• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!

Rest in Peace, Son of Gondor

Valkyries schreef:
    (...)
    Ik nu ook wel, al was ik gisterenavond nog halfjes aan het doodgaan van de zenuwen erom :'D

Wat vinden jullie trouwens van een voorwoord? Gewoon uit nieuwsgierigheid ^_^
    Zelf heb ik geen proloog (op het moment toch niet XD), gewoon omdat ik daarin voorlopig geen toegevoegde waarde zie voor het verhaal zelf, maar ik bedacht me dat een voorwoordje wel fijn kan zijn.
    Dus ik vroeg me gewoon wat af hoe de meningen hierover zijn ^_^

Ik vind voorwoorden helemaal geweldig omdat je daarin de auteur een beetje leert kennen.
    Prologen schrijf ik niet altijd, tenzij zoals je zelf zegt het iets toevoegt aan het verhaal. Een voorwoord doet dat, in mijn ogen, altijd omdat het je laat kennismaken met de schrijver. (:

The soul needs autumn.

Scribe schreef:
    (...)

Kun je de gebeurtenissen niet wat rekken? Dat ze minder snel op elkaar afkomen? (:

Heb ik al gedaan, eigenlijk. Er is (spoilers) een wat betere tijd op een gegeven moment, totdat alles opeens weer instort. Ik heb heel veel medelijden met mijn hoofdpersoon, maar het is nodig voor waar ik haar wil hebben na de eerste 10.000 woorden.

Rest in Peace, Son of Gondor

Oh wauw, even dit topic uit het oog verloren.
    Schrijven gaat shitty, ik kan geen fatsoenlijke zinnen neerzetten, wat me vreselijk laat balen want ik heb echt teveel zin om Gyppsha af te ronden.

Hopelijk gaat het met anderen beter. ;D

I'm your little ray of pitch black.

Pfoeh, ik heb dit topic ook al een flinke tijd niet meer bijgehouden, maar ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het hier allemaal gaat. ^^ Lukt het allemaal nog? Hebben jullie allemaal al een heel duidelijk beeld van jullie hele verhaal, of kijken jullie het per hoofdstuk aan?

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Asuka schreef:
    Oh wauw, even dit topic uit het oog verloren.
    Schrijven gaat shitty, ik kan geen fatsoenlijke zinnen neerzetten, wat me vreselijk laat balen want ik heb echt teveel zin om Gyppsha af te ronden.

Hopelijk gaat het met anderen beter. ;D

Ik deel je probleem, denk ik. Ik krijg geen woord op papier en het lukt me niet om me tot schrijven te zetten, al wil ik graag mijn story afronden D:

26 - 02 - '16

Wiarda schreef:
    Pfoeh, ik heb dit topic ook al een flinke tijd niet meer bijgehouden, maar ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het hier allemaal gaat. ^^ Lukt het allemaal nog? Hebben jullie allemaal al een heel duidelijk beeld van jullie hele verhaal, of kijken jullie het per hoofdstuk aan?

Ik heb een duidelijk beeld van het einde... Verder kijk ik het per hoofdstuk aan

all because i liked a girl

Wiarda schreef:

Leuk jullie hier weer te zien! Dan ben ik niet de enige die dit topic volspamt. :-)
    Ik heb al een groot gedeelte in het midden uitgedacht, maar het einde weet ik eigenlijk nog niet, wat best wel kut is.

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Oké, ik ga een poging doen tot alles een beetje opschrijven, zodat het in een logische volgorde gaat gebeuren. Overigens heet mijn mannelijke hoofdpersoon niet meer Caleb maar Liam. Vind ik toch iets toepasselijker. ^^

Over het einde heb ik niet zozeer nagedacht. Natuurlijk hoop ik op een happy end, maar als dat niet gaat omdat dingen anders lopen is dat ook prima.

26 - 02 - '16

cherish schreef:
    (...)

Same.
    Ik krijg altijd andere ideeën waar ik op wil focussen!

Is dat bij jou ook zo? Maar gewoon jezelf verplichten te schrijven, dan komt de motivatie vanzelf terug!

Jup helemaal sigh

I just caught the wave in your eyes

Naz schreef:
    Over het einde heb ik niet zozeer nagedacht. Natuurlijk hoop ik op een happy end, maar als dat niet gaat omdat dingen anders lopen is dat ook prima.

Ik denk dat ik een beetje van beide doe, maar dat het niet-happy end overheerst.

Mijn hoofdpersonen zijn de protagonist en de antagonist, dus de één zal een redelijk happy einde krijgen en de ander wat minder :')
    Wat mijn einde gaat zijn? Nog geen idee x'D

Ik heb mijn einde, denk ik. Het gaat inderdaad deels gelukkig worden, deels ongelukkig en met een enorme cliffhanger op het einde, waar niemand blij mee gaat zijn. (Denk ik) :)
    Oh en ik mag wel opschieten met schrijven. Als ik alles op een beetje heb uitgerekend, gaat tussen de 80.000 en 90.000 woorden worden. Misschien nog wel meer, als ik het naar de 100k weet te rekken. Dat zou ik eigenlijk wel leuk vinden. Zo'n lang verhaal schrijven. c:

[ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 14:58 ]

Mijn einde wordt niet zo leuk voor de hoofdpersonen denk ik haha.

That is a perfect copy of reality.

Lalala, weekend. Time to write. Heb welgeteld 0 woorden op de teller staan deze maand. Schandalig.