• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom doe ik al die moeite als jij toch je zin doet? Ik meen het, ik ben alles kotsbeu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tienduizend keer naar dezelfde musical luisteren lijkt me toch niet zo gezond

    KyloRen schreef:
    Tienduizend keer naar dezelfde musical luisteren lijkt me toch niet zo gezond


    I'd say it's completely normal, but what do I know? :') welke is het?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    I'd say it's completely normal, but what do I know? :') welke is het?

    Tanz der Vampire. Ga 'm in juni zien en ik ben gewoon zo verslaafd dat ik niets anders meer luister haha. :'D
    Als ik daar straks zit met mijn ouders en broer (want die heb ik weten te overtuigen om mee te gaan) zou ik gewoon alles kunnen meezingen. Oeps.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Tanz der Vampire. Ga 'm in juni zien en ik ben gewoon zo verslaafd dat ik niets anders meer luister haha. :'D
    Als ik daar straks zit met mijn ouders en broer (want die heb ik weten te overtuigen om mee te gaan) zou ik gewoon alles kunnen meezingen. Oeps.


    Haha, dat gevoel is nochtans geweldig, en als je dat allemaal al kent, kan je meer letten op de kleine dingen die op het podium gebeuren :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Haha, dat gevoel is nochtans geweldig, en als je dat allemaal al kent, kan je meer letten op de kleine dingen die op het podium gebeuren :3

    Hmhm dat is zeker waar ^^

    Net voor het eerst in anderhalf jaar weer rijles gehad en het ging toch beter dan ik had verwacht *O*


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Omg, ben zo zenuwachtig voor de toets. Ben zo bang dat ik het niet goed doe of iets vergeet.

    Waarom kan ik geen fijne schrijfhouding vinden. Jeezas. Of ik breek mijn rug of ik vermoord mijn bloedsomloop.

    Gevraagd of ik de luistertoets van een paar van de best Engels-sprekende gasten uit mijn klas wil uitproberen omdat ik ongeveer hun niveau heb, I am honoured hehe :Y)

    Kan iemand me neerschieten, please?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Kan iemand me neerschieten, please?


    Dat is illegaal


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trikova schreef:
    Kan iemand me neerschieten, please?


    The only thing I will ever shoot at you <3


    Hold on bud

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 13:29 ]

    Ik ben gaan hardlopen in het bos en het was een vreemde doch aangename ervaring.
    Kan ik eindelijk eens trots zijn op de dingen die ik daar gedaan heb lol nee niet grappig


    i put the fun in funeral

    Trikova schreef:
    Kan iemand me neerschieten, please?


    no, we need a flower in this world.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt