• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Antiheld schreef:
    (...)


    Nee hoor, ik bied mensen graag een uitdaging om door de baard heen te kijken, geduld te hebben en dat zo zullen ervaren dat alles wel weer goed komt. Net als het feit dat de baard altijd wel weer terug komt.

    Prachtig. Filosofisch.


    Filosofisch...
    Have you been drinking? :'D

    Shawn schreef:
    (...)

    <3

    Continue rant
    Weet je wat??? Krijg de tering ook. Ik ga die video morgen wel afmaken want ik heb het echt even gehad nu. Ga nu wel lekker Under The Dome binge watchen en keihard uithuilen. Kut schoot, kut leraar, kut vak, kut kind, kut video, kut opdracht. FUCK. YOU. ALL.


    — Inner peace, it's hard to find. —


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    (...)

    Filosofisch...
    Have you been drinking? :'D



    Nee, was het maar zo, zou best lekker en leuk zijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Nee, was het maar zo, zou best lekker en leuk zijn


    Nee man, dan worden onze gesprekken nog diepzinniger en dat kan ik echt niet aan O:

    Omygod. Het ene moment komt er geen enkele zin uit deze blubbermassa en het volgende moment heb ik gewoon meer dan 10k in één maand geschreven. Hoe dan.

    Trikova schreef:
    (...)
    <3

    Continue rant
    Weet je wat??? Krijg de tering ook. Ik ga die video morgen wel afmaken want ik heb het echt even gehad nu. Ga nu wel lekker Under The Dome binge watchen en keihard uithuilen. Kut schoot, kut leraar, kut vak, kut kind, kut video, kut opdracht. FUCK. YOU. ALL.


    You go girl


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Current mood:


    26 - 02 - '16

    Morgen is de olympiade aaah
    Wat als ik nou niet eens de finale haal
    Dan sta ik voor lul met mijn titel van vorig jaar :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom heb ik Black beauty nog nooit gezien? O.o


    What would Emma do?

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dronken mensen spreken de waarheid? Dus je contact de persoon met wie je het liefst wilt praten (of gewoon irriteren/uitschelden etc. dunno, ik heb het alleen bij mensen die ik graag meer wil spreken)


    Ik ben te borderline om zelf te weten of ik iemand aardig vind of of ik hem wil overrijden met een grasmaaier


    i put the fun in funeral

    Hello sad mood.


    Niet eens de psycholoog. Ik weet gewoon dat ze me niet aan gaat nemen, ik weet het gewoon.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 21:50 ]

    Hoe meer ik over dat vloggen nadenk, hoe meer zin ik erin krijg. Ja, ik ga dit wel eens doen voor Q. Even een camera regelen en een spoedcursus editten nemen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pontmercy schreef:
    Morgen is de olympiade aaah
    Wat als ik nou niet eens de finale haal
    Dan sta ik voor lul met mijn titel van vorig jaar :'D


    Olympiade waarvan?


    i put the fun in funeral

    Inagua schreef:
    Hoe meer ik over dat vloggen nadenk, hoe meer zin ik erin krijg. Ja, ik ga dit wel eens doen voor Q. Even een camera regelen en een spoedcursus editten nemen x)


    Leuuukkk


    i put the fun in funeral