• Der is in fjirde poppelykje fûn yn de saak fan de bernemoarden yn Nij Beets. Dat hat it iepenbier ministearje freedtejûn befestige. Earder op'e dei waard bekend dat in 25-jierrige frou út it doarp oanhâlden is op fertinking fan de moard op trije poppen. Dy binne fûn yn koffers op souder fan it hûs fan de frou, dy't noch by har âlders wenne. Ek it fjirde slachtofferke siet ferstoppe yn in koffer. Tusken 2002 en 2010 soe de frou yn ferwachting west ha fan de poppen.
    Yn maart is by de plysje oanjefte dien fan mooglike yllegale adopsje dêr't de 25-jierrige frou út Nij Beets by belutsen wie. Hoe't de poppen ferstoarn binne is noch net dúdlik. De frou bliuwt yn elts gefal noch 2 wiken fêst sitten.

    - Vertaling -
    Er is een vierde babylijkje gevonden in de zaak van de kindermoorden uit Nij Beets. Dat heeft het Openbare Ministerie vrijdagavond bevestigd. Eerder op de dag werd bekend dat een 25-jarige vrouw uit het dorp aan gehouden is op verdenking van moord op drie baby’s. Die zijn gevonden in koffers op zolder van het huis van de vrouw, die nog bij haar ouders woont. Ook het vierde slachtoffertje zat verstopt in een koffer. Tussen 2002 en 2010 zou de vrouw in verwachting geweest zijn van de baby’s.
    In maart is bij de politie aangifte gedaan van mogelijke illegale adoptie waar de 250jarige vrouw uit Nij Beets bij betrokken was. Hoe de baby’s gestorven zijn is nog onduidelijke. De vrouw blijft in ieder geval nog 2 weken vast zitten.


    Bron: Omrop Fryslân


    En dit is in mijn provincie gebeurd. Echt walgelijk om dit te horen. :S


    La credenza è una medicina contro il timore

    Oja, dat hoorde ik op de radio. Ziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is gewoon ziek.

    dat heb ik ook gehoord, egt ziek
    wrm neem je dan uberhaupt kinderen :S

    Cha schreef:
    dat heb ik ook gehoord, egt ziek
    wrm neem je dan uberhaupt kinderen :S

    Dat vind ik dus ook =X


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nirvana schreef:
    Dat is gewoon ziek.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.