• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh. Ohhhh. Ik heb maar een zesje nodig voor een zeven gemiddeld en die heb ik al wel binnen (denk/hoop ik). Misschien moet ik mijn vader maar eens trots maken en er gewoon mee ophouden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En we zijn weer terug op dat punt van "als ik dit nu niet aan mensen laat lezen dan denk ik dat ik 1. ga huilen 2. onzeker raak en alles verwijder 3. weer ga huilen" en bah, een jaar lang aan een verhaal schrijven dat je niet klakkeloos op het internet mag gooien is zo duidelijk niet mijn ding.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mannelijkheid om half 11, strijken!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    En we zijn weer terug op dat punt van "als ik dit nu niet aan mensen laat lezen dan denk ik dat ik 1. ga huilen 2. onzeker raak en alles verwijder 3. weer ga huilen" en bah, een jaar lang aan een verhaal schrijven dat je niet klakkeloos op het internet mag gooien is zo duidelijk niet mijn ding.


    Ik weet dat ik historisch gezien niet de beste track record heb wat dit betreft, maar show meee, als je wilt. 100% garantie op positieve reacties want A) alles wat jij schrijft is op een of andere manier geweldig en B) ik heb net een hele dag wetenschappelijke teksten gelezen/gepoogd te schrijven, dus Twilight ogen (ik gok dat het om dat verhaal gaat?) zouden een ongelofelijk welkome afwisseling zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antiheld schreef:
    Mannelijkheid om half 11, strijken!

    Dat moest ik meerdere keren lezen om het op de goede manier te begrijpen. Lol. Bij mannelijkheid denk ik meteen aan iets anders. Waar mijn hart wel niet vol van is... X'D

    // Yay, over 25 uur en een kwartier ben ik 22 ^^

    Skadi schreef:
    (...)
    Dat moest ik meerdere keren lezen om het op de goede manier te begrijpen. Lol. Bij mannelijkheid denk ik meteen aan iets anders. Waar mijn hart wel niet vol van is... X'D

    // Yay, over 25 uur en een kwartier ben ik 22 ^^


    Hahaha :o. Ik ga wel goed vandaag, ik word nog wel eens verkeerd begrepen


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik historisch gezien niet de beste track record heb wat dit betreft, maar show meee, als je wilt. 100% garantie op positieve reacties want A) alles wat jij schrijft is op een of andere manier geweldig en B) ik heb net een hele dag wetenschappelijke teksten gelezen/gepoogd te schrijven, dus Twilight ogen (ik gok dat het om dat verhaal gaat?) zouden een ongelofelijk welkome afwisseling zijn.

    [Waarschuwing:] Deel van me zegt OMG JA en deel van me zegt dat het 5800 woorden zijn die zonder context allemaal vrij pruttig zijn, dus idk, ik zou het je met veel plezier en enthousiasme sturen, maar ik kan me voorstellen dat je iets hebt van woah vriend, dat was meer dan het halve hoofdstukje waar ik op mikte, nevermind. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HAHAHAHA SAY WHUUUT. Ik kijk even niet op instagram en mijn foto krijgt 72 likes terwijl andere soms de 12 niet halen. HOE DAN..


    26 - 02 - '16

    Ginger! D:


    What would Emma do?

    Antiheld schreef:
    Mannelijkheid om half 11, strijken!


    Ik had die komma even niet gezien. Oeps :W


    26 - 02 - '16

    Ik zie al wat nominaties voor "Perv van het jaar"!


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Ik zie al wat nominaties voor "Perv van het jaar"!


    Well... ik moet zeggen dat jij soms ook een aparte manier hebt om bepaalde dingen te verwoorden en dat het daarom al gauw verkeerd lijkt te zijn. Of het kan natuurlijk geheel aan mijn hersenen liggen, maar dat is oké, ik vind het wel prima en erg vermakelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Naz schreef:
    (...)

    Ik had die komma even niet gezien. Oeps :W

    Same here. Lol.
    Antiheld schreef:
    Ik zie al wat nominaties voor "Perv van het jaar"!

    Yup, that's me -onder andere-. Perv all the way, haha.

    En wat Nia zegt. Af en toe lachen is goed. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 23:02 ]

    You're a selfish ass.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wiarda schreef:
    (...)
    [Waarschuwing:] Deel van me zegt OMG JA en deel van me zegt dat het 5800 woorden zijn die zonder context allemaal vrij pruttig zijn, dus idk, ik zou het je met veel plezier en enthousiasme sturen, maar ik kan me voorstellen dat je iets hebt van woah vriend, dat was meer dan het halve hoofdstukje waar ik op mikte, nevermind. :W


    Ik kan niet beloven dat ik vanavond nog tijd heb om zoveel te lezen, maar ik was sowieso van plan om mezelf morgen na mijn tentamen te begraven in verhalen, dus ook 5800 woorden zijn volkomen welkom. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan