• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    AtIas schreef:
    Ahaa, Gravity Falls!
    Mijn favo-serie met verborgen berichten :W


    Hey, kijk jij ook Gravity Falls? Ik vind het zo'n goede serie.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Antiheld schreef:
    (...)

    Oh shit, ik heb toch niet iets gemist in ons diepgaande gesprek?


    Stiekem heb ik baarden-fetish (cat)

    And now they're having sex...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    And now they're having sex...


    I AM NOT.

    Ik vraag me af hoe dat werkt met alcohol en mensen whatsappen die je niet moet whatsappen want dat gebeurt altijd.


    i put the fun in funeral

    Gescheld en gerant onder de spoiler. Je bent gewaarschuwd.

    Echt, jezus christus. Doe dan zelf ook godverdomme iets! ik kan toch niet die hele fucking opdracht alleen in elkaar zetten??? Ik hoop écht dat we een onvoldoende krijgen want dan kan ik haar tenminste de schuld geven want ik ben echt klaar hiermee. Ik ben al de HELE avond die klote video in elkaar aan het zetten, en het enige wat zij kan doen is zeiken dat ik moet opschieten omdat haar ouders het willen zien voordat we het inleveren. Ja, kan ik er wat aan doen dat jouw ouders zo zijn, mijne boeien het niet! Maar zelf heb je vandaag geen ene tering gedaan! Je hebt alleen maar met je vriendje zitten bellen terwijl ik die hele pokke video aan het maken was, echt... krijg ook lekker allemaal de tering. Ik ben hier zo klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Audacity schreef:
    Ik vraag me af hoe dat werkt met alcohol en mensen whatsappen die je niet moet whatsappen want dat gebeurt altijd.


    Dat tweede heb ik vaak al zonder alcohol, dus ik whatsapp maar niet meer ;x


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet meeeeer. Er is ook helemaal geen minimum aan woorden, maar het is desondanks waarschijnlijk een beetje verdacht als ik iets van 900 woorden inlever als het maximum 2000 is. Ugh. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trikova schreef:
    Gescheld en gerant onder de spoiler. Je bent gewaarschuwd.
    Echt, jezus christus. Doe dan zelf ook godverdomme iets! ik kan toch niet die hele fucking opdracht alleen in elkaar zetten??? Ik hoop écht dat we een onvoldoende krijgen want dan kan ik haar tenminste de schuld geven want ik ben echt klaar hiermee. Ik ben al de HELE avond die klote video in elkaar aan het zetten, en het enige wat zij kan doen is zeiken dat ik moet opschieten omdat haar ouders het willen zien voordat we het inleveren. Ja, kan ik er wat aan doen dat jouw ouders zo zijn, mijne boeien het niet! Maar zelf heb je vandaag geen ene tering gedaan! Je hebt alleen maar met je vriendje zitten bellen terwijl ik die hele pokke video aan het maken was, echt... krijg ook lekker allemaal de tering. Ik ben hier zo klaar mee.



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trees schreef:
    (...)

    Stiekem heb ik baarden-fetish (cat)


    Ik spreek altijd mensen met een baarden fetish als ik net mijn zorgvuldig gegroeide baard weer kwijt ben

    Audacity schreef:
    Ik vraag me af hoe dat werkt met alcohol en mensen whatsappen die je niet moet whatsappen want dat gebeurt altijd.


    Dronken mensen spreken de waarheid? Dus je contact de persoon met wie je het liefst wilt praten (of gewoon irriteren/uitschelden etc. dunno, ik heb het alleen bij mensen die ik graag meer wil spreken)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:

    Ik spreek altijd mensen met een baarden fetish als ik net mijn zorgvuldig gegroeide baard weer kwijt ben


    Ontneem je me nou mijn genot?

    Trees schreef:
    (...)

    I AM NOT.


    WHAT??? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    WHAT??? :o


    Ik dacht dat het een reactie was op mijn fetish-bekentenis :')

    Trees schreef:
    (...)

    Ontneem je me nou mijn genot?



    Nee hoor, ik bied mensen graag een uitdaging om door de baard heen te kijken, geduld te hebben en dat zo zullen ervaren dat alles wel weer goed komt. Net als het feit dat de baard altijd wel weer terug komt.

    Prachtig. Filosofisch.


    Sarah = ongewoon sexy

    Trees schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het een reactie was op mijn fetish-bekentenis :')

    HAHAHA NEE! Op een film! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.