• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Het is eerlijk? :')


    Dat zeker, maar ik zou zo graag wat support krijgen van mijn vrienden in plaats van die eerlijkheid. Natuurlijk kan je niet van mensen verwachten dat ze je werk goed vinden, maar aan dit soort reacties heb ik gewoon niks. En om even heel emo te zijn: het is gewoon pijnlijk om zoiets te horen als je eindelijk de moed hebt om zoiets persoonlijks aan de buitenwereld te laten zien. Heb al niet zoveel om trots op te zijn de laatste tijd.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    Ik was helemaal vergeten dat ik morgen een gesprek met mijn moeder, mijn mentor, mijn trajectbegeleider en mijn teamleider heb.
    "Dus, Jip, we zijn hier omdat je ongeveer 80% van de gymlessen hebt gemist. Waarom is dat?"
    "Omdat ik in paniek raak van de gedachte van gym."
    "En wat kunnen we doen om ervoor te zorgen dat je wel naar gym kunt?"
    "Niks."
    "Dus waarom hebben we dan dit gesprek?"
    "Omdat ik ongeveer 80% van de gymlessen heb gemist."

    Yes, joepie, nu heb ik weer iets om tot onhandig late uren van wakker te liggen. :W


    Zal ik meegaan als je vader en met een vuist op tafel slaan net zo lang tot ze je met rust laten?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Zal ik meegaan als je vader en met een vuist op tafel slaan net zo lang tot ze je met rust laten?


    Mag ik dan mee als semi bezorgde moeder, Jip? In verband met logica enzo


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Mag ik dan mee als semi bezorgde moeder, Jip? In verband met logica enzo


    Well, dan ben ik de mentor wel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké, fuck fuck it zeggen. Ik blijf die persoon die tot half twee 's nachts door gaat omdat het gewoon beter kon, damn it. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu voel ik me totaal niet belangrijk. Is het dan zo slecht dat ik me zo voel? Is heel gewoon dat je jaloers bent/bang bent om diegene te verliezen aan een ander, maar jij laat het als een ziekte klinken. Dan zal ik er toch wel helemaal niks om geven, net zoals jij doet. Het is niet de eerste keer dat het je niks kan schelen tho. Totdat het over je games gaat en je beschermt haar nu wel opeens met je 'spel'.

    Ik zie een relatie echt niet in. En dan noemen ze mij 'cold'.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 4:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben ik dan toch nog te negatief

    Natuurlijk,we moeten even 56 vragen gaan beantwoorden. -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, nee, tuurlijk. Wie wil er dan ook een suïcidaal kind? Niemand. Ik vraag me af of op zoek gaan naar een nieuwe psycholoog überhaupt wel gaat helpen, daar word ik ook vast afgewezen.

    Lekker wachten in de wachtkamer van de huisarts. Feeest. Ben benieuwd wat hij heeft.
    En straks thuis weer lekker schrijven. *O*

    Schrijf voor het eerste college maar een opdracht van 500 woorden, als een soort toelating. Haha, vroeg ik om één dag rust? Hoe naïef.

    En als het echt een toelating is, ben ik er geweest.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het enige wat ik vandaag moet doen is een praktijktoets van half 2 tot 4. Wat een tijd zeg. Zo heb je helemaal niks aan je dag. Gelukkig ben ik morgen weer vrij en ook jarig. (:

    Hoe the hell kan mijn zusje zo lang slapen? :O Ik hoor haar nu net opstaan, maar dan nog, wtf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    'Ik ga zo hard gebuisd zijn op anatomie, dat is zeker voor in augustus.'
    Een week later: 'Omg ik ben er op alles door!!'
    Daar kan ik dus serieus niet tegen, zeker als ik NOG EEN EXAMEN MOET MAKEN EN JIJ NOG EEN EXTRA WEEK VAKANTIE HEBT.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als het kon zou ik nu uit al deze processen stappen, het heeft toch geen zin. Ik ben zo klaar hiermee, someone stop my head.