• Het klinkt cliché, maar ik ben opzoek naar story's...
    M'n abolijst is namelijk een beetje leeg... :(

    Wat ik zeker lees;
    -One Direction

    -Lovestorys

    -Verhalen die niet echt zijn, maar redelijk echt klinken, (vampieren, geesten oproepen, etc.)

    Wat ik misschein lees:
    -Twilight

    Wat ik zeker NOOIt, NEVER lees:

    -Tokio Hotel
    -JB
    -Vampire Diarys

    Wss ga ik alle storys lezen die er tof uit zien, zet even de korte samenvatting en een link ervan in je topic... Thanx-XXX-

    Het kan toch niet dat er niet 1 iemand een story voor me in de aanbieding heeft??? xxx



    But I see you with him slow dancing
    Tearing me apart
    Cause you don't see
    Whenever you kiss him
    I'm breaking,
    Oh how I wish that was me


    Dit is het moment dat ik weet dat alle vermoedens waar zijn. Voor hem ben ik meer dan alleen een beste vriendin. Het erge is, dat ik er precies hetzelfde over denk.


    -One Direction bestaat.
    -Kan grof taalgebruik bevatten.
    -Start 23 juni 2012.


    Klik.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:18 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Ik weet niet wat je precies verstaat onder verhalen die niet echt zijn maar wel echt lijken, dus ik waag maar een gokje. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heb er twee :D
    Two world, one love - One Direction - Liam Payne
    Me versus Me - Niall J. Horan


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Een 1D bromance...



    Mirror on the wall, here we are again
    Through my rise and fall
    You’ve been my only friend
    You told me that they can understand the man I am
    So why are we here talkin’ to each other again


    Soundtrack


    ~Lile
    ~Starts march the 26th
    ~One Direction exists
    ~Maybe 16+
    ~written and spoken in dutch
    ~Rather reactions then kudo's


    I'm gonna give it like it's never been taken


    The Hunger Games || And so it begins.
    The tributes have been chosen. The training has begun. Their lives are at risk. And there she is. Walking among them. Following in their footsteps. Having no doubts that she will die, but not for a second willing to give up. Not really.




    In het Nederlands geschreven || Gebaseerd op het idee van Suzanne Collins


    And I'll continue to smile no matter how hurt I am.



    Hoofdpersoon: Sophie
    Leeftijd: 17
    Verhaal: Sophie wordt steeds meer onzeker als mensen zeggen dat ze dik is geworden, vroeger was ze altijd de dunste. Ze ontwikkelt anorexia, maakt de dingen mee die hierbij horen. Volg haar verhaal, voel haar leed, lees haar leven.


    Your make-up is terrible

    I've just killed my boyfriend en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers. De mensen die ze lezen, vinden ze helemaal geweldig. ;)



    Dit verhaal gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:57 ]

    Ik heb wel een 'lovestory' (:

    Home is where the heart is (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.





    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed


    Not all those who wander are lost


    Het gaat over een meisje dat wakker wordt in het ziekenhuis en zich niets meer kan herinneren. Op een gegeven moment komt ze vijf jongens tegen (wie zouden dat toch zijn ^^), waarmee ze een geweldige tijd beleeft. Ondertussen krijgt ze flashbacks over haar oude leven en herinnerd ze zich steeds meer. Maar of ze daar nou zo blij mee moet zijn…


    Always look on the bright side of life.


    Tools of destruction


    Vijf jongeren.
    Duizenden vijanden.
    Eén planeet.
    Eén wapen.

    "There is only the war."
    "So be it."


    *Based on the awesome movie "The Avengers"
    *Written by Clint & Jarvis
    *Starts 01'06'2012
    *Hawkeye is sexy


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:43 ]