in de spiegel bekeek. Ik zag er het liefst volledig perfect uit al was ik allesbehalve een perfectionist. Eerder aan de slordige kant, en dat was nu al te zien. Drie kledingstukken lagen op de grond verspreid en mijn rugzak had ik al volledig uitgepakt en op de grond en het halve bed gepleurd, lekker handig. Kon ik in ieder geval alles terugvinden. Ik vroeg me af wie er al allemaal was aangekomen en wie nog zich bij het feestje moesten gaan mengen want het enigste waar ik op dit moment naar streef was een heerlijke, sterke cocktail en gezelligheid. Gelukkig om die reden was vanavond het jaarlijkse feest die ik nog maar eenmaal heb mogen meemaken als positieve ervaring en dit jaar dan natuurlijk ook niet zou missen. Voor geen cent. Na dat feest begon dan ook pas het echte werk maar ik had geen tijd om daar over na te denken. Vlug opende ik mijn deur en deed hem ook netjes weer op slot, niet dat er iets waardevols lag maar het gaf me toch wel een fijn gevoel dat die deur op slot zat. Ik liep richting het strand maar werd opgehouden toen ik mijn neefje, Devin zag staan, overdreven knuffelde ik hem van achter en lachte even kort. ''Devin, ik heb je gemist.. Soort van.''

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 20:14 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Caden Walsh.

    De jonge vrouw had iets verfijnd over zich heen, vond hij, wanneer hij het zachtjes schudden van haar hoofd opmerkte. 'Nee, niet echt iets bijzonders. Bij jou?' Door dit antwoord moest hij opgelucht lachen.
          “Gelukkig maar. We willen niet dat er wat met dat mooie gezichtje gebeurd,” sprak hij uitgelaten. Dat was geen leugen. Hij had zichzelf er weleens op betrapt dat hij zich afvroeg hoe hij een vrouw beschermde en haar niet eens het bed probeerde in te lokken, de flirterige reacties en acties telde hij natuurlijk niet mee. Af en toe kon hij de eenzaamheid wel in haar vinden. “Er kan van alles gebeuren in die paar maanden, ik was bezorgd.”
          Diep vanbinnen vroeg hij zich af hoe het met zijn Bellissima zat. Zou er iets met haar gebeurd zijn? Misschien dat ze van dat onschuldige karakter is afgegaan en nu vol in de aanval zou gaan in plaats van het opeens uit het niets voor zijn neus verschijnen. En voor enkele seconden was hij aan het dagdromen, maar raapte zichzelf snel bij elkaar toen hij zijn ogen gadesloegen op een prachtige blonde die langsliep.. met een kort rokje. Met een bevredigde glimlach, en zijn wenkbrauwen iets omhoog getrokken, keek hij haar na.

    Eenmaal aangekomen vatte hij een 'Eindelijk' op van zijn rechterkant. De kortharige brunette stapte uit zijn auto samen met haar tassen en keek hem twijfelend aan, toen hij tevens de auto was uitgestapt. Met een klap sloeg hij de deur dicht. De warmte was niet te harden, maar was tevens een fijn gevoel op zijn huid. Hij zou zijn spullen later uit de auto halen, want hij kon niet wachten om direct naar het feest op het strand te gaan en te zien wie er allemaal aanwezig zijn.
          'Bedankt weer, he?' Het klonk aarzelend. Hij zag haar zo naar haar kamer toegaan en erin verdwijnen, vanwege de sociale vaardigheden die niet zo fraai waren. Als hij dacht aan de voorgaande sociale feesten kon hij haar er amper vinden. Was dit nu een teken dat hij er iets aan moest doen? Hoe konden vrouwen dit volhouden? Hij glimlachte en wreef kort over zijn achterhoofd.
          “Hey, hey, hey,” zei hij om haar tegen te houden van weg te lopen. “Waar ga jij zo snel naartoe? Onze wegen zijn nog niet gescheiden.” En met dit gezegd te hebben legde hij een arm om haar heen, een tas van haar in zijn andere hand zodat ze niks zou vergeten, en leidde haar naar de voorkant van het resort. “Wil je al direct naar je kamer verbergen? We gaan wat lol hebben en naar het strand toe, dus trek je sexy bikini aan en kom spelen bij me in het zand.”
          Hij gaf haar een knipoog. “Je weet dat ik dol ben op mooie vrouwen in het zand.”

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 22:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eveline Summers
    Entertainmentteam - 2 jaar

    Toen het berichtje van Bellissa binnen kwam wisselde ik snel mijn sneakers voor een stel slippers. Ik vond het strand een van de meest geweldige dingen die het vakantieresort bood, maar als ze eenmaal zand in haar schoenen had, kwam ze er tot de kerstvakantie niet meer vanaf. Buiten scheen de zon nog steeds prachtig en ik had het idee dat ik nooit weg was geweest. Mijn humeur werd nog beter toen ik Ella uit een auto zag stappen. Ik zwaaide naar haar. "Ella wat ben ik blij om jou te zien!" de zin verliet mijn mond voor ik er erg in had. De eerste dagen was ik altijd in zo'n stralend humeur dat ik logisch nadenken wel eens vergat. Ik was eigenlijk heel blij dat ik haar niet om haar nek gevlogen was in mijn enthousiasme. Vervolgens groette ik Caden vrolijk. Ik wist nooit goed wat ik van hem moest denken. Hij behoorde zeker niet tot de mensen waar ik veel contact mee had en ik wist daarom ook niet of ik hem aardig vond of niet. "Ik ga richting het strand. Tot vanavond op het feestje!" Ik zwaaide nog een keer over mijn schouder en liep het strand op.
    Op het strand kijk ik even rond, maar al snel valt mijn oog op Belissa die in het strand zit. Ik loop op haar af en laat me naast haar in het zand vallen. "Wat heb ik jou gemist!" Ik gaf Bellissa een knuffel en drukte een kus op haar wang.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 15:40 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    'Isaiah Prince,' de woorden van een wel erg bekende stem lieten me opkijken. Bij het zien van Carter verscheen er een jongensachtige grijns op mijn gezicht. 'Carter Russell. Nooit verwacht dat jij hier al zo vroeg zou zijn.' Ik lachte kort om mijn eigen woorden.
          'Wat goed om jou weer te zien, hoelang ben jij hier al?' we trokken elkaar in een mannelijke omhelzing, waarna ik mijn ogen kort op de klok mikte. 'Half uurtje, hooguit. En jij dan?' Ik knikte uitnodigend naar de barkruk naast me, terwijl ik Syd wenkte om er ook eentje voor Carter in te schenken. De barman leek het gelijk door te hebben en deed het dan ook netjes.
          'Hoe gaat het met je?' ik knikte kalm. 'Ja, zijn gangetje hé. Hoe zit het met jou, womanizer?' Een brede grijns speelde rondom mijn volle lippen. 'Hoe waren je laatste maanden zonder je favoriete wingman?' Ik nam een grote slok van mijn Jack, terwijl ik mijn ogen kort op Carter had gehouden.
          Het was eigenlijk de bedoeling dat ik twee maanden terug zijn kant op kwam voor een weekend, maar het was me te heet onder mijn voeten geworden op mijn werk, waardoor ik helaas af had moeten zeggen.
          Syd schoof een glas met Carter's favoriete drankje voor hem, waarna hij ons een knikje gaf en zich weer richting de twee dames begaf aan het uiteinde van de bar, waar hij rustig mee aan het flirten was. Mijn ogen gleden daarom weer van Syd naar Carter. 'Maar heb je er weer zin in om aantrekkelijke dames te redden en jaloerse blikken te krijgen van hun mannen?' Een brede grijns sierde mijn gezicht.
          Opnieuw nam ik een slok, waardoor de branding vreselijk goed te voelen was. 'Heb je Nolan al gespot toevallig?' Kort gleden mijn ogen de grote bar rond, waarbij ik niet echt gauw een bekende zag uit onze groep, al was het nog vroeg. Velen kwamen net opdagen voor het jaarlijkse feest, waarvoor ik nog het een en ander moest regelen — vooral gezien ik degene was die hier alweer zeven jaar kwam.
    I S A I A H      P R I C E
    • • •

    O7 jaren — Entertainmentteam
    • • •
    In één bar.



    Ik hoorde opnieuw voetstappen mijn kant opkomen waardoor ik opkeek. Eveline was er te vinden. 'Hé, sexy lady!' Ze plofte naast me in het zand en richtte haar blik mijn kant op.
          'Wat heb ik jou gemist!' ik knikte om te bevestigen dat ik haar ook gemist had, waarna ik haar omhelzing beantwoorde met een stevige knuffel. De blondine drukte een kus op mijn wang, waardoor ik bij haar hetzelfde had gedaan. 'Ik jou ook.'
          Een glimlach sierde mijn gezicht. 'Je ziet er weer goed uit, Eve.' Ik bekeek mijn vriendin even van top tot teen met een brede grijns op mijn lippen. Zelfs mijn ogen hebben moeten stralen. 'Nog altijd lekker aan het sporten?' Stiekem was ik ergens jaloers geweest op haar mentaliteit. Ik zorgde graag voor mijn lichaam, maar al dat sporten was echt niet voor mij weggelegd. Voor nu deed ik het sporten maar in de slaapkamer, dat was genoeg voor mij.
          'Ben je pas net aangekomen?' ik draaide wat meer haar kant op, zodat ik een fatsoenlijk gesprek met haar kon voeren, in plaats van naast elkaar te zitten. 'Wie heb je allemaal al gezien?' Ik bedacht me dat ik wel ineens veel vragen haar kant op gooide, waardoor ik even lachte.
          'Sorry, overenthousiast en zo.' Het was niet eens enthousiasme geweest, het was het feit geweest dat ik hier niet meer alleen had gezeten. Ik voelde me al veel te vaak alleen om eigenlijk ook echt ergens alleen te zitten of te wachten op anderen. Ik was te blij geweest dat de zomer er weer was, wetende dat ik niet alleen zou zijn met mijn eigen gedachtes.
          Kort gleden mijn ogen weer naar de zee, waar inmiddels geen aantrekkelijke surfers meer te vinden waren. Kort zuchtte ik dan ook. Dat was stiekem ook erg vermakelijk om te zien, mits de mannen niet in het management zaten, natuurlijk. Bernard tegenkomen was vreemd, ik had de man nog nooit zo gespierd zien. Iemand had dit jaar weinig werk te doen.
          Mijn ogen gleden daarom weer naar Eveline, een van de weinigen die me echt leek te mogen om wie ik was. Ze was daarom ik een korte tijd erg belangrijk voor me geworden. Ik waardeerde haar echt om wie ze was en wat ze met me deed. 'Heb jij er ook zo'n zin in?'
    B E L L I S S A      D I      C A P R I O
    • • •

    O2 jaren — Schoonmaakster
    • • •
    Hangt al rond op het strand.


    I'm your little ray of pitch black.

    ELLA MORGANA ASHBY
    • Bij de parkeerplaats • 3 jaar • Chef kok •



    Een benauwd gevoel overviel haar toen Caden haar tegen hield, maar dat was nog niks vergeleken met de emoties door haar heen raasden toen hij voorstelde om naar het strand te gaan. Paniek stond in Ella's ogen terwijl ze wanhopig een excuus probeerde te verzinnen, maar toen er niks in haar op kwam knikte ze maar. De afgelopen jaren had ze eigenlijk het strand zo veel mogelijk ontlopen, er waren wel momenten geweest dat ze er niet onderuit had kunnen komen, maar meestal had ze kunnen voorkomen dat ze daadwerkelijk in bikini moest. Ella hoopte dat ze dit nu ook kon bereiken.
          Caden had zijn arm om haar heen geslagen waardoor haar wangen licht rood kleurden. Ze was niet zo gewend aan lichamelijk contact, maar ze kon het van hem nog wel hebben. "Heb je zin om weer aan de slag te gaan?" Vroeg ze terwijl ze met hem mee liep, het gesprek naar een onderwerp sturend waar ze ze zich prettig bij voelde. Werk.
          Ze schrok even toen haar naam werd geroepen en glimlachte toen ze zag dat Eveline naar haar zwaaide. In principe gingen de twee niet echt met elkaar om, maar Ella waardeerde het vriendelijke welkom van het meisje wel waardoor ze terug zwaaide. "Tot vanavond," zei ze nog, hoewel het meisje waarschijnlijk buiten gehoorafstand was.
          Toen ze bij de ingang van het resort aan kwamen deed Ella een stap opzij zodat Caden's arm van haar af viel en glimlachte ze even. "Nou, ik ga me even omkleden dan." Zei ze terwijl ze de benauwdheid weer in zich op voelde bouwen. Ze haalde even een hand door haar korte haren waarna ze haar spullen van hem overnam en haar werknemers pasje uit een tas viste. "Tot zo!" Met die woorden draaide ze zich om en liep naar haar kamer toe.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:16 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    [right][/right]

    Thalia Nyssa Angelopoulos
    Bar || 3 Jaar || Barvrouw || Isaiah & Carter || Happy to be back.
          Met een klap laat ik mijn koffer op de stoep vallen. "STIK ER MAAR IN!" Roep ik naar de bus, die allang weg is gereden. Drie keer raden wie haar bus voor de zoveelste keer op rij heeft gemist? Helemaal goed. Ik. Gefrustreerd kijk ik op mijn telefoon hoe laat de volgende bus vertrekt, en ik kreun luid wanneer ik zie dat wegens speciale omstandigheden de bus nu maar eens in het uur rijdt. Speciale omstandigheden? Wat dan? Het feit dat ik eindelijk weer terug mag naar het Grande Pyramid Resort? Ik zucht en schud mijn hoofd voor ik een sigaret tussen mijn lippen steek en met de aansteker loop te kloten. Op. Geweldig. Mijn dag kan nu al niet meer stuk. Ik voel de ogen van een jongen op me branden en ik kijk hem geïrriteerd aan. "Moet je wat?" Snauw ik hem toe terwijl ik geïrriteerd met mijn ogen rol. "Nee, ik wilde je gewoon vragen of je mijn aansteker wilde lenen..." Mompelt hij en ik zucht. Lekker dan. "Sorry, ik ben een beetje gestrest..." Ik glimlach zwakjes naar de jongen en steek de sigaret dankbaar aan met zijn aansteker. Ik wil hem terug geven, maar de jongen schudt zijn hoofd. "Ik rook niet." Legt hij uit en ik knik. "Verstandig." Mompel ik.
          De jongen en ik praten nog een tijdje, en eindelijk komt mijn bus eraan, en kan mijn vakantie écht beginnen. Ik ben benieuwd hoe iedereen zal reageren op het feit dat ik niet meer in het animatieteam zit - en het feit dat ik mezelf niet meer verstopt in mijn GPR trui, maat XL alstublieft, maar ik nu wél weet hoe ik me moet kleden. Ik vraag me af hoe het met mijn vrienden gaat, en alle zorgen die ik net nog had over de bus en over aanstekers vallen van mijn schouders. Syd had me vanochtend gewhatsappt, hij had goed nieuws gekregen, en ik ben ontzettend benieuwd wat het is.
          Als ik bij het resort aan kom sleep ik mijn koffers uit de bus, zwaai ik de aansteker-jongen gedag en loop ik snel naar mijn kamer. Ik open de deur en een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht bij het aanzicht van de kamer. Eigenlijk is er niets bijzonders aan, maar het maakt me gewoon zo ontzettend blij om weer terug te zijn. Ik laat me op mijn bed neervallen en slaak een tevreden zucht, voor ik weer opsta en mijn koffer uit begin te pakken. Veel mensen gaan eerst de anderen begroeten, maar ik niet. Ik wil eerst alles op orde hebben.
          Zodra mijn kamer er weer netjes uitziet en mijn koffers leeg zijn, kleed ik me om in een iets minder comfortabele maar wel iets leukere outfit en huppel ik mijn kamer weer uit, richting de bar. Ik zwaai vrolijk naar Syd en kijk even rond. Dan zie ik Isaiah en Carter, en ik loop voorzichtig naar ze toe alvorens mijn handen voor Isaiah's ogen te plaatsen. "Guess who." Ik glimlach naar Carter.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 16:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Eveline Summers
    Entertainmentteam - 2 jaar

    Ik grijnsde toen ik het vragenvuur van mijn vriendin hoorde. "Ik ben een half uurtje geleden aangekomen, heb mijn spullen ingeruimd en ben jou komen zoeken!" zei ik vrolijk. "Bij de ingang kwam ik Ella en Caden tegen. Ze waren nogal close. Vind jij die twee bij elkaar passen?" Ik dacht even na over wat ik gezien had. Ella keek niet zo enthousiast als Caden. "Misschien overdrijf ik ook wel. De eerste paar dagen ben ik ook altijd iets te enthousiast met het begroeten van mensen. Hoelang ben jij er al? En ben je nog bekenden tegen gekomen?" Ik keek over het strand en het voelde alsof er vlinders in mijn buik zaten. Ik was hopeloos verliefd op deze plek, op dit hotel en op mijn werk binnen het entertainmentteam. Opeens bedacht ik me dat Bellissa nog een vraag had gesteld. "Natuurlijk ben ik nog aan het sporten maar over een week of 2 denk ik dat ze me door de gang kunnen rollen met al dat lekker eten en al die heerlijke drankjes." Ik grijnsde even bij het beeld dat in mijn hoofd gevormd werd. "Over eten gesproken. Ga je zo mee iets halen bij het buffet? Als ik niet iets eet voor het feest vanavond ben ik bang dat ik na 2 wijntjes gekke dingen ga doen!"


    [/column]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 15:42 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Carter Russell
    Lifeguard • Vier jaar • Aan de bar

    Snel wierp ik een blik op mijn horloge en besefte met dat we ongeveer tegelijkertijd moeten zijn aangekomen maar elkaar mis hebben gelopen. "Ook zo iets man" antwoordde ik terwijl ik plaats nam op de barkruk rechts naast hem. "Hoe zit het met jou womanizer? Hoe waren je laatste maanden zonder je favoriete wingman?" Isaiah grijnsde breed. "Ik heb me goed vermaakt kan ik wel zeggen, maar ik heb je wel gemist joh, deze zomer gaan we maar even wat tijden inhalen." Ook ik grijnsde. Het was goed om terug te zijn. "Heb je alles op je werk kunnen oplossen?" vroeg ik belangstellend terwijl ik Syd dankbaar toe knikte en een gulzige slok nam van mijn drankje die Syd mij had toegeschoven. "Maar heb je er weer zin in om aantrekkelijke dames te redden en jaloerse blikken te krijgen van hun mannen?" Ik knikte vrolijk. "Zeker zeker" Mijn grijns werd nog breder dan dat ie al was en ik voelde mijn ogen twinkelen. Ik hield van mijn werk als lifeguard. Natuurlijk moest er soms ook wel gewerkt worden maar er was niets leukers om tijdens je werk naar de mooiste vrouwen in bikini's te kijken. "En jij dan, als lid van het entertainmentteam moet jij de vrouwtjes van je afslaan!" We hadden maar een goed leven en ik keek uit naar deze zomer. De enige die nu nog ontbrak was Nolan. Echter leek het of Isaiah mijn gedachten kon lezen want precies op het zelfde moment keek Isaiah even om zich heen en vroeg of ik Nolan toevallig al gespot had. Ik schudde mijn hoofd. "Nee helaas, nog niet gezien." Toen ik drie jaar geleden begon met werken bij het resort ontmoette ik beide mannen en sindsdien zien we elkaar ook buiten de zomers om en zijn we erg close geworden. Terwijl ik nog een flinke slok van mijn drankje neem hoor ik een bekende stem. "Guess who." Ik draai me in de richting van het geluid. Een vrolijke Thalia staat met haar handen voor Isaiah's ogen en glimlacht naar mij. "Thalia!" Ik grijns breed en sta op van mijn kruk om haar vervolgens te begroeten met drie kussen en een omhelzing. "Wat een aangename verassing, kom er gezellig bij" glimlachend nodig ik haar uit doelend op een van de lege barkrukken naast ons.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:25 ]


    someone out there feels better because you exist

    Mt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ladieda... hoeveel berichten zijn er eigenlijk nog nodig om naar pagina drie te verhuizen?


    I'm your little ray of pitch black.

    De volgende keer moeten jullie wel beter op je codes gaan letten, dames. Als ik straks een mod achter mijn kont aan heb zitten wegens spammen is het jullie schuld, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nee, niemand die helpt? Het voelt alsof dit rpg dood is en ik echt wanhopig ben.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nog maar een


    When time and life shook hands and said goodbye.