• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    xClaudiaaa schreef:
    Nou, hoofdstuk 1.1 mar online. Meh idk hoor


    Ziet er goed uit toch? Heb je trouwens als voorkant mijn voorkant als inspiratie gebruikt? Ik zie opeens veel overeenkomsten. Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ziet er goed uit toch? Heb je trouwens als voorkant mijn voorkant als inspiratie gebruikt? Ik zie opeens veel overeenkomsten. Haha.


    Ik heb echt 1000'en verschillende voorka tem gehad hoe alles stond. Tekst er onder, tekst boven, tekst rechts, tekst links. Ik heb uiteindelijk gekeken bij anderen HAHAH. Ook dat verhaal gypsha en die van jou haha. Maar ook van mijn oude verhaal dingen overgenomen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik heb echt 1000'en verschillende voorka tem gehad hoe alles stond. Tekst er onder, tekst boven, tekst rechts, tekst links. Ik heb uiteindelijk gekeken bij anderen HAHAH. Ook dat verhaal gypsha en die van jou haha. Maar ook van mijn oude verhaal dingen overgenomen.


    Haha nu zie ik de overeenkomsten daarvan ook. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geen linkje is ook prima. :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Geen linkje is ook prima. :'D


    Oops. Zag T nu pas. Ehm. Ik zoek m op zit op mijn iPad dus dan is T zo vreemd met alles snel kopiëren.

    http://www.quizlet.nl/stories/155396/behind-enemy-lines--soty-2016/


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik heb echt 1000'en verschillende voorka tem gehad hoe alles stond. Tekst er onder, tekst boven, tekst rechts, tekst links. Ik heb uiteindelijk gekeken bij anderen HAHAH. Ook dat verhaal gypsha en die van jou haha. Maar ook van mijn oude verhaal dingen overgenomen.


    Zou je het voortaan wel willen zeggen? Want ik zie dat je het gewoon letterlijk van mij en haar hebt overgenomen. Dat is ook niet echt leuk en bovendien valt dit onder plagiaat.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 17:06 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het lettertype van mijn SOTY verhaal niet zo mooi op de laptop. Eigenlijk te klein. Welk lettertype gebruiken jullie?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het standaard lettertype, geloof ik. Ik heb nooit een reden gezien om die te veranderen. ^


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik gebruik voor m'n bovenste en onderste tekst Palatino Linotype en voor het middenstuk Garamond, betreft de voorkant voor m'n verhaal. Bij de hoofdstukken zelf gebruik ik het standaard lettertype, maar dan wel size 13 en de justify code ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik gebruik altijd book antiqua size 13 :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Shit shit shit. WMijn word document is gecrasht en nu heb ik alleen nog maar de proloog. Ik kan de automatisch opgeslagen dingen ook nergens vinden en wow.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Shit shit shit. WMijn word document is gecrasht en nu heb ik alleen nog maar de proloog. Ik kan de automatisch opgeslagen dingen ook nergens vinden en wow.


    Heb je al iets teruggevonden?!
    Als ik stukken heb geschreven in Word zet ik ze voor de zekerheid ook al meteen op Quizlet. Dan heb ik een beter overzicht van hoe groot mijn voorraad is. (:


    The soul needs autumn.

    xClaudiaaa schreef:
    Shit shit shit. WMijn word document is gecrasht en nu heb ik alleen nog maar de proloog. Ik kan de automatisch opgeslagen dingen ook nergens vinden en wow.

    I know how you feel. Al was het bij mij echt verwijderd, door een stomme fout van mij. Dus nu sla ik het automatisch op in twee locaties.

    cherish schreef:
    (...)

    Heb je al iets teruggevonden?!
    Als ik stukken heb geschreven in Word zet ik ze voor de zekerheid ook al meteen op Quizlet. Dan heb ik een beter overzicht van hoe groot mijn voorraad is. (:


    Nee niks gevonden. Ik ben maar opnieuw begonnen met schrijven.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Nee niks gevonden. Ik ben maar opnieuw begonnen met schrijven.


    Hopelijk wist je nog enkele dingen.
    Misschien is het resultaat nu wel beter dan het eerste! *positief denken*


    The soul needs autumn.