• The unborn legend of Toetanchamon






    Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat in de tijd van de farao’s?
    Dan is dit de RPG!









    De 18e dynastie van Egypte. Egypte wordt geregeerd door Farao Achnaton en zijn mooie vrouw Nefereti. Hoewel alles mooi en fantastisch uitziet, heeft er in de tijd ook een hoop drama, afgunst en niet te vergeten ook affaires plaatsgevonden. Zoektochten naar mythes en legendes zijn ook toegestaan. Elke rol die bekend en onbekend is, mag bezet worden.






    Invullijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verwanten:




    Hal der Goden.



    Dit is een enorme hal waar iedereen mag komen om verschillende goden te aanbidden. Alleen op deze plek is het toegestaan om met iedereen te praten, ongeacht je status. Wel uiteraard op een gepaste manier. Als jullie willen, kan ik hiervan een whatsapp groep maken.






    Regels:

    - De huisregels van Quizlet zijn van toepassing.
    - posts van minimaal 300 woorden.
    - Zonder toestemming mag je de personages van andere niet besturen.
    - Reserveringen blijven maximaal 4 dagen staan.
    - Geef het door wanneer je een langere tijd niet kunt posten dan kunnen er rekening mee houden.
    - 16+ is toegestaan











    Rollen:



    Nia - Khemsait - 1.1
    Nia - Hekaib - 1.1
    BenjaminSolo - Anapa 1.2
    Therizinosaurus - Sefu - 1.3 Reservering
    HalfBloodPrince - Saga - 1.4




    Vragen? Stel ze gerust!



    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:26 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil wel een man en vrouw, ik weet nog niet zeker welke rollen. c:

    Vrouw priestress, denk ik. Lijkt me interessant.
    FC: Emmanuelle Chriqui en Omar Borkan Al Gala.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 20:54 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Zou ik een man mogen?
    Ik zat een beetje te denken aan generaal van het leger of zoiets dergelijks, mag dat?


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Zou ik een man mogen?
    Ik zat een beetje te denken aan generaal van het leger of zoiets dergelijks, mag dat?



    tuurlijk mag dat!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik denk er nog even over na (:


    16 - 09 - '17

    Ik wil graag meedoen, maar weet niet zo goed als wie...


    Bowties were never Cooler

    BenjaminSolo schreef:
    Ik wil graag meedoen, maar weet niet zo goed als wie...



    denk er maar rustig over na


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welke rol neem je eigenlijk zelf op je? Zelf wil ik best aan mijn rollen beginnen, maar ik mis toch iets in de vorm van een verhaal of een reden waarom mensen bij elkaar komen? Anders heb ik het idee dat je enkel ORPG's in een RPG krijgt, en dat vind ik jammer gezien ik dit echt iets leuks vind.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Welke rol neem je eigenlijk zelf op je? Zelf wil ik best aan mijn rollen beginnen, maar ik mis toch iets in de vorm van een verhaal of een reden waarom mensen bij elkaar komen? Anders heb ik het idee dat je enkel ORPG's in een RPG krijgt, en dat vind ik jammer gezien ik dit echt iets leuks vind.


    Ik pas me aan op de rest en ivm met toetsweek wil ik liever wachten^^
    Ik wil dat het verhaal vanuit jullie komt, vat het niet verkeerd op dat ik lui ben hahah maar ik wil jullie niet iets voorkauwen. Ik wil dat jullie personages compleet tot hun recht komen. Ik sta volledig open voor ideeën.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik pas me aan op de rest en ivm met toetsweek wil ik liever wachten^^
    Ik wil dat het verhaal vanuit jullie komt, vat het niet verkeerd op dat ik lui ben hahah maar ik wil jullie niet iets voorkauwen. Ik wil dat jullie personages compleet tot hun recht komen. Ik sta volledig open voor ideeën.


    Ik snap je keuze wel, maar ik ben dan wel zelf bang dat de personages niet echt samenkomen. Want ik wil bijvoorbeeld een priesteres op me nemen, maar als al de andere personen bijvoorbeeld in en om het leger zit heb ik dan niets te doen. Of iedereen neemt normaal volk, en één iemand neemt een persoon van het leger, dan is het moeilijk om dat samen te voegen. Zelf merk ik wel dat ik er nu erg veel moeite mee heb om rollen te kiezen, puur omdat er dus geen verhaal is, maar misschien ben ik dat wel gewoon, haha. Ik ga sowieso nadenken, wat het plan ook word ik doe mee. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik snap je keuze wel, maar ik ben dan wel zelf bang dat de personages niet echt samenkomen. Want ik wil bijvoorbeeld een priesteres op me nemen, maar als al de andere personen bijvoorbeeld in en om het leger zit heb ik dan niets te doen. Of iedereen neemt normaal volk, en één iemand neemt een persoon van het leger, dan is het moeilijk om dat samen te voegen. Zelf merk ik wel dat ik er nu erg veel moeite mee heb om rollen te kiezen, puur omdat er dus geen verhaal is, maar misschien ben ik dat wel gewoon, haha. Ik ga sowieso nadenken, wat het plan ook word ik doe mee. c:



    Nouja als je een generaal hebt, zal die toch regelmatig bij de priesteres moet komen voor zegeningen voor veldslagen of zoektochten. Je moet niet te moeilijk denken ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mag ik een slavin van de vrouw van de Farao? Iemand die alles voor haar regelt en verzorgt?


    Bowties were never Cooler

    K H E M S A I T .


    • • • I N N E R L I J K
    Admirable
    Captivating
    Confident
    Dutiful
    Friendly
    Honest
    Loyal
    Peaceful
    Selfless
    Dreamy
    Clumsy
    Envious
    Adventurous
    Caring
    Courageous
    Elegant
    Gentle
    Humble
    Mature
    Protective
    Sensitive
    Obedient
    Cowardly
    Foolish
    Balanced
    Charismatic
    Curious
    Faithful
    Goodnatured
    Kind
    Optimistic
    Respectful
    Trusting
    Pure
    Dependent
    Hesitant
    Calm
    Compassionate
    Dedicated
    Forgiving
    Helpful
    Lovable
    Passionate
    Romantic
    Confidential
    Brittle
    Desperate
    Naive
    • • • U I T E R L I J K

    — Lang bruin haar dat soms zwart lijkt te zijn en een natuurlijke slag hebben.
    — Een wat vierkant gezicht.
    — Is in het bezit van een stel speelse donkerbruine ogen.
    — Heeft een mooie waaier aan gitzwarte wimpers.
    — Heeft een slanke, maar langere neus.
    — Is niet echt in het bezit van vollere lippen.
    — Is gezegend met rechte tanden.
    — Khemsait is een kleine en slanke jongedame, ze is maar liefst 1.60.
    — Ze weet haar vrouwelijke vormen meestal te verbergen onder een gewaad.
    — Is in het bezit van een wat vollere buste.
    — Heeft een slanke taille.
    — Heeft wat bredere vormen, wat haar een zandloper figuur geeft.
    — Is in het bezit van wat vollere billen.
    — Slanke armen en erg dunne vingers.
    — Wat langere nagels die ze bijhoudt.

    • • • E X T R A

    — Khemsait is een priesteres.
    — De jonge vrouw is geboren in een familie van priesters en priesteressen, maar Khemsait lijkt de eerste te zijn die de wereld wil verkennen. Ze wil haar geloof er zelfs voor opgeven.
    — Stiekem is de jongedame een hopeloze romanticus en smelt haar hart wanneer ze koppels ziet die gelukkig ogen.
    — Is de enige overlevende van haar familie, gezien haar broer zo'n drie maanden terug overleden is.
    — Heeft een vreemde obsessie met kamelen en dromedarissen en verplaatst zichzelf graag op deze manier.
    — Is dol op kinderen en droomt stiekem over een groot gezin.

    H E K A I B .


    • • • I N N E R L I J K
    Accessible
    Captivating
    Compassionate
    Courteous
    Educated
    Friendly
    Humble
    Leaderly
    Observant
    Reliable
    Ambitious
    Proud
    Coarse
    Forgetful
    Alert
    Challenging
    Confident
    Curious
    Elegant
    Genuine
    Humorous
    Loyal
    Patient
    Sociable
    Determined
    Stubborn
    Demanding
    Frightening
    Amiable
    Charming
    Dedicated
    Faithful
    Helpful
    Incorruptible
    Mature
    Persuasive
    Sophisticated
    Irreligious
    Apathetic
    Devious
    Hostile
    Secretive
    Calm
    Cheerful
    Considerate
    Discreet
    Focused
    Honorable
    Independent
    Modest
    Protective
    Suave
    Private
    Blunt
    Disobedient
    Strongwilled
    • • • U I T E R L I J K

    — Hekaib is in het bezit van zwart haar dat wat langer valt.
    — Heeft zwarte, dikke wenkbrauwen die zijn ogen beter doen laten uitkomen.
    — Is gezegend met een stel chocoladebruine kijkers die prachtig glanzen in licht.
    — . . . al lijken deze soms stiekem wel blauw in het zonlicht.
    — Lange en volle wimpers, wat normaal was voor mannen.
    — Heeft misschien een iets te slanke neus voor zijn gezicht.
    — Smallere bovenlip en vollere onderlip.
    — Stond zeker vooraan qua baardgroei, gezien deze spotless is.
    — Heeft een wat bredere bouw, vooral bij zijn schouders.
    — Slankere taille, waardoor hij een natuurlijke V heeft.
    — Vooruitstekende borst, wat ook door zijn ego komt.
    — Zit haast aan de twee meter, torent vaak boven anderen uit.
    — Grote handen en voeten.

    • • • E X T R A

    — Hekaib is edelman en een familievriend van de farao en zijn vrouw.
    — Is niet iemand die slaven verkeerd behandeld, beseft dat zij zijn leven makkelijker maken.
    — Hekaib kan over het algemeen als een flirt worden gezien, maar zal niemand bedriegen wanneer in een relatie.
    — In tegenstelling tot wat je zou denken is Hekaib nog niet getrouwd, al is hij wel op zoek naar een vrouw.
    — Hekaib heeft respect voor anderen en hun keuzes en geloof, maar mocht iemand doordrammen zal hij dat ook zeker uitspreken.
    — Is geen fan van dieren, en zal zich dan ook niet graag verplaatsen door middel van dieren.
    — Hekaib heeft geen contact meer met zijn familie, en heeft daar ook geen behoefte aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 13:47 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    BenjaminSolo schreef:
    Mag ik een slavin van de vrouw van de Farao? Iemand die alles voor haar regelt en verzorgt?


    Dat is een persoonlijke bediende maar sure!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voor een reservering van een rol heb ik wel namen nodig, vanaf dat moment heb je 4 dagen om je rol in te vullen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet niet goed wat voor rol ik moet nemen.


    16 - 09 - '17