• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Meiiore schreef:
    Hmm... Ik ben weer aan het klooien met de cover van mijn verhaal. Ik vind de huidige misschien wat saai en er moest sowieso nog wat extra tekst op. Anyway: welke vinden jullie beter:

    of



    De linkse is de nieuwe, en die is nog een beetje slordig, maar het gaat om de plaatjes ^^ Als het de moeite waard is kan ik de nieuwe gaan bijpunten en dezelfde lichte kleuren gebruiken.


    Ze zijn beide heel erg mooi, maar ik vind denk ik toch je huidige mooier.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ook als -ie wat netter is afgewerkt?


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Ook als -ie wat netter is afgewerkt?



    Nu gaat het wel lastiger worden. Dan vind ik misschien toch deze mooier.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil een andere titel, maar ben enorm aan het twijfelen. Welke zal ik doen?

    - War of Crowns.
    Of
    - Kroon van bloed.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou voor de tweede gaan. De eerste klinkt een beetje te veel als Game of Thrones, als je het mij vraagt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik zou voor de tweede gaan. De eerste klinkt een beetje te veel als Game of Thrones, als je het mij vraagt.

    Ja, die hoorde ik al eerder. Daardoor zit ik nog meer te twijfelen. Ook omdat mijn verhaal gewoon in het Nederlands geschreven is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In het andere topic had ik al gezegd dat ik een voorkeur heb voor Nederlandse titels, en dus kies ik zelf ook voor de 2de. Al vind ik ze beiden erg tof ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    In het andere topic had ik al gezegd dat ik een voorkeur heb voor Nederlandse titels, en dus kies ik zelf ook voor de 2de. Al vind ik ze beiden erg tof ^_^


    Haha ik las hem net ja! Waarschijnlijk verander ik hem deze week dan toch naar Kroon van bloed.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 19:03 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kom jullie gezellig joinen hier op dit topic en in de wedstrijd!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Even tussendoor; Iedereen heeft mooie, originele covers en dan kom ik en ik voel me nu al in het nadeel haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Even tussendoor; Iedereen heeft mooie, originele covers en dan kom ik en ik voel me nu al in het nadeel haha


    Oh, maar ik vond die je in het topic in een extra bericht had gepost juist zo mooi! Lekker licht en toch mysterieus. Heb je die niet gekozen?


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    (...)

    Oh, maar ik vond die je in het topic in een extra bericht had gepost juist zo mooi! Lekker licht en toch mysterieus. Heb je die niet gekozen?


    Ik vond hem ook erg mooi, maar niet bij de setting van het verhaal passen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    AAH ik wacht echt tot ze mijn verhaal ook toevoegen aan de lijst omg


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat doen ze als ze weer tijd hebben. En tot die tijd kan je er toch ook al lekker mee aan de slag?


    For those I love, I will sacrifice

    Oh, ja, ik typ wel al. Ik vind het alleen nogal voorbarig om nu mijn voorwoord te plaatsten met dat ik mee doe, terwijl ik officieel nog niet mee doe haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe