• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Diplodocus schreef:
    En hoe gaat het met jullie? *O* Ik heb uiteraard nog steeds geen flauw idee, maar ik kom nog maar eens wat supporteren voor alle ijverige schrijvertjes.


    Meh... Hoewel ik mijn verhaal nog steeds goed en leuk enz vind, heb ik gewoon geen tijd gehad om te schrijven de afgelopen week. Soms krijgen ik plotselinge ingevingen, maar aangezien ik dan in de les zit of op weg naar een les aan het wandelen ben ofzo kan ik ze niet echt uitwerken ):


    The soul needs autumn.

    Bij mij best goed. Ik heb gemerkt dat het schrijven veel beter gaat als ik het daadwerkelijk schrijf en niet typ, op de een of andere manier gaat het dan lekker door en als ik typ komt er bijna niets uit. Dus mijn stukken tekst typ ik steeds over.


    For those I love, I will sacrifice

    Hoeveel heeft iedereen al geschreven? Niet zozeer online gezet, maar echt geschreven?
    Ik ben nu bezig met hoofdstuk 12 en heb grofweg 14,5K :Y)


    For those I love, I will sacrifice

    Ik sta nog steeds niet in de lijst :-(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Meiiore schreef:
    Hoeveel heeft iedereen al geschreven? Niet zozeer online gezet, maar echt geschreven?
    Ik ben nu bezig met hoofdstuk 12 en heb grofweg 14,5K :Y)


    8,5k. Ik heb echt de tijd niet voor meer, eigenlijk. Mijn doel is 4k per maand.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Meiiore schreef:
    Hoeveel heeft iedereen al geschreven? Niet zozeer online gezet, maar echt geschreven?
    Ik ben nu bezig met hoofdstuk 12 en heb grofweg 14,5K :Y)


    Helaas nog maar 3k... woorden lopen een beetje langzaam hier.


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    In mijn document heb ik geloof ik nu zo'n 8.5 k staan, al heb ik een 2.5 al geschreven voor ik besloot het idee daadwerkelijk ook online te zetten.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ah, iedereen is al zo goed bezig! En ik heb echt teveel vrije tijd :')


    For those I love, I will sacrifice

    Bij mij gaat het redelijk slecht, hoofdstuk drie staat klaar om online gezet te worden en voorderest heb ik niks meer extra. Ik heb nog twee andere stories en die lopen ook heel traag. Ik heb nergens meer een voorraad haha D:

    Helaas wordt de tijd die ik ga hebben voor het schrijven steeds minder en volgende maand is het al helemaal een groot drama but oh well :c


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb echt een schop onder mijn hol nodig. D: Maar ik ben gewoon zo vaak zo snel afgeleid door alles wat er beneden gebeurt. En ik ben al niet vaak bij mijn ouders, dus om nu in mijn uppie boven te gaan zitten is ook weer zo wat. :') Volgende week ben ik weer op mijn kamer, hopelijk gaat het dan beter.


    She's imperfect but she tries

    Als ik dan toch een halve dag m'n ukkie heb moeten missen, aangezien m'n vriend opgeroepen is vanwege z'n wachtdienst en ik met Thomas naar de voetbal moet, dan is het zo leuk om deze foto voorbij te zien komen op FB, bij m'n schoonvader en z'n vriendin omdat die het niet erg vinden een paar uurtjes op te passen half 9 's morgens in het weekend :3



    En nu ik die lachebek zie, heb ik zo'n zin om op m'n gemak te schrijven seffes, gewoon omdat ik er zo happy van wordt dat zij en haar broer echt al de hele dag happy zijn geweest :3
    Na de voetbal met beide kids en de bovenbuuf en haar zoontje naar kinderrijk (binnenspeeltuin) geweest en ons goed geamuseerd. Seffes lekker stokbrood met frikandel en kroket eten - niet te moeilijk of te tijdrovend :'D - en dan heb ik tijd om verder te gaan aan m'n SOTY!

    Ik moet en zal verder gaan met m'n draken verhaal, ook al ben ik nu tussendoor toch al af en toe bezig aan Daybreak Revelation (voor degenen die dat verhaal nog kennen :'D) Maar ook al wil ik het opgeven, toch doen we dat niet want ik zal hoe dan ook Vloek der Draken verder zetten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hoe gaat het schrijven inmiddels bij jullie?

    Zelf heb ik gisteren een ruime 100tal woorden verwijderd aangezien ik echt vastliep en niet meer verder geraakte, maar ik heb het weer bijna bij geschreven en het lijkt wat vlotter te gaan vandaag. Dus ik ben terug op weg naar de 1,6K ^_^
    (Al ben ik vandaag ook wat bezig geweest met research naar draken, en dan vooral hun lengte, hoogte en spanwijdte enzo :'D)
    Ik had al zoveel verder moeten staan met het aantal woorden, maar goed, ik kan gewoon niet meer tijd vrijmaken dan ik al doe en inspiratie is ook niet te dwingen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb net officieel de eerste 10.000 woorden geschreven en daarmee is het eerste deel van mijn verhaal afgelopen. Het laatste hoofdstuk was best wel heftig, maar ook heel.. afsluitend?

    Het valt me op dat ik best wel veel gebruik maak van het christelijke geloof op een hele positieve manier in mijn verhaal, terwijl ik daar eigenlijk helemaal niets mee heb. Hebben jullie ook wel eens dat je iets doet omdat je als het ware geleid wordt door je personage? Wauw, dat klinkt raar


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Valkyries schreef:
    Hoe gaat het schrijven inmiddels bij jullie?

    Zelf heb ik gisteren een ruime 100tal woorden verwijderd aangezien ik echt vastliep en niet meer verder geraakte, maar ik heb het weer bijna bij geschreven en het lijkt wat vlotter te gaan vandaag. Dus ik ben terug op weg naar de 1,6K ^_^
    (Al ben ik vandaag ook wat bezig geweest met research naar draken, en dan vooral hun lengte, hoogte en spanwijdte enzo :'D)
    Ik had al zoveel verder moeten staan met het aantal woorden, maar goed, ik kan gewoon niet meer tijd vrijmaken dan ik al doe en inspiratie is ook niet te dwingen :'D


    Bij mij gaat het gestaag. Het wil niet echt vlotten. Ik zit in een stom tussenstuk en wil graag actie zien, maar dan gaat het allemaal te snel. Ik heb nu al enkele opmerkingen gekregen dat het allemaal erg snel gaat, terwijl ik al op de 12k zit en er (Voor mijn doen) amper iets is gebeurd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb net heel hoofdstuk 1 verwijderd in mijn Word, ugh


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe