• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • S T A R T
    We beginnen waarbij de meeste aan zullen komen, al kan het natuurlijk ook zijn dat anderen hier al vroeger aangekomen waren of dat er natuurlijk enkelingen waren die er de dag ervoor al aangekomen waren. Het avondeten wordt ondertussen opgediend, waar ze al welkom bij zijn om aan te schuiven. Het is ongeveer zes uur, wat betekend dat over zo'n twee uur het feest zal zijn dat er ieder jaar op het strand te vinden is — vanuit het personeel zelf. Er staat dan drank in koelboxen, er zijn wat lekkere snacks te vinden en er is een groots kampvuur. Voor nu; je kunt doen dat je personage er aankomt, of al door het hotel dwaalt. Zoals gewoonlijk is het warm en is het heerlijk weer en het water heeft een fijne temperatuur.
          Ieder personeelslid heeft zijn eigen kamer, wat niets bijzonders is. Er staat een tweepersoonsbed (al kun je het beter een twijfelaar noemen) en het heeft één gemakkelijke stoel staan. Daarbuiten staan er twee kleine nachtkastjes en één kast die de gehele muur vult. Ze mogen er ontbijten, lunchen en dineren — al dragen ze geen bandjes, wat kan betekenen dat sommige personeelsleden de nieuwelingen niet zullen herkennen als zij iets willen eten. Misschien dat hier een mogelijke interactie in zit voor sommigen nieuwelingen. Verder mogen alle faciliteiten gebruikt worden in het resort, zo is er één groot zwembad, één sauna en meerdere standaard dingen. Bedenk het maar en het zit er. Iedereen is welkom om hier gebruik van te maken.



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:47 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    In het motto van Carnaval...
    S T O P!
    ...
    En door!


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    In het motto van Carnaval...
    S T O P!
    ...
    En door!

    Hahaha, Cherona, je bent grappig als je moet wachten :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Ik heb me goed vermaakt kan ik wel zeggen, maar ik heb je wel gemist joh, deze zomer gaan we maar even wat tijd inhalen,' vertelde Carter grijnzend. Ik knikte instemmend. 'Insgelijks, en dat gaan we zeker doen.'
          'Heb je alles op je werk op kunnen lossen?' het was altijd de belangstelling geweest die me naar Carter toe had getrokken. Vreemd genoeg kon ik dat erg goed waarderen, maar dat lag natuurlijk ook aan het soort persoon dat tegenover me zat. 'Ja hoor. Deadlines in de muziekwereld zijn een ware hel.' Ik nam daarom een grote slok.
          Het had me laten lachen hoe de bruinharige jongen tegenover me vrolijk aan het knikken was. 'Zeker, zeker.' Zijn grijns werd breder en breder, waardoor ik begon te lachen.
          'En jij dan, als lid van het entertainmentteam moet jij de vrouwtjes van je afslaan!' Ditmaal waren het zijn woorden die mij lieten grijnzen. 'En sommige daarvan zijn nog minderjarig ook.' Ik doelde uiteraard op de kleine meisjes wiens aandacht ik ook al snel had omdat ik vreselijk gek met ze kon doen. 'Deze zomer komt het wel weer helemaal goed, daar vrees ik niet voor.'
          'Nee helaas, nog niet gezien,' antwoordde Carter op mijn vraag over Nolan. Hij schudde zijn hoofd om zijn woorden te bekrachtigen. 'Hmm... vreemd.' Vervolgens haalde ik mijn schouders op, waarna ik opnieuw een slok nam. Ik was even geneigd de jongen te appen, maar maakte me verder geen zorgen. Hij zou wel op komen dagen, dat deed hij altijd.
          Wanneer er twee handen voor mijn ogen verschijnen glijden alle gezichten van onze vriendengroep door mijn gedachte heen. Totdat ik de stem hoorde achter de handen. 'Guess who.' Een grijns begon op mijn lippen te spelen. Voordat ik haar naam echter uit kon spreken was het Carter al. 'Thalia!'
          Ik draaide me om naar de dame, waarna ik haar begroette met één kus op iedere wang en een luchtige omhelzing. 'Wat een aangename verrassing, kom er gezellig bij,' Carter sprak mijn woorden al uit. Ik knikte om zijn woorden te versterken. 'Inderdaad, Syd is vrijgevig vandaag.' Een grijns sierde mijn gezicht. We wisten allemaal wat dat betekende.
    I S A I A H      P R I C E
    • • •

    O7 jaren — Entertainmentteam
    • • •
    In één bar.



    'Ik ben een half uurtje geleden aangekomen, heb mijn spullen ingeruimd en ben je komen zoeken,' vertelde Eveline vrolijk, waardoor ik had geknikt. 'Ja, ik had ook alles al gedaan, vanavond heb ik daar echt geen zin meer in.' Een grijns sierde mijn gezicht.
          'Bij de ingang kwam ik Ella en Caden tegen. Ze waren nogal close. Vind jij die twee bij elkaar passen?' kort gleed ik even weg in mijn gedachte door die woorden. Waarschijnlijk zou Ella het me wel verteld hebben? Al zag ik heb niet echt als koppel. Het waren beide erg aantrekkelijke personen, maar als koppel zag ik ze niet voor me. Een lichte grijns verscheen echter op mijn gezicht bij het denken aan Caden en wat mijn doel was dit jaar.
          'Misschien overdrijf ik wel. De eerste paar dagen ben ik ook altijd iets te enthousiast met het begroeten van mensen. Hoelang ben jij hier al?' ik kon niet anders dan lachen om haar woorden, dat was inderaad het geval, maar dat paste dan ook bij Eveline. 'Ik ben hier al bijna twee uur. Vraag me niet waarom, want ik heb werkelijk geen idee.'
          'Natuurlijk ben ik nog aan het sporten maar over een week of twee denk ik dat ze me door de gang kunnen rollen met al dat lekker eten en al die heerlijke drankjes,' Eveline droeg een brede grijns op haar gezicht, de Joker zou er concurrentie aan hebben. Ik kon niets anders dan mijn hoofd lachend achterover gooien. 'Dan gaan we gewoon samen hardlopen deze zomer. Mochten we dezelfde uren hebben tenminste. Ik denk dat ik er ook wel wat van mag gebruiken straks.'
          'Over eten gesproken. Ga je mee iets halen bij het buffet? Als ik niet iets eet voor het feest vanavond ben ik bang dat ik na twee wijntjes gekke dingen ga doen!' opniew had ik gelachen door de woorden die mijn vriendin gesproken had. 'Doe dat nog maar niet op de eerste dag.' Waarschuwend stak ik één vinger de lucht in, bij wijze van autoritair gedrag, waarna ik begon te grijnzen. 'Maar laten we gaan, ik kan wel wat op.'
          Kalm stond ik op, waarbij ik mijn denimshort ontdeed van het zand en mijn topje even goed trok, zodat alles nog netjes en beschaafd zat. Vervolgens schudde ik mijn haren even uit voor de zekerheid, je wist het maar nooit met zand.
    B E L L I S S A      D I      C A P R I O
    • • •

    O2 jaren — Schoonmaakster
    • • •
    Hangt rond op het strand.


    [Haha, thank you, thank you. ;D]


    I'm your little ray of pitch black.

    Na een kort gesprek had ik Nova achter gelaten in de gang bij de kamers, ze zou haar spullen waarschijnlijk uit willen pakken. Ik ging zelf weer met de lift naar beneden, en het verbaasde me enigszins dat ik buiten Nova om verder nog niemand van de groep gezien had. De meesten waren vast aan Syd's bar te vinden, dus ik besloot daar maar eens een kijkje te gaan nemen. Ik begroette met een vriendelijke glimlach wat gasten die ik tegenkwam onderweg, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht op het moment dat ik weer in de lobby stond. Ik had ontzettend veel zin om aan het werk te gaan, hoe raar dat misschien ook mocht klinken. Ik liep met een rustig tempo richting de bar — er waren barretjes op het resort, maar als we het in de groep over de bar hadden, wist iedereen dat we Syd's bar ermee bedoelden. Er verscheen een brede glimlach op mijn gezicht op het moment dat ik binnen stapte, en mijn ogen gingen gelijk langs de vele verschillende gezichten van gasten die ik zag, maar ik kon verder nog geen bekend gezicht ontdekken. Ik zwaaide enthousiast terug naar Syd toen hij me in de gaten kreeg, en op dat moment zag ik ook een aantal voor mij bekende personen. Isaiah en Carter zaten aan de bar, en Thalia zat naast hun. Ik liep stil op ze af, en legde bij beide mannen een hand op de schouder, waardoor ik tussen ze in stond.
    'Wat een aangename verrassing om jullie hier te treffen. Zijn jullie hier allang?' Ik keek ze één voor één aan, en glimlachte dankbaar toen Syd een glas drinken voor mijn neus zetten. Het goedje in het glas had een rozige kleur, waardoor ik gokte dat het één van zijn nieuwe cocktails moest zijn die hij gemaakt had. 'Heeft één van jullie trouwens de kamer naast die van de schoonmaaksters? Ik zit daar namelijk weer naast, dus ik zou graag willen weten wie mijn buurman word, of mijn buurvrouw.' Ik liet zowel Carter als Isaiah weer los, en ik nam een flinke slok van het glas drinken wat voor mijn neus op de bar stond. Het brandde als een idioot in mijn keel, maar het was verdomd lekker, dus het was zeker een drankje wat ik de aankomende maanden vaker zou gaan nuttigen.


    Jamie Davis

    06 jaar | Receptioniste


    Faith is everything.


    Nolan Richard Jacobs
    Zes jaar - Barman and Lifeguard. Ergens op een strand.

    Eindelijk aangekomen bij het resort, ga ik eerst mijn spullen weg zetten in mijn eigen kamer. Ik snoof even de vertrouwde lucht op van de plek waar ik nu al zes jaar in de zomer werkte. Heerlijk dit weer. Als ik deze plek ooit achter me moest laten zou dat nog moeilijk worden - als het niet onmogelijk zou zijn. Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik mijn kamer in liep en mijn tassen naast en op het bed gooide. Ik zou morgen wel uitpakken, eerst hadden we nu een feestje, zoals ieder jaar, waar we elkaar weer allemaal na bijna een heel jaar zouden zien. Ik glimlach als ik uit het raam kijk en het vertrouwde landschap voor me zie. Daarna verlaat ik de kamer om richting het strand te gaan, een van mijn favoriete plekken. De zee, ze zon, ik hield ervan, misschien was ik daarom in Californië gaan wonen, misschien van ik daarom Lifeguard geworden. Het klinkt allemaal zo logisch.
    Zodra ik bij het strand aankwam had ik spijt dat ik geen zwrmbroek had aangetrokken. Ik had nu ook dan zin om even een duik te nemen, maar het zou zonde zijn om deze broek te vernielen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Carter Russell
    Lifeguard • Vier jaar • Aan de bar


    Terwijl Thalia zich op een barkruk naast ons installeerde kwam de volgende verrassing al. Terwijl ik een warme zachte hand op mijn schouder voelde kon ik haar stem meteen plaatsen. "Wat een aangename verrassing om jullie hier te treffen. Zijn jullie hier allang?" Het was Jamie en bewust of onbewust keek ik meteen grijnzend naar mijn vriend. De chemie tussen die twee was bijna verbluffend en ik vroeg mezelf stilletjes af of er misschien nog iets zou gaan gebeuren tussen deze twee ex-lovers. "Hey Jamie, wat leuk dat je er bent. Ik denk dat ik hier nu een half uurtje ben, misschien iets langer." Ik draaide me al lachend haar toe en leunde nonchalant naar voren, als teken van begroeting. Niet dat ik haar niet net zo enthousiast als Thalia wou begroette - met drie kussen en een omhelzing - maar ik vond dat op dit moment ongepast en gunde Isaiah het eerst om haar te begroeten. Ik nam nog een drie flinke slokken van mijn drankje en zette deze vervolgens met een harde klap op de bar neer. Het spul branden achter in mijn keel maar dat weerhield mij niet om er nog een van te nemen, en ook al was het nog vroeg, dat kon me niet schelen. Het zou een zomer worden om nooit te vergeten. "Syd, doe er nog maar een" Ik hield mijn glas omhoog terwijl ik naar de glazen van mijn gezelschap keek. "Iemand anders nog wat?"

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 16:13 ]


    someone out there feels better because you exist