Yaaas. Ik heb een aanvraag!
Titel: Promised (ondertitel: Game of Thrones)
Wel of geen username: Shireen, niet erop.
Beschrijving:
Elia Lannister, er wordt van haar gezegd dat ze gedoemd danwel vervloekt is. Ze wordt pas op 18-jarige leeftijd, maar na al 4 mislukte verlovingen, door haar oom Tywin meegenomen vanuit Casterly Rock naar King's Landing. Een vijfde maal is ze uitgehuwelijkt aan de erfgenaam van een van de grote houses van Westeros. Ze stemt, na voorgaand al om 4 verloofden gerouwd te hebben, in om uitgehuwelijkt te worden aan Loras Tyrell. Maar zodra de spanningen in Westeros oplopen, met een oorlog en een opstand voor de deur, dreigt haar huwelijk opnieuw in de soep te lopen. Maar dit keer zal dat niet het enige zijn: dit keer staat haar gehele leven op het spel.
Foto's:
(Ik snap dat het nogal veel foto's zijn, als het niet past moet je het even zeggen!)
Elia
Cersei
Jaime
Loras
Jon
Sfeer: Kun je Elia in het midden in kleur plaatsen, en de rest eromheen in zwart/wit? Wel dan met een beetje overgang, een zachte overgang van kleur naar grijs als je begrijpt wat ik bedoel :'D (de eerste cover onder je spoiler vind ik erg mooi, een beetje dat idee)
Horizontaal / Verticaal: Verticaal graag!
Extra's: Alvast bedankt(flower)
[ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 12:13 ]
how dare you speak of grace