• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    cherish schreef:
    Ik ben erin geslaagd om in een verhaal over de Schotse legende van de Kelpie piraten te verwerken. (cool)


    Haha vet. ^^ Nu ben ik erg nieuwsgierig geworden. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    nog 900 woorden en dan heb ik de eerste 10k geschreven. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    nog 900 woorden en dan heb ik de eerste 10k geschreven. ^^

    oh wow! Ik zit nog maar net over de 3000 (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb de afgelopen week niets gedaan, ook al weet ik bijna tot op het woord wat er moet komen. Op de een of andere manier heb ik de wil gewoon niet om het daadwerkelijk op te schrijven ):


    Time to tip the scales!

    Prologen schrijven vind ik moeilijk en kut.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    Prologen schrijven vind ik moeilijk en kut.

    Heb je een proloog nodig? Anders kan je gewoon met het eerste hoofdstuk ineens beginnen. (:


    The soul needs autumn.

    Ik zoek namen voor twee schepen. De èèn is een piratenschip en de ander een schip van het leger. Iemand ideeën? (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 17:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, topic vier al. *O*

    Ik vind het heel gaaf om te zien dat jullie allemaal zo met jullie verhalen bezig zijn. Zelf schiet ik nog om de dag heen en weer tussen twee ideeën, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scribe schreef:
    Ik zoek namen voor twee schepen. De èèn is een piratenschip en de ander een schip van het leger. Iemand ideeën? (:


    Hmmm moeten het Nederlandstalige namen zijn? (:


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Hmmm moeten het Nederlandstalige namen zijn? (:

    Het liefste Engels.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Wauw, seizoen vier al. Dan ben je iets verder. Haha. ach, je hebt nog tien maanden de tijd. Je had al 1,5k geschreven, begreep ik, dus als je vanaf nu 3850 woorden per maand schrijf, ga je het redden. ^^

    Dat is opzicht ook wel waar, maar ik vermoed zelfs die 3850 woorden per maand niet te gaan redden :'D Ik moet eigenlijk nu al zoveel moeite doen en me in heel wat bochten wringen om wat schrijftijd vrij te maken in combinatie met het hebben van inspiratie, terwijl ik nog niet eens in een echt drukke periode zit XD
    Maar zelfs als ik het niet gaat redden, het is gewoon leuk om hier actief te spammen en om gewoon al mee te doen ^_^

    cherish schreef:
    (...)

    Wat voor jou logisch en aannemelijk is, is dat misschien niet voor anderen. Je zit meestal zelf zo in je verhaal dat je het anders gaat bekijken dan een 'buitenstaander'. :'D

    Ik probeer altijd zo goed mogelijk het standpunt van een lezer in te nemen tijdens het schrijven, en met herlezen houdt ik in m'n achterhoofd om het zo goed mogelijk als een 'buitenstaander' te lezen, in plaats van als de persoon die het geschreven heeft en die eigenlijk al grotendeels het verhaal weet. (her)lezen met een zo blanco mogelijk hoofd. Al is dat natuurlijk niet altijd even gemakkelijk, maar ik tracht er dus zeker wel rekening mee te houden. Vandaar ook m'n opmerking, aangezien ik in dat opzicht dus al heel kritisch ben, en nog steeds wat m'n twijfels heb ^_^

    Maar komt wel goed, ik heb besloten toch nog even te wachten met activeren... Vooral omdat ik nu in twijfel sta of ik niet een oud verhaal ga herschrijven, of nouja, ga gebruiken ter inspiratie voor een nieuw verhaal. Ook omdat ik tegen wat kleine nadelen begin op te hikken in verband met dat het een spin-off is van het manuscript waar ik mee bezig ben :-/
    Achja, ik zie wel wat ik ga doen, ik heb nog even de tijd ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scribe schreef:
    (...)
    Het liefste Engels.


    Deze site vind ik geweldig voor dat soort dingen. Ik gebruik hun suggesties meestal nooit letterlijk, maar ze zorgen wel voor inspiratie! (:


    The soul needs autumn.

    Thanks. ^^
    Ik heb nu voor alle twee namen. (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 19:46 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nieuwe banner? Check. Nieuwe content? eeeh.. Niet check.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En ik ben m'n getwijfel zo beu, dat ik gewoon heb besloten om bij m'n allereerste SOTY idee te blijven. Ik heb dan ook gewoon m'n verhaal geactiveerd en in de loop van deze week volgt het eerste hoofdstuk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”