• The unborn legend of Toetanchamon

Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!

De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.

Invullijstje:

Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:

Hal der Goden.

Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.

Regels:

- De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan

Rollen:

Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4

Vragen? Stel ze gerust!

[ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:26 ]

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Nia schreef:
    K H E M S A I T .

• • • I N N E R L I J K
    Admirable
    Captivating
    Confident
    Dutiful
    Friendly
    Honest
    Loyal
    Peaceful
    Selfless
    Dreamy
    Clumsy
    Envious
    Adventurous
    Caring
    Courageous
    Elegant
    Gentle
    Humble
    Mature
    Protective
    Sensitive
    Obedient
    Cowardly
    Foolish
    Balanced
    Charismatic
    Curious
    Faithful
    Goodnatured
    Kind
    Optimistic
    Respectful
    Trusting
    Pure
    Dependent
    Hesitant
    Calm
    Compassionate
    Dedicated
    Forgiving
    Helpful
    Lovable
    Passionate
    Romantic
    Confidential
    Brittle
    Desperate
    Naive
    • • • U I T E R L I J K

— Lang bruin haar dat soms zwart lijkt te zijn en een natuurlijke slag hebben.
    — Een wat vierkant gezicht.
    — Is in het bezit van een stel speelse donkerbruine ogen.
    — Heeft een mooie waaier aan gitzwarte wimpers.
    — Heeft een slanke, maar langere neus.
    — Is niet echt in het bezit van vollere lippen.
    — Is gezegend met rechte tanden.
    — Khemsait is een kleine en slanke jongedame, ze is maar liefst 1.60.
    — Ze weet haar vrouwelijke vormen meestal te verbergen onder een gewaad.
    — Is in het bezit van een wat vollere buste.
    — Heeft een slanke taille.
    — Heeft wat bredere vormen, wat haar een zandloper figuur geeft.
    — Is in het bezit van wat vollere billen.
    — Slanke armen en erg dunne vingers.
    — Wat langere nagels die ze bijhoudt.

• • • E X T R A
    — Khemsait is een priesteres.
    — De jonge vrouw is geboren in een familie van priesters en priesteressen, maar Khemsait lijkt de eerste te zijn die de wereld wil verkennen. Ze wil haar geloof er zelfs voor opgeven.

H E K A I B .

• • • I N N E R L I J K
    [. . .]
    • • • U I T E R L I J K
    [. . .]

• • • E X T R A
    — Hekaib is edelman en een familievriend van de farao en zijn vrouw.

Mooi mooi

Khemsait is goedgekeurd

[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 22:00 ]

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Mooi mooi

Khemsait is goedgekeurd

Ah, fijn! c: Ik ga proberen Hekaib ook nog af te ronden nu, maar ik betwijfel of ik het red.

I'm your little ray of pitch black.

Nia schreef:
    (...)

Ah, fijn! c: Ik ga proberen Hekaib ook nog af te ronden nu, maar ik betwijfel of ik het red.

Echt je maakt er echt een kunstwerk van en de informatie wauw. ( Ik ben er zelf nooit zo erg geweldig in though)

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Echt je maakt er echt een kunstwerk van en de informatie wauw. ( Ik ben er zelf nooit zo erg geweldig in though)

Haha, dit is echt mijn toned down variant. Normaal gesproken zijn mijn lijstjes wel wat uitbundiger, maar dit is lekker simpel en concreet. Mocht je iets zoeken, dan heb je het zo gevonden. Vind ik soms stiekem wel erg makkelijk. c: Maar thanks, haha. Mocht je niet met een goede opstelling komen voor een lijstje, dan kun je eventueel wel de mijne overnemen hoor, no problem. c: Ik heb telkens bezig met vernieuwen, haha.

Nia schreef:
    (...)

Haha, dit is echt mijn toned down variant. Normaal gesproken zijn mijn lijstjes wel wat uitbundiger, maar dit is lekker simpel en concreet. Mocht je iets zoeken, dan heb je het zo gevonden. Vind ik soms stiekem wel erg makkelijk. c: Maar thanks, haha. Mocht je niet met een goede opstelling komen voor een lijstje, dan kun je eventueel wel de mijne overnemen hoor, no problem. c: Ik heb telkens bezig met vernieuwen, haha.

maar maar het is zoveel.... Ik kom nooit verder dan vijf stuks tenzij ik een heeeeel goed beeld heb van de personage, maar dat is zelde

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

maar maar het is zoveel.... Ik kom nooit verder dan vijf stuks tenzij ik een heeeeel goed beeld heb van de personage, maar dat is zelde

Ik begin meestal pas aan een rol wanneer ik echt een goed beeld heb, dan pak ik een lijst met karaktereigenschappen erbij en denk ik goed na. Sowieso kan ik heel goed al een beeld in mijn hoofd hebben, maar het in woorden omzetten (zonder hulp van zo'n lijst) gaat mij niet zo goed af. Ik gebruik dus ook een spiekbriefje, haha. Sowieso ben ik iemand die graag alles al op papier heeft, zodat ik echt niet iemands karakter kan verpesten door iets te doen waar ik over twijfel, en zo heb ik dat niet. Er zijn natuurlijk mensen die het gemakkelijker vinden om inderdaad met vijf karaktereigenschappen te werken, dat is ieder zijn ding natuurlijk. c: Ik vind het wel altijd lastig om dan een beeld van een personage te krijgen, maar het zij zo. c:

Naam: Anapa
    Uiterlijk: Anapa is een dame met een huid de kleur van ebbenhout en lange krullende haren zo zwart als de nacht. Haar ogen zijn donkere poorten naar de ziel. Ze zijn omringt met lange zwarte wimpers en overschaduwt door sterke wenkbrauwen. Haar lippen zijn vol en donker, waarachter zich twee rijen witte sterke tanden bevinden. Ze is een magere verschijning en zeker niet heel opvallend. Zelfs voor een dame is ze vrij klein van lengte, wat net als haar lichaamsbouw, komt door het leven waar ze vandaan kwam met weinig eten en hard werken. Meestal draagt ze simpele kleren en loopt ze op blote voeten. Ze probeert zichzelf zo goed mogelijk te verzorgen, zelfs als ze daar geen voorzieningen voor krijgt. Je kan namelijk niet onverzorgd voor de koningin verschijnen.
    Innerlijk:
    - Onderdanig
    - Stil
    - Gehoorzaam
    - Zachtaardig
    - Liefdevol
    - Zorgzaam
    - Eenzaam
    - Melancholisch
    - Wijs
    - Pienter
    - Trouw
    - Minderwaardigheidscomplex
    - Vergevingsgezind
    - Dromerig
    - Vergeetachtig
    - Argwanend naar mensen
    Verwanten: Anapa is de dochter van arme boeren aan de Nijl en vernoemt naar Anubis, door haar donkere haren, ogen, en spitse neus, wat ze deed denken aan een Jakhals. Ze is verkocht aan de Farao, als bediende voor zijn vrouw, om zelf wat beter rond te kunnen komen en geen bruidsschat te hoeven betalen voor haar als ze later uitgehuwelijkt zou zijn. Ze mist het leven op de boerderij, maar weet ook dat ze nooit meer terug zal kunnen gaan.

[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 23:21 ]

Bowties were never Cooler

Nia schreef:
    (...)

Ik begin meestal pas aan een rol wanneer ik echt een goed beeld heb, dan pak ik een lijst met karaktereigenschappen erbij en denk ik goed na. Sowieso kan ik heel goed al een beeld in mijn hoofd hebben, maar het in woorden omzetten (zonder hulp van zo'n lijst) gaat mij niet zo goed af. Ik gebruik dus ook een spiekbriefje, haha. Sowieso ben ik iemand die graag alles al op papier heeft, zodat ik echt niet iemands karakter kan verpesten door iets te doen waar ik over twijfel, en zo heb ik dat niet. Er zijn natuurlijk mensen die het gemakkelijker vinden om inderdaad met vijf karaktereigenschappen te werken, dat is ieder zijn ding natuurlijk. c: Ik vind het wel altijd lastig om dan een beeld van een personage te krijgen, maar het zij zo. c:

Ik kom er meestal achter door te rpgen xD

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Ik kom er meestal achter door te rpgen xD

Dat doen de meeste, haha. Ik merk gewoon als ik het zelf doe dat ik te snel mee ga in de stroom van het gesprek, dat zijn mijn persoonlijke demonen en gelukkig is niet iedereen zo, haha. Maar het is ook logisch hoor, ik kan jouw techniek ook goed begrijpen. c:

Trouwens, Anapa is pretty! Sowieso gaat Hekaib met de jongedame flirten, haha. Onschuldig of niet. ;D

BenjaminSolo schreef:

Naam: Anapa
    Uiterlijk: Komt
    Innerlijk: Komt
    Verwanten: Anapa is de dochter van arme boeren aan de Nijl. Ze is verkocht aan de Farao, als bediende voor zijn vrouw, om zelf wat beter rond te kunnen komen en geen bruidsschat te hoeven betalen voor haar als ze later uitgehuwelijkt zou zijn.

She is pretty

Imaan Hammam. She's the prettiest and everyone is allowed to flirt with her

[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 22:54 ]

Ik twijfel tussen twee faceclaims: Genevieve Cortese en Alexandra Daddario....

Genevieve

edit: Hopelijk is Apana redelijk

[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 23:17 ]

Genevieve Cortese — Ruby! Sowieso. c:

Ik denk dat Hekaib zo wel klaar is.

Als ik vanavond thuis kom zal ik het even goed doorlezen maar ze zien al goed uit!